Upgrade brzd FSIII 256mm na 280mm

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Cormi
Pilot
Pilot
Příspěvky: 832
Registrován: 24.02.2006 21:02

Upgrade brzd FSIII 256mm na 280mm

Příspěvek od Cormi »

Ahoj, poradí někdo co je třeba vyměnit, když chci dát na předek větší kotouč - konkrétně 280x22mm místo původního 256x22mm? Třmeny i destičky jsou totožné, ale logicky uchycení třmene musí být jiné ale nejde mi zjistit co přesně se liší a co teda musim shánět... díky
Přílohy
brzdy1.jpg
brzdy2.jpg

BORASK1
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 313
Registrován: 31.08.2008 09:46
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade brzd FSIII 256mm na 280mm

Příspěvek od BORASK1 »

Iba kotuc ostatok je ten isty a vopcha sa to

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Upgrade brzd FSIII 256mm na 280mm

Příspěvek od vtuni »

jestli je to tak, jak říkáš tak proč teda těch 256 vůbec dělali.. :?:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
PeLa
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní Čechy - kousek od Metropole
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade brzd FSIII 256mm na 280mm

Příspěvek od PeLa »

No stejné to není, já mám 280 kotouče a 256 tam nedostanu. Tak ta kompatibilita taková nebude.
El Rom de Cuba

http://pelack.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Upgrade brzd FSIII 256mm na 280mm

Příspěvek od DworiBak »

mění se komplet těhlice jelikož držák třmenu je součást těhlice destičky jsou akorát stejný a brzdič též :?:
Takže potřebuješ těhlici a kotouče

Uživatelský avatar
Cormi
Pilot
Pilot
Příspěvky: 832
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Upgrade brzd FSIII 256mm na 280mm

Příspěvek od Cormi »

jj pravda chce to komplet těhlici a s tim souvisí i ložiska...

ale možná je lepší už zvážit upgrade na 288x25mm abych měl i větší třmeny a desky... ty třmeny FSIII mi na ten kotouč 280mm přijdou malý... uvidíme

napřed vyměnim brzdovou kapalinu a ono to bude taky brzdit o trošku líp :)

Uživatelský avatar
matiass
Člen klubu
Příspěvky: 2135
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vysočina, MB

Re: Upgrade brzd FSIII 256mm na 280mm

Příspěvek od matiass »

jestli chceš investovat do upgreadu tak si kup 288ky páč 280ky nejsou povedený kroutěj se tam hodně kotouče... :roll: :wink:
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem... Říkají o mě, že jsem odborník....

Uživatelský avatar
roti
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1855
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, München
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade brzd FSIII 256mm na 280mm

Příspěvek od roti »

to mas pravdu, hodne se krouti !!

a co obnasi z 280 na 288 ? taky tehlice?
S500 L
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Upgrade brzd FSIII 256mm na 280mm

Příspěvek od DworiBak »

roti píše:to mas pravdu, hodne se krouti !!

a co obnasi z 280 na 288 ? taky tehlice?
těhlice a brzdiče jsou tam jiný pak neni problém jít na 312 stačí koupit jen delší držák třmenu :wink:

Uživatelský avatar
Cormi
Pilot
Pilot
Příspěvky: 832
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Upgrade brzd FSIII 256mm na 280mm

Příspěvek od Cormi »

tak už mám 312x25mm se vším co je potřeba na upgrade :) ještě zbývá časem splašit 256x22mm na zadek

Alinek
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1285
Registrován: 10.08.2008 14:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade brzd FSIII 256mm na 280mm

Příspěvek od Alinek »

roti píše:to mas pravdu, hodne se krouti !!

a co obnasi z 280 na 288 ? taky tehlice?
Hlavně ta výměna je pak finančně někde uplně jinde :(
Ex: VW Golf IV 1.9 TDI ASZ Pacific, chip @ 160 PS/390 Nm, EGR off, kovokeramická spojka Renovak, K&N filtr, brzdy Zimermann sport.

Uživatelský avatar
Pitrx
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5196
Registrován: 25.09.2007 08:14
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade brzd FSIII 256mm na 280mm

Příspěvek od Pitrx »

kdyby jste někdo chtěl mám doma těhlice, kotouče, třmeny, desky z 280 mm :wink:
Bitte, nicht kopieren !!!

I♥MY MKIV

VWScena

cheetah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 213
Registrován: 30.12.2008 19:49
Bydliště: Vlašim

Re: Upgrade brzd FSIII 256mm na 280mm

Příspěvek od cheetah »

Zdravím, mám menší dotázek k té výměně. Když mám vpředu 256x22 mm, koupím místo toho 280 x 22, bo 288 x 25mm ten komplet ( těhlice, brzdiče, kotouče a desky ), jde ten původní přední kotouč s těhlicí, třmeny, a deskami 256 x 22 nandat dozadu místo 232 x 9 mm? a ten zadek vyhodit? Nebo je tam nějaká vyfikundace, že se musí koupit speciál zadek. Nejsem si jistej chytrostí dotazu, tak se omlouvám, nejsem vyučen automechanik a na golfu jsem se v brzdách zatím nevrtal :D .Jinak díky za rady, připomínky i narážky na lidskou blbost.

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Upgrade brzd FSIII 256mm na 280mm

Příspěvek od vtuni »

použít mto mužeš třemi způsoby

a) požiješ jen kotouč a koupíš jinej zadní třmen - pro 256x22 (nebývá to nic levnýho.. cenu určuje četnost dílu a ta je mizivá)
b) doděláš si hydraulickou ruční brzdu a můžeš to použít komplet... (koupení brzdičů v bodě a vyjde asi možná levněji :mrgreen: )
c) dej to tam a na ručku se vy*er :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: BRZDY JSOU JEN PRO SRABY :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (nejjednodušší a nejlevnější...)
(zadní brzdiče mají připojení na lanovod ruční brzdy..to by jsi na ty přední brzdiče neměl jak napojit)
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“