SPOJKA, SETRVACNIK - při prudkém ubrani plynu klepe
- Wimpator
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02.11.2008 09:25
SPOJKA, SETRVACNIK - při prudkém ubrani plynu klepe
Sharan II...pri prudkem ubrani plynu (rychlem sundani nohy z plynu, kdyz je auto v tahu) se ozve klapnuti?...neni to setrvacnik?...diky W.
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: setrvačník?!
co klouby ,spodni držak
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: setrvačník?!
A při akceleraci to dělá taky? A na místě když stojíš a máš vyřazeno, nebo jenom když se to auto pohybuje?
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: setrvačník?!
Setrvačník by nebyl slyšet při deceleraci, ale při akceleraci. Tohle setrvačník není, spíš bych podobně jako kluci sázel na uložení motoru (spodní držák k nápravnici).
- Wimpator
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02.11.2008 09:25
Re: setrvačník?!
no jsem po vymene pravy poloosy, tedy ty prodluzovaci tyce, ono to uz i bouchalo, ale pri prudkem pridani a ubrani plynu to klapne, ale zda se mi ze jen na trojku, tedy jen za jizdy...
-
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 23.05.2009 13:33
Re: setrvačník?!
Ja to resil tady http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=26694" onclick="window.open(this.href);return false; .... stale jezdim ... a stale kvoka ... videlo to uz celkem dost lidi, nekdo rikal silentbloky (jsou OK), nekdo rikal poloosa (zatim je OK), nekdo rikal spojka (ta je nacata, ale tohle asi spojkou fakt nebude) ... takze jezdim a cekam co se kdy kde vysype Snad to nebude daleko od domova. Jen jeden poznatek mam ... kdyz je vetsi zima (kolem nuly a nize) tak mi vic skrtaji kvalty pri razeni (nejhur jde z jednicky na dvojku a z trojky na dvojku), ale min to klepe pri akceleraci/deceleraci, kdyz je v lete hodne teplo, tak jde lepe radit, ale zas to klepe jak stado kostlivcu (jizda v kolone na dvojku ci trojku je v lete fakt pastva pro usi) ... evidentne nejsem sam, kamarad ma dva Sharany (jeden 2005, jeden o neco starsi) a projevuji se podobne, takze mi to trochu pripada jako vlastnost nekterych kusu ...
- Wimpator
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02.11.2008 09:25
Re: setrvačník?!
...no aspon vidim, ze v tom nejsem sam pravda, taky se mi zda, ze to je v zavislosti na teplote...tedy zima/leto ale i studenej motor nebo teplej... ty prevodovky nejsou rozhodne zadny rychlici. V mem ex-audi 100 doutnik(87) si kupec stezoval ze tam jde hur jednicka...no nevim co by mi rek na razeni u Sharana ale vlastne to neradi spatne, akorat ne rychle, clovek musi pomalu. nekdy to jakoby klapne, ale svadim to na svou neopatrnost. Trystni je prejit z jinyho auta do Sharana, sem mel jako nahradni vuz starou prasivou oktavku, fakt strep, ale s razenim jsem si pripadal jak Fitipaldi...ale kdyz clovek dava bacha a radi v klidu, nenecha se strhnout zavodnikama kolem sebe tak to vlastne jde.BlueDot píše:Ja to resil tady http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=26694" onclick="window.open(this.href);return false; .... stale jezdim ... a stale kvoka ... videlo to uz celkem dost lidi, nekdo rikal silentbloky (jsou OK), nekdo rikal poloosa (zatim je OK), nekdo rikal spojka (ta je nacata, ale tohle asi spojkou fakt nebude) ... takze jezdim a cekam co se kdy kde vysype Snad to nebude daleko od domova. Jen jeden poznatek mam ... kdyz je vetsi zima (kolem nuly a nize) tak mi vic skrtaji kvalty pri razeni (nejhur jde z jednicky na dvojku a z trojky na dvojku), ale min to klepe pri akceleraci/deceleraci, kdyz je v lete hodne teplo, tak jde lepe radit, ale zas to klepe jak stado kostlivcu (jizda v kolone na dvojku ci trojku je v lete fakt pastva pro usi) ... evidentne nejsem sam, kamarad ma dva Sharany (jeden 2005, jeden o neco starsi) a projevuji se podobne, takze mi to trochu pripada jako vlastnost nekterych kusu ...
no ta poloosa byla evidentni, mi to ukazovali na zvedaku a i pak ten vyndanej dil, proste se to pootacelo, asi to uz bylo hodne, vykaslal bych se na to, ale u tyhle zavady je to tak ze to proste jednoho dne vyfrezujes a neodjedes...cim dal od domova tim vetsi naklady na odtah Ted to mam v podstate tak, ze se s tim da zit, musim fatkt hodne blbnout s plynem aby to zacvakalo...nevim snad to neni prevodovka, divny ze to dela +/- jen na ty trojce.
Je to zajimavej a uzitecnej format auta, ale neco se tam bohuzel nepovedlo.casty poruchy klimy, bufiku,ta poloosa prej jde taky kukat casto, prevodovka je hold jaka je, spojka...no jo vsude je neco...
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: setrvačník?!
Wimpator
A při výměně poloosy jsi měnil i ten protikus, co leze ven z převodovky? Nebo ten tam zůstal?
Jenom při jízdě rovno, v rejdu, na kterou stranu??
A při výměně poloosy jsi měnil i ten protikus, co leze ven z převodovky? Nebo ten tam zůstal?
Jenom při jízdě rovno, v rejdu, na kterou stranu??
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Wimpator
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02.11.2008 09:25
Re: setrvačník?!
vymenili oba ty kusy, tedy i to co leze z prevodovky, stalo to pres 11tis (cca 12tis. i s praci, musel bych to hledat) Prej se musi menit oba, resp. je to lepsi. Ted to VW dodava vynahradovany, takze je nadeje, ze to nejak "vylepsili" . Jinak to cvakalo pri prudkym seslapnuti a nebo rychlem ubrani plynu, ve finale to kvrdlalo pri pomaly jizde v rejdu treba na dlazkach, asi nejvic pri jizde doleva...mam takovou jednu zatacku v centru, kde kdyz na aute neco zakvrdla, vim ze se neco deje ...nejlip se to ale pozna na zvedaku, ty dily nejsou pevne spojeny, ale pootaci se to...prej jsou borci co to zavarej, ale nesvari se to nikdy rovne tudiz vznikne vibrace a zrusis treba prevodovku...hlavne uz je to pak total nerozebiratelneJose1 píše:Wimpator
A při výměně poloosy jsi měnil i ten protikus, co leze ven z převodovky? Nebo ten tam zůstal?
Jenom při jízdě rovno, v rejdu, na kterou stranu??
- trepifajxl
- Profík
- Příspěvky: 961
- Registrován: 04.04.2008 18:15
- Bydliště: u Turnova
Re: setrvačník?!
Měl jsem tu teď Sharana co při krátkým přidání a hned ubrání něco ťukalo , vypadalo to jako spodní silentblok, ale výsledek byly axiální táhla.
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
- Wimpator
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02.11.2008 09:25
Re: setrvačník?!
...ja myslim, ze tenhle efekt muze delat vic veci...no jo aspon mame o cem psat
- Wimpator
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02.11.2008 09:25
Re: setrvačník?!
musim rict, ze po vymene prodluzovaci tyce prave poloosy se razeni uklidnilo, neni tam to obcasne bouchnuti pri razeni, asi me to tam uz skakalo pres zuby...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 04.04.2010 22:18
- Bydliště: Jižní Čechy
Re: SPOJKA, SETRVACNIK - při prudkém ubrani plynu klepe
Tak jelikož jsem na můj problém nenašel na foru odpověď, tak ještě jednou.
Mám problém s převodovkou nebo spojkou Sharan II 85kw 2000, včera se ozvalo bouchnutí s převodovky a od té doby když jedu na volnoběh nebo brzdím motorem tak něco neustále klepe v převodovce, s vyší rychlostí se intenzita zvišuje, jakmile přidám plyn je klid, ale když zase uberu je to to samé.
Poraďte co s tím.
Mám problém s převodovkou nebo spojkou Sharan II 85kw 2000, včera se ozvalo bouchnutí s převodovky a od té doby když jedu na volnoběh nebo brzdím motorem tak něco neustále klepe v převodovce, s vyší rychlostí se intenzita zvišuje, jakmile přidám plyn je klid, ale když zase uberu je to to samé.
Poraďte co s tím.
- Wimpator
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 02.11.2008 09:25
Re: SPOJKA, SETRVACNIK - při prudkém ubrani plynu klepe
...netroufam si davat radu, ale zkusil bych se zeptat jak se muze projevovat porucha spojky/setrvacniku...myslim, ze ty odchazej spis nez prevodovky...ale je to jen nazor lajkajarinvw píše:Tak jelikož jsem na můj problém nenašel na foru odpověď, tak ještě jednou.
Mám problém s převodovkou nebo spojkou Sharan II 85kw 2000, včera se ozvalo bouchnutí s převodovky a od té doby když jedu na volnoběh nebo brzdím motorem tak něco neustále klepe v převodovce, s vyší rychlostí se intenzita zvišuje, jakmile přidám plyn je klid, ale když zase uberu je to to samé.
Poraďte co s tím.
muj mechanik me na to upozornoval, ze tohle muzu taky cekat...jsou to hlavni caste zavady na SAG: klima, bufik, prodluzovaci tyc poloosy a setrvacnik...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 05.08.2008 21:47
Re: SPOJKA, SETRVACNIK - při prudkém ubrani plynu klepe
Bohužel i převodovky, zrovna to řeší kamarád u shar.2006, vysypaný ložisko na hřídeli, je otázka jestli to tluče z převodovky nebo ze spojky, těžko se to poznává, spíš podle příznaků. Stejně to musí ven a pak uvidíš.Wimpator píše:...netroufam si davat radu, ale zkusil bych se zeptat jak se muze projevovat porucha spojky/setrvacniku...myslim, ze ty odchazej spis nez prevodovky...ale je to jen nazor lajkajarinvw píše:Tak jelikož jsem na můj problém nenašel na foru odpověď, tak ještě jednou.
Mám problém s převodovkou nebo spojkou Sharan II 85kw 2000, včera se ozvalo bouchnutí s převodovky a od té doby když jedu na volnoběh nebo brzdím motorem tak něco neustále klepe v převodovce, s vyší rychlostí se intenzita zvišuje, jakmile přidám plyn je klid, ale když zase uberu je to to samé.
Poraďte co s tím.
muj mechanik me na to upozornoval, ze tohle muzu taky cekat...jsou to hlavni caste zavady na SAG: klima, bufik, prodluzovaci tyc poloosy a setrvacnik...