kotouče s elipsami...
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- jenda turbo rád
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 17.12.2008 22:11
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
kotouče s elipsami...
čaoo...mam na mysli brzd.kotouče s vybrousenyma nebo vyfrezovanyma elipsami na brzdne plose kotouce...slysel jsem ze to je na odvod jakych si plynu ktery vznikaji pri brzdeni...a jestli jo tak je to znatelnej rozdil?nebo radsi rovnou derovany?
- valec1
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.11.2007 14:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: kotouče s elipsami...
staci hledat http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... ke+kotoucejenda turbo rád píše:čaoo...mam na mysli brzd.kotouče s vybrousenyma nebo vyfrezovanyma elipsami na brzdne plose kotouce...slysel jsem ze to je na odvod jakych si plynu ktery vznikaji pri brzdeni...a jestli jo tak je to znatelnej rozdil?nebo radsi rovnou derovany?
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: kotouče s elipsami...
hlavní důvod proč se to dělá at frézování nebo děrování je že se tím zvyšuje povrchová plocha kotouče a tím pádem se líp chladí...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Re: kotouče s elipsami...
Tak k necemu to urcite je, ale dost zalezi na stylu jizdy.... pripadne taky jestli se ti kotouce krouti nebo ne (urcite rozmery kotoucu jsou na to dost citlive).
Ja mel "drazkovany" ATE Powerdisc a zkroutily se mi po cca 4tis km. Pak jsem dal vrtane Zimmermann a ty drzi doted, najeto cca 30tis km.
Brzdny ucinek - pri bezne jizde nepoznas rozdil, subjektivne mi prislo ze ATE Powerdisc studeny brzdily hur nez obyc kotouce, po zahrati mirne lip nez obyc kotouce. Zimmermann brzdi studeny normalne a po zahrati lepe (coz je logicke), jeste se mi je nepodarilo unavit ani po jizde "brzda-plyn"
Ja mel "drazkovany" ATE Powerdisc a zkroutily se mi po cca 4tis km. Pak jsem dal vrtane Zimmermann a ty drzi doted, najeto cca 30tis km.
Brzdny ucinek - pri bezne jizde nepoznas rozdil, subjektivne mi prislo ze ATE Powerdisc studeny brzdily hur nez obyc kotouce, po zahrati mirne lip nez obyc kotouce. Zimmermann brzdi studeny normalne a po zahrati lepe (coz je logicke), jeste se mi je nepodarilo unavit ani po jizde "brzda-plyn"
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- jenda turbo rád
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 17.12.2008 22:11
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: kotouče s elipsami...
joo to zni dobre.dik