vilik píše:skacel99 píše:
tak tohle je kruťárna
...to jezděj jenom na stadionech,nebo jsou povolený i babetty?
Jednoho z nich znám osobně. Ten si "vytunil" Stadiona na 160 km/hod. Jinak je to blbec, kterýmu chybí pud sebezáchovy. Na vojenským cvičení, někdy okolo 93 roku jsem ho měl jako řidiče BVP. Hnal to po polňačce 120 a udělal ukázkové hodiny. Posádka se musela jít přebalit. Zkrátka jeden z těch, kteří se v duševním rozvoji zastavili někdy okolo desátého roku věku.
No vzhledem ke skutečnosti, že BVP 1 ani BVP 2 ani další verze tohoto vozidla nedosahují rychlosti vyšší než 65 km/h na silnici nebo rovném terénu (sloužil jsem jako střelec operátor tohoto vozidla dva roky), tak vzhledem k tomu, že osobně opakovaně vím, jak se chovala třiapůle JAWA s dvojitým rámem ve 130 km/h (víc to fakt nejelo) tak těm 160 km/h toho Stadeca plně věřím. Ještě jsi zapomněl napsat, že jsi jel stovkou s vejtřaskou. Ty ty ty!!!!
V BVP stačilo k přebalení osádky i to, když v rychlosti 25 km/h najela napříč na okop. To, jak pásy dopadly na protější hranu okopu byla taková šleha, jako by vám do toho krámu prásklo nějaké obrovské kladivo. Každý článek pásu na napínací kladce jste vnímali jako ránu desetikilového kladiva do vany, za jízdy to byl všude jinde než u řidiče v podstatě neptřetržitý rachot tisíců perlíků..... U řidiče byl ale pocit z jízdy s tím strojem bomba!!!!!