KE-JET => K-JET

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

KE-JET => K-JET

Příspěvek od pov »

Vzhledem k tomu ze elektrika na KE-Jetu me zacina docela vadit(jednoduse a slusne receno), jestli se mi tento tyden nepodari to rozchodit tak jak to chodit ma, zvazuju ze pouziju vstrikovani z EG motoru(golf 1, 1,6l, K-Jet - temer zadna elektrika). Jediny problem vidim ve warm up regulatoru, kam ho umisit a jestli bude fungovat + reseni vsech podtlaku atd. Vidi v tom nekdo nejaky problem? Snad by to mohlo chodit... :roll:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

warm up regulátor je u KR našroubovanej z boku na hlavě - před rozdělovačen, i PL tam má díry se závitem, v tom problém není..

jinak 16V a vstřikování z EG už tu bylo, já to tak měl , předtím než jsem sehnal váhu a rozdělovač paliva z PL, ale fungovalo to jako KE-jet s pokur****u elektrikou :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Wari
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 380
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pragl

Příspěvek od Wari »

lister píše:warm up regulátor je u KR našroubovanej z boku na hlavě - před rozdělovačen, i PL tam má díry se závitem, v tom problém není..

jinak 16V a vstřikování z EG už tu bylo, já to tak měl , předtím než jsem sehnal váhu a rozdělovač paliva z PL, ale fungovalo to jako KE-jet s pokur****u elektrikou :wink:
Pred?? Urcite a na 100% ?? Kdyz sme ho davali dohromady tak sem to zapojoval a obe hadicky sli myslim do kostky. (nejsem si tim vubec jistej byl sem z toho motoru trochu naprasky :lol: )

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

Obrázek

pod číslem 3 je warm-up regulátor, taky by se tomu dalo říct "kostka".
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Wari
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 380
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pragl

Příspěvek od Wari »

lister píše: pod číslem 3 je warm-up regulátor, taky by se tomu dalo říct "kostka".
Jo to bylo na tomhle taky vedou do toho dve ocelove hadicky jedna tlusta jedna tensi a obe myslim vedli zpet do rozdelovace paliva. Ale rikam moc si to nepamatuju :wink:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

pamatuješ si to dobře...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

lister píše:warm up regulátor je u KR našroubovanej z boku na hlavě - před rozdělovačen, i PL tam má díry se závitem, v tom problém není..

jinak 16V a vstřikování z EG už tu bylo, já to tak měl , předtím než jsem sehnal váhu a rozdělovač paliva z PL, ale fungovalo to jako KE-jet s pokur****u elektrikou :wink:
Takze tahle verze taky nebyla uspesna? :?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“