Ahojte, prosím o radu s následujícím problémem.
K vůli problémům s ůnikem oleje byl motor venku a nyní se mi zdá, že auto netáhne a je znatelně vyšší spotřeba a musím jej více vytáčet
- po nastartování je cca 15,5 l a v průměru je vyšší z vlastní zkušenosti o cca 3 litry / 100 km . . .
Když jsem ze servisu odjížděl, auto bylo na diagnostice a vše bylo prý OK!!!!!
Nemám VAG a proto prosím alespoň o nastítění, čím by to mohlo být - mě prvně napadla špatná výměna rozvodů, ale kdo ví . . .
Předem díky za pomoc
GIV 85 KW PD - špatný tah, vyšší spotřeba
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- kyle
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Val. Meziříčí
- SakoVerife
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: NoveVeseli/ZdarnadSazavou/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: GIV 85 KW PD - špatný tah, vyšší spotřeba
spatne natoceny cerpadlo, zkus to pootocit. Myslimze se to ale nejak sestelovava pres Vag to natoceni (myslim tim jestli je to spravne natoceny)kyle píše:Ahojte, prosím o radu s následujícím problémem.
K vůli problémům s ůnikem oleje byl motor venku a nyní se mi zdá, že auto netáhne a je znatelně vyšší spotřeba a musím jej více vytáčet
- po nastartování je cca 15,5 l a v průměru je vyšší z vlastní zkušenosti o cca 3 litry / 100 km . . .
Když jsem ze servisu odjížděl, auto bylo na diagnostice a vše bylo prý OK!!!!!
Nemám VAG a proto prosím alespoň o nastítění, čím by to mohlo být - mě prvně napadla špatná výměna rozvodů, ale kdo ví . . .
Předem díky za pomoc
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
To mas pravdu, ale predvstrik bych urcite nechal prekontrolovat - nejlepe u znameho na vagu.kyle píše:Ale pokud já vím, tak u PD je čerpadlo součástí motoru, tzn. interně zabudované . . .
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- Tomi666
- Jezdec
- Příspěvky: 457
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov, Brno