Info Volkswagen: Volkswagen Golf nejbezpečnějším vozem roku

Co se děje kolem VW.

Moderátoři: LukaSHek, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
T4
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1467
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Decin
Kontaktovat uživatele:

Info Volkswagen: Volkswagen Golf nejbezpečnějším vozem roku

Příspěvek od T4 »

Nejbezpečnějším vozem roku 2009 je Volkswagen Golf, rekapituluje poprvé v historii bruselská instituce EuroNCAP všechny nárazové zkoušky za uplynulý rok. Golf porazil konkurenci s celkovým součtem 103 bodů.

Nový Golf získal již v roce 2008 nejvyšší pětihvězdičkové ocenění EuroNCAP. Tyto nárazové testy - prováděné od roku 1997 - však zahrnovaly pouze přední a boční náraz a zkoumaly také ochranu chodců. V roce 2009 byly testy EuroNCAP zpřísněny a Golf jimi prošel opět na výbornou, a to ve všech čtyřech kategoriích: ochrana dospělých cestujících, ochrana dětí, ochrana chodců a podpůrné bezpečnostní a asistenční systémy. Výsledkem testu bylo opět pět hvězdiček s celkovým skóre 103 bodů, což Golfu zajistilo titul "Nejbezpečnějšího vozu roku 2009". Podle nových kritérií bylo v loňském roce testováno celkem 33 novinek.

Elektronické bezpečnostní a asistenční systémy, které pomáhají řidiči předcházet nehodám a vážným zraněním se od roku 2009 staly nedílnou součástí celkového hodnocení EuroNCAP. Golf nabízí maximální bezpečí, kdy v sériové výbavě zákazníci dostanou stabilizační systém ESP, ABS s brzdovým asistentem, regulaci prokluzu kol (ASR), elektronickou uzávěrku diferenciálu (EDS), kontrolu točivého momentu motoru (MSR), stabilizaci přívěsu, úchyty Isofix na dvě dětské sedačky na zadních sedadlech, airbagy pro řidiče a spolujezdce (zde s možností deaktivace), kolenní airbag řidiče a hlavové a boční airbagy pro přední a zadní cestující.

Golf přitom splňuje nejen nejpřísnější evropské bezpečnostní standardy: V roce 2008 byl oceněn titulem "Top Safety Pick", který uděluje nezávislý americký institut IIHS (Insurance Institute for Highway Safety). Zde jsou vozy testovány při čelním nárazu v rychlosti 40 mil za hodinu (64 km/h) a při bočním nárazu s bariérou ve tvaru přídě velkého SUV v rychlosti 31 mil za hodinu (40 km/h). Chování prostoru pro cestující se zkoumá také při zadním nárazu do vozu.

zdroj: IVG
Přílohy
DB2008AU00842_small.jpg
DB2008AU00906_small.jpg
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Novinky & Tiskové zprávy“