svody na VW G1

benzin i diesel

Moderátor: lister

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Příspěvek od frenky »

tak v tom případě tam musí jít i svody z TDI, protože ty jdou zase na TD :wink:

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

presne tak :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Popravde receno, kdyz ted muj 16v stavkuje, tak nad tim taky premyslim :) 2,0 8v + foukacka

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

To jako 2.0 8V a vedle sltrpaky pumpicku? :lol: :lol:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Willdaa píše:To jako 2.0 8V a vedle sltrpaky pumpicku? :lol: :lol:
spis jsem premyslel o necem hnanym slapadlem u spolujezdce :oops:

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

:lol: :lol:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

Jo, o svodech z TD sem taky premyslel - vim ze tam pasujou tak by to bylo bez problemu, ale sehnat je :(
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Thomas píše:Jo, o svodech z TD sem taky premyslel - vim ze tam pasujou tak by to bylo bez problemu, ale sehnat je :(
Sehnat je je podle me lespi a jednodussi reseni jak staves ti svoje(ale predpokladm ze uz jsi neco takovyho delal tak by to zas takova prasarna byt nemusela :) ) ... a jak bylo receno, pasuji i svody z tdi... coz podle me neni problem sehnat

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Příspěvek od frenky »

pov píše:
Thomas píše:Jo, o svodech z TD sem taky premyslel - vim ze tam pasujou tak by to bylo bez problemu, ale sehnat je :(
Sehnat je je podle me lespi a jednodussi reseni jak staves ti svoje(ale predpokladm ze uz jsi neco takovyho delal tak by to zas takova prasarna byt nemusela :) ) ... a jak bylo receno, pasuji i svody z tdi... coz podle me neni problem sehnat
popř. rovnou turbo ve svodech z TDI

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Příspěvek od frenky »

jo a na jaký typ motoru to bude kdo dávat :?:

Mě se jeví jako nejjednodušší vzít jako základ G60, má několik výhod:

40mm sací ventil, 33mm výfukový, chlazený sodíkem
písty chlazené ostřikem oleje
silnější olejové čerpadlo
zesílené srouby na ojnicích
výměník olej-voda (no to není problém nacpat kamkoli)

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

frenky píše:jo a na jaký typ motoru to bude kdo dávat :?:

Mě se jeví jako nejjednodušší vzít jako základ G60, má několik výhod:

40mm sací ventil, 33mm výfukový, chlazený sodíkem
písty chlazené ostřikem oleje
silnější olejové čerpadlo
zesílené srouby na ojnicích
výměník olej-voda (no to není problém nacpat kamkoli)
Tezke pisty, motory jsou vetsinou po smrti-vsechny, tzn. vybrus, kruhy, loziska atd... ale to te ceka na kazdym motoru pokud chces aby to za neco stalo

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Příspěvek od frenky »

pov píše:
frenky píše:jo a na jaký typ motoru to bude kdo dávat :?:

Mě se jeví jako nejjednodušší vzít jako základ G60, má několik výhod:

40mm sací ventil, 33mm výfukový, chlazený sodíkem
písty chlazené ostřikem oleje
silnější olejové čerpadlo
zesílené srouby na ojnicích
výměník olej-voda (no to není problém nacpat kamkoli)
Tezke pisty, motory jsou vetsinou po smrti-vsechny, tzn. vybrus, kruhy, loziska atd... ale to te ceka na kazdym motoru pokud chces aby to za neco stalo
no to je mi jasný, že bude většina těch motorů už hotová :roll:

Uživatelský avatar
zviratko
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10523
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moje zlatá Praha .........
Kontaktovat uživatele:

Re: svody na VW G1

Příspěvek od zviratko »

jsou idenstické motory 1,3 - 1,6 ???
Potřebuji svody na 1,5i a zatím jsem sehnal pouze svody na 1,6i.

díky
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

♀♂

14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Re: svody na VW G1

Příspěvek od pov »

zviratko píše:jsou idenstické motory 1,3 - 1,6 ???
Potřebuji svody na 1,5i a zatím jsem sehnal pouze svody na 1,6i.

díky

1,5 a 1,6 je naprosto identickej motor...


1,3 a 1,1 je jinej

Uživatelský avatar
zviratko
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10523
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moje zlatá Praha .........
Kontaktovat uživatele:

Re: svody na VW G1

Příspěvek od zviratko »

díky
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

♀♂

14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*

Odpovědět

Zpět na „Motor“