Karburator 2e2 Pomoc

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Peťas »

Žížal píše:No dokázal nemožné - můj karbec kde sem hledal řešení metodou pokus/omyl (a který jezdil jak pila když na něj nešahali "odborníci") uvedl do stavu kdy jede líp. Co vím tak je to typoš co ho karburátory baví a jsou jeho koníček - to je super. Ceny má rozumné. Až se potkám s Allstarem tak se poptám na možnost domluvit ti to, resp. možná pokud bude v neděli sraz tak tam Mates bude.
To by bylo super.... Ten můj by určitě potřeboval vyčištění a seřízení, prostě takovou malou GO.... :wink:
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
mplic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mplic »

No blbne mi to i na benzin i na plyn.Jen na plyn je to vic znat,ale to asi neni nic divnyho kdyz se plyn spaluje hur nez benzin.
Ono to neni primo 2e2 (teda este sem nemel sundanej airbox,protoze je tam priruba s hadicema prilepena silikonem)takze typ nevim, ale vzhledove to neni 2e2,je to neco jinyho (2e2 mam do G1 a vypada jinac).
Mozna by ten znamej znamyho mohl delat servis karbecu postou - posles karbec,on poladi a posle zpet na dobirku :D
Žížal píše:Kouli v autě nemam mam ji jinde 8)

Sehnat někde funkční 2E2 je problém, to vím :? Klubáka ti neporadím bo Plzeň je strašně daaaleko.

V Golfu je taky LPG :wink: To blbnutí ti dělkaá na plyn nebo benál či obojí? Pokud na plyn tak s tímplovák nemá šanci něco dělat... Zkus se podívat co ti při tom když blbne volnoběh dělá táhlo z 3cestného ventilu. Já do karbce vrtal když to blblo a nikdo se necítil to spravit a to metodou Hele šroubek tak s ním potočíme a uvidíme co se stane... Takže něco vim ale je to spíš výsledek pokus/omyl cesty. Teď mám týpka co to umí a už se do toho nevrtám.

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

2mplic:
chapu dobre ze po nastartovani pokud je motor mezi teply a studeny tomu leze volnobeh nekam k 600 ot nebo houpe? Nedela to i pri ohrivani motoru (jen chvilicku)?
POkud jo tak v jakem stavu je chladici soustava? Jak moc je zrostla bincem? Hybe se ti volne horni (syticova) klapka na karburatoru, nebo to neni idealni?
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
mplic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mplic »

No kdyz auto stoji nekolik hodin a nastartuju,tak musim drzet nohu na plynu,protoze jinak to hned chcipne ... okamzite.Kdyby nesel sytic,tak by to asi nejspis tak nejak houpalo a otacky by byly dost nizky dokud by se to neohralo,zejo?
Ale blbne to (tak zvlastne) i kdyz je horko,30 stupnu a necham to stat 10 minut - tudiz to ani nestihne vychladnout.Pak to zlobi jen chvili a kdyz se to zlepsi ,tak se otacky drzi chvili (ve meste cca 5-7 minut pojizdek - pri volnobehu - krizovatky apod.) kolem 1000 a chova se to tak jako kdyby to melo kazdou chvili zdechnout.
A kdyz uz vyjizdim z mesta (cca 15minut a 5km) tak se to vetsinou drzi na 1500ot volnobeh - to uz to nechcipa.

Doufam ze je to srozumitelny :D

Klapka se hybe lehce,chladici soustavu sem zatim nezkoumal - myslis kvuli prutoku vody k sytici ?
Žížal píše:2mplic:
chapu dobre ze po nastartovani pokud je motor mezi teply a studeny tomu leze volnobeh nekam k 600 ot nebo houpe? Nedela to i pri ohrivani motoru (jen chvilicku)?
POkud jo tak v jakem stavu je chladici soustava? Jak moc je zrostla bincem? Hybe se ti volne horni (syticova) klapka na karburatoru, nebo to neni idealni?

Uživatelský avatar
mplic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mplic »

Jo a tim "zvlastne " sem myslel,ze kdyz stojim na plynu,tak nemuzu jen tak na pedalu stat - musim ho proslapavat - pridavat a ubirat,protoze otacky pomalu sjizdi dolu a taky by to chciplo.
Asi mam nejakou smulu,protoze na vsech autech co sem kdy mel nejak zlobil volnobeh :D

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Nefunguje ti sytic - za studena zvysuje otáčky a pokud je úplně KO tak to chcípá. Zjednodušeně - sytič to neudrží a normální regulace nefunguje.

Chová se to stejně i na benál? Máš podtlakovou regulaci LPG, jestli ne tak mu přidej tak 1/2 otáčky (pokud jo tak taky :D )

Jak se ti hýbe 3 cestný ventil v době kdy to blbne? není trvale zajetý uvnitř a pomalu (s rostoucí teplotou se vysouvá), pokud jo tak je blbě zapojený ten ventil nad ním - slouží k tomu aby to neblblo.

Volnoběh po zahřátí má být těsně pod 900ot
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
mplic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mplic »

Tak sem se konecne dostal k tomu odendat airbox z karbecu,abych zjistil co mam za karburator.Je to Zenith 2B5.Mas s nim nejake zkusenosti ?

Jinak se to chova stejne i na LPG i na benzin,jen trosilinku odlisne (ale to prisuzuju rozdilnosti paliv).

Jak poznam ze mam podtlakovou regulaci LPG ?Podtlakova hadice k tomu zplynovaci (nebo jak se jmenuje ten velkej bazmek) vede - je napichnuta na takovej ten divnej ventil,co shanim.

A na tomhle karbecu 3cestny ventil nezkouknu - nema ho to.

Jinak na dalsi pokusy sem se zatim nedostal,zase az o vikendu.
Žížal píše:Nefunguje ti sytic - za studena zvysuje otáčky a pokud je úplně KO tak to chcípá. Zjednodušeně - sytič to neudrží a normální regulace nefunguje.

Chová se to stejně i na benál? Máš podtlakovou regulaci LPG, jestli ne tak mu přidej tak 1/2 otáčky (pokud jo tak taky :D )

Jak se ti hýbe 3 cestný ventil v době kdy to blbne? není trvale zajetý uvnitř a pomalu (s rostoucí teplotou se vysouvá), pokud jo tak je blbě zapojený ten ventil nad ním - slouží k tomu aby to neblblo.

Volnoběh po zahřátí má být těsně pod 900ot

Uživatelský avatar
mplic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mplic »

Pridavam par fotek toho karbecu .
Přílohy
P7160005.jpg
P7160005.jpg (42.36 KiB) Zobrazeno 584 x
P7160004.jpg
P7160004.jpg (47.98 KiB) Zobrazeno 584 x
P7160002.jpg
P7160002.jpg (42.88 KiB) Zobrazeno 583 x
P7160001.jpg
P7160001.jpg (49.91 KiB) Zobrazeno 585 x
P7160007.jpg
P7160007.jpg (52.42 KiB) Zobrazeno 582 x

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“