VW PASSAT 1.8 20V SYNCRO/ VARIANT//1998

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
Majcos
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 09.08.2009 11:54
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

VW PASSAT 1.8 20V SYNCRO/ VARIANT//1998

Příspěvek od Majcos »

CIAO VW FAMILY...JSEM TADY NOVÁČKEM, TAK SNAD NEBUDU ZA JELITO..MÁM NA CESTĚ VÝŠE UVEDENOU KÁRU, RÁD BYCH VĚDEL, NA CO SI MÁM DÁT BACHA A TAKY JESTLI JE TADY NĚKDO S TOTOŽNÝM VOZEM NA EVENTUÉLNÍ VÝMĚNU ZKUŠENOSTI V ČASE BUDOUCÍM.AUTO BUDU MÍT DO TÝDNE Z EU..NAJETO 160TKM..DÍKY VŠEM ZA PŘIVÍTÁNÍ,NA POTLESK JSEM SICE ZVYKLEJ ,ALE NEŠETŘETE DLANĚ... :D
MAJCOS

Joda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 139
Registrován: 08.08.2009 10:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: VW PASSAT 1.8 20V SYNCRO/ VARIANT//1998

Příspěvek od Joda »

Podle WIN karoserie si nech v originál servisu ze systému ELSA vyjet historii vozu. Jestli to bylo servisovaný v origo servisu bude tam i se stavem km a datumem. U nás to dělám zadarmo, záleží jak kterej servis.
No jestli jsi ho už koupil tak asi neni na co dávat pozor. Jestli máš čas na rozmyšlenou tak koukni na ramena přední nápravy, podtlakové hadičky, turbo - vůle na hřídelce turbíny, paměť závad, kód k rádiu, bezpeč. šroub na kola - pokud má bezpečnostní šrouby tak aby byl u nářadí - aby jsi někde neřešil jak bez něj sundáš kola, klimatizace, funkce spojky, řazení přev. stupňů, atd...
Doporučuju se zastavit na nějaký origo dílně než řekneš to konečné ano. Řeknou si tak 2000,- max ale budeš vědět o tom autě všechno.
Ťot moje rada a zkušenost Joda - Auto Jarov.
Passat B5.5 HIGHLINE 1.9TDI 96kW r.2005

Uživatelský avatar
Majcos
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 09.08.2009 11:54
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW PASSAT 1.8 20V SYNCRO/ VARIANT//1998

Příspěvek od Majcos »

DÍKY JODO,JÁ HO UŽ ZAPLATIL...1.8 20V MÁ TAKY TURBO? 8O
RADY SI VEZMU K SRDCI, NECHÁM TO ZKONTROLOVAT...JEZDIL JSEM UŽ V NĚM,ALE ČEKÁM NA ČISTOPIS...NIC NEKLEPE,POHOSDA..KLIMA JE MRAŽÁK,RÁDIO NENÍ ORIGINÁL,TO SI BUDU DÁVAT SVOJE..JEN MI TO PŘIPADÁ KRAPÁNEK LENIVĚJŠÍ..JEZDIL JSEM ALE JEN V OBJEKTU JEDNÉ TOVÁRNY,TAK JSEM TAM NECHTĚL DĚLAT VYLOMENINY..
CENÍM SI RYCHLÉ ODPOVĚDI,DÍKY KÁMO
MAJCOS

Joda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 139
Registrován: 08.08.2009 10:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: VW PASSAT 1.8 20V SYNCRO/ VARIANT//1998

Příspěvek od Joda »

No některý turbo maj a některý turbo nemaj - to jsou atmosferyčtí lenochodi.
Passat B5.5 HIGHLINE 1.9TDI 96kW r.2005

Uživatelský avatar
matoGTI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 148
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: VW PASSAT 1.8 20V SYNCRO/ VARIANT//1998

Příspěvek od matoGTI »

bez turba je trocha nepruzny ale bez to pozitivne na 1.8T odchádzaju turba...
i love my  GTI ride

Uživatelský avatar
Mirrra
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 10.11.2008 16:26
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: VW PASSAT 1.8 20V SYNCRO/ VARIANT//1998

Příspěvek od Mirrra »

Mam totéž,stejnej rok,výhoda je že tam taky nebudeš mít haldex ale thorsen, tudíž trvalý 4*4, mě po pár měsících začaly blbnout otáčky,přesněji studený starty jako v tuberárně,prskavec, nepomohly svíčky,teď jsem měnil váhu vzduchu,na teplým motoru se mi zdá že jsou otáčky jakžtakž v poho,poznám ráno,ještě vyměnim jakejsi podtlak na sání,hned vedle čidla teploty vzduchu,je polámaný tak přijde nový,třeba to taky nějak povlivní chod...ono mi to totiž drželo při stání na teplým motoru cca 1200 a za jízdy při volnoběhu cca 1800,brutus....ale jinak je pašík hodnej :-)
Ještě by mě zajímalo, je nějaká možnost resetnout řj bez kompa? Předpokládám totiž že paměť bude plná chyb,ono mi to ostatně i svítí na budíku, fail...teda zítra až vyměnim ten podtlak...šmejdi,chtěj za takovou blbinku 3 litříky....

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“