Mazani - Golf 1

benzin i diesel

Moderátor: lister

Odpovědět
Uživatelský avatar
Herbie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02

Mazani - Golf 1

Příspěvek od Herbie »

potrebuju radu
protoze tyhle vodou chlazeny motory, to neni nic pro me :)

G1 Cabrio - motor EX (1.8 karburator)

Dneska se mi behem jizdy najednou rozsvitila (zacala blikat) kontrolka mazani a zacal kvilet bzucak
Tak sem to bleskove chcipnul a koukam co se deje .... oleje je tam dostatek, tak co to safra znamena ?
Nechal sem to chvilku bejt a zkusil sem to nastartovat
ejhle, byl klid, zadny blikani, zadny kvileni
Jakoby se to srovnalo kdyz to trosku schladlo, tak sem pokracoval dal
ujel sem par kilometru a pak znova, blikajici kontrolka a kvileni

poradte mi kde mam hledat zradu

BTW jo a taky mam dojem ze mi prestal spinat termostat na vrtuli chlazeni ... ma to souvislost, nebo sem uplne vedle ?

Uživatelský avatar
Herbie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Herbie »

jo a teplomer ukazoval cca 3/4

Uživatelský avatar
GTI1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 596
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: monkey island
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTI1 »

Nenech se rozházet a vyměň spínač tlaku oleje.Jsou tam dva a většinou je to ten na výměníku.
Jo a ten teploměr by měl ukazovat těsně za kontrolku,ale pokud vrtule spíná o něco později tak se nic moc neděje,záleží co je tam za spínač.

Uživatelský avatar
Marus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 405
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Marus »

Taky záleží jak starej olej tam je,může bejt vodnatej a pak to takhle blbne.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

no a nebude to spíš tak, že spínač ventilátoru nespíná, motor se přehřívá, olej řídne a tlak oleje tím pádem klesá ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Herbie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Herbie »

diky za typy
vemu to jedno po druhym a vysledek se musi dostavit :)

Uživatelský avatar
oscar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od oscar »

promin, ale pridam se s otazkou:

kolik ma bejt zhruba teplota oleje na budiku?

nejste nekdo s gti od pardubic?

nebude nekde nejakej sraz?
white 1.6GTI

Uživatelský avatar
GTI1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 596
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: monkey island
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTI1 »

[quote="oscar"]promin, ale pridam se s otazkou:

kolik ma bejt zhruba teplota oleje na budiku?

Většinou se pohybuje kolem 95-100st.,ale v závislosti na zatížení může vylézt až na 120.

Uživatelský avatar
Herbie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Herbie »

takze
- vrtule se zapina
- cidlo sem vymenil (to co bylo u filtru, predpokladam ze to myslel GTI1)
- motor proplachl novym mineralem
- vymenil sem filtr
- a pak sem tam vrazil 10W-40 od Q8

to by v tom byl cert aby se to objevilo znova :)

Uživatelský avatar
GTI1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 596
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: monkey island
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTI1 »

Teď už to zbývá jen pořádně prohnat. :mad3:

Odpovědět

Zpět na „Motor“