GIV 85 KW PD - špatný tah, vyšší spotřeba

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
kyle
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Val. Meziříčí

GIV 85 KW PD - špatný tah, vyšší spotřeba

Příspěvek od kyle »

Ahojte, prosím o radu s následujícím problémem.

K vůli problémům s ůnikem oleje byl motor venku a nyní se mi zdá, že auto netáhne a je znatelně vyšší spotřeba a musím jej více vytáčet
- po nastartování je cca 15,5 l a v průměru je vyšší z vlastní zkušenosti o cca 3 litry / 100 km . . .
Když jsem ze servisu odjížděl, auto bylo na diagnostice a vše bylo prý OK!!!!!
Nemám VAG a proto prosím alespoň o nastítění, čím by to mohlo být - mě prvně napadla špatná výměna rozvodů, ale kdo ví . . .


Předem díky za pomoc

Uživatelský avatar
SakoVerife
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: NoveVeseli/ZdarnadSazavou/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV 85 KW PD - špatný tah, vyšší spotřeba

Příspěvek od SakoVerife »

kyle píše:Ahojte, prosím o radu s následujícím problémem.

K vůli problémům s ůnikem oleje byl motor venku a nyní se mi zdá, že auto netáhne a je znatelně vyšší spotřeba a musím jej více vytáčet
- po nastartování je cca 15,5 l a v průměru je vyšší z vlastní zkušenosti o cca 3 litry / 100 km . . .
Když jsem ze servisu odjížděl, auto bylo na diagnostice a vše bylo prý OK!!!!!
Nemám VAG a proto prosím alespoň o nastítění, čím by to mohlo být - mě prvně napadla špatná výměna rozvodů, ale kdo ví . . .


Předem díky za pomoc
spatne natoceny cerpadlo, zkus to pootocit. Myslimze se to ale nejak sestelovava pres Vag to natoceni (myslim tim jestli je to spravne natoceny)

Uživatelský avatar
kyle
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Val. Meziříčí

Příspěvek od kyle »

Ale pokud já vím, tak u PD je čerpadlo součástí motoru, tzn. interně zabudované . . .

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

kyle píše:Ale pokud já vím, tak u PD je čerpadlo součástí motoru, tzn. interně zabudované . . .
To mas pravdu, ale predvstrik bych urcite nechal prekontrolovat - nejlepe u znameho na vagu.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
Tomi666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 457
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov, Brno

Příspěvek od Tomi666 »

Ještě by to mohlo být teplotní čídlo paliva. Chová se to tak, že motor nemá dostatečný výkon zhruba do 2000 otáček a pak od 2000 otáček se vratí výkon motoru díky turbodmychadla zase do normálu. Bere to trochu olej, ale zjistí to na diagnostice motoru na PC.
Teplotní čidlo paliva stoji cca 500 Kč

Uživatelský avatar
Luky26
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Luky26 »

Mohla by to taky být špatná váha vzduchu, zkus se podívat až budeš na VAGu jake tam budou u toho hodnoty.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“