Sportovní podvozek - stavitelný, pevný Golf/Bora
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni podvozek Golf IV
je to tu koukam samej profik co se vyzna aniz by mel zkusenost
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: Sportovni podvozek Golf IV
už jsem měl tu čest taky se svézt na jomu a je to měkčí než můj vogtland
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Sportovni podvozek Golf IV
A o proti origo podvozku to je jaký?
- kanec.h
- Člen klubu
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 03.10.2007 16:31
- Bydliště: RoUtE 66
Re: Sportovni podvozek Golf IV
Tak mam JOM cca 2 měsíce čekal jsem mnohem tvrdší svezení ale jsem velmi překvapen !auto mam na R16 205/55 pneu sníženo cca 45/45 po dobu ježdění si to auto ještě sedlo o 1cm!zatím k tomu nemam nic negativního ale čas a najeté KM ukážou o proti origu podvozku těžko říct ten muj byl už k.o. ale když se svezu s někým na origu a pak na JOM tak vyhrava JOM jen jsem zvědav na životnost
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!!
- AURIC
- VWagenista
- Příspěvky: 1385
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VWyškovw
Re: Sportovni podvozek Golf IV
v Trenčíně jsem mluvil s timhle typkem, ma JOM stelovak, a kola 9x20" kombinace nerealna pro sesroubovani, ale jde to. Ale to je jina kapitola, co se tyka podvozku tak mi tvrdil, ze mal HR nejake starsi a ze to bylo mene pohodlne jak stavajici JOM, ono je to otazka k zamysleni, treba ja najedu max 10tis rocne s golfem, a veril bych, ze takove jezdeni ten JOM musi vydrzet, byl jsem rozhodnuty pro KW, ale na druhou stranu investovat penize to podvozku, ktery stoji skoro desetinasobek, v beznem jezdeni poznam rozdil mozna tak jestli vic skace, tak proc nejit do JOMu ikdyz porad u te znacky je dost otazniku. Na lupo jsme strcili DTS coz je nove AP a zatim max spokojenost, jak komfort tak zatacky ideal. Je to vec nazoru, kazdopadne by stalo za to vyzkouset vsechny varianty a pak se rozhodnout pro tu, ktera bude nejlepe danemu uzivateli sedet. Rad si poslechnu i jine nazory, a snad nam i povi neco hlavni distributor JOMu, Honza by mel mit nejvic informaci o teto znacce.
..."život je čekání na to, až se naše sny stanou skutečností"...
TO MUSÍŠ VIDĚT: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=93648
TO MUSÍŠ VIDĚT: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=93648
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: Sportovni podvozek Golf IV
oproti serii se to auto aspon nenaklání ale je těžký porovnávat novej stavík a serii co má 80tis. za sebouVWMysak píše:A o proti origo podvozku to je jaký?
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Sportovni podvozek Golf IV
To Dwori: To znamená, že tato věta co tu padla "Sice jsem ho neměl, ale s jistotou řeknu, že vlastnosti auta budou spíš horší než s obyč sérií." je uplně mimo mísu.
- ctvrta
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VWary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni podvozek Golf IV
je to jen na SHINE nic jinyho. lip to sedi jedine tim, ze to ma niz teziste nez original. kdyz u originalu uriznes nebo snizis pruziny, tak to podle me bude sedet urcite lip.
nemam primo osobni zkusenost s jomem ale vsechny tyhle cinsky podvozky stoji za h**no. na par uz sem jel a i videl jak vypadaj po par letech. vetsinou delaj treba jeden typ tlumice pro nekolik set druhu aut aby jednoduse usetrili. s pruzinama to samy. nedokazu si vysvetlit jak si muze auto po nejaky dobe sednout jeste o 1cm dolu. jak napsal sam majitel JOMu kanec. asi jedine tak ze se unavi pruziny. hlavne je to o materialech. kde jinde se na tom taky da usetrit? spatna ocel z masla a jeste skoro tepelne neupravena, coz treba pri vyrobe pruzin je asi ta nejdrazsi a nejdulezitejsi vec. jak tu ocel vypali. spravne to ma trvat nekolik hodin za hodne moc penez za plyn nebo elektriku. kalit se musi v drahejch roztokach soli a ruznejch kyselin. no oni to zkrati na hodinku, vykali jednou ve vode a je to, vypada to preci stejne ja sem treba najezdil od doby co mam G4ku cca 7 mesicu 45tis km a na to bych asi potreboval ty JOMy tak tri. a to se vyplati
nemam primo osobni zkusenost s jomem ale vsechny tyhle cinsky podvozky stoji za h**no. na par uz sem jel a i videl jak vypadaj po par letech. vetsinou delaj treba jeden typ tlumice pro nekolik set druhu aut aby jednoduse usetrili. s pruzinama to samy. nedokazu si vysvetlit jak si muze auto po nejaky dobe sednout jeste o 1cm dolu. jak napsal sam majitel JOMu kanec. asi jedine tak ze se unavi pruziny. hlavne je to o materialech. kde jinde se na tom taky da usetrit? spatna ocel z masla a jeste skoro tepelne neupravena, coz treba pri vyrobe pruzin je asi ta nejdrazsi a nejdulezitejsi vec. jak tu ocel vypali. spravne to ma trvat nekolik hodin za hodne moc penez za plyn nebo elektriku. kalit se musi v drahejch roztokach soli a ruznejch kyselin. no oni to zkrati na hodinku, vykali jednou ve vode a je to, vypada to preci stejne ja sem treba najezdil od doby co mam G4ku cca 7 mesicu 45tis km a na to bych asi potreboval ty JOMy tak tri. a to se vyplati
- GARETT
- Jezdec
- Příspěvky: 273
- Registrován: 06.10.2007 17:09
- Bydliště: SLOVENSKO-Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni podvozek Golf IV
takže podla vás JOM alebo TA Technix hm kto na to čo chcel by som jasnu odpoved cenovo to je to isté.a bude stelovak o vela trdsi ako pevne spustenie 35mm weitec
- cubic214
- Závodník
- Příspěvky: 528
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Žilina (SK)
Re: Sportovni podvozek Golf IV
to auric: mal tam D2racing, nie HR
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 21.05.2010 17:28
Re: Sportovni podvozek Golf IV
Já jdu do Jomy a hotovo. Nedám 20000 za stavík. Pak napíšu jak to probíhá. Podle mě si to musí každý vyzkoušet sám. Neberu rady od někoho kdo na tom nejezdil a jen s doslechu slyšel že je to šit.
- nogis
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Sportovni podvozek Golf IV
VWMysak píše:To Dwori: To znamená, že tato věta co tu padla "Sice jsem ho neměl, ale s jistotou řeknu, že vlastnosti auta budou spíš horší než s obyč sérií." je uplně mimo mísu.
Slovo odborníka. Tak napiš něco na čem se dá stavět. Naprosto přesně to popsal ctvrta. Je to všechno o penězích a jestli si myslíte, že nějaký výrobce nacpe těžký prachy do vývoje a testování a vám nechá podvozek za hubičku, tak jste naivní. Tyhle pseudo sportovní podvozky neumí nic jiného než sundat auto dolů k silnici. O životnosti nemluvě. A na to, aby se vám auto v zatáčkách nenaklánělo, tak ho přece nepotřebujete za každou cenu snižovat. Vám jde ale stejně jen o "efekt", kdyby jste chtěli kvalitu, tak neřešíte tohle...
to Likas7: 20 dáš i za kvalitní pevnej
VW Golf VI variant, CFHC 146kW/415Nm TDIfun
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 224kW/514Nm
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 224kW/514Nm
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Sportovni podvozek Golf IV
tak jestli na tom měl D2, tak to se nedivím, že to bylo nepohodlný...to není podovzek na běžný ježdění po silnicích to je normálni prachsprostý okruhový podvozek, kterej se hodně používá na drifty atd...... protože je jak beton a když auto jede bokem tak neuhýbá... HaR dělá taky závodní povozky...ale taky podovzky odladěný na silnice..na ježdění... pro přesně určenou cílenou skupinu spotřebitelů..tunerů..kteří chtějí auta složit dolů, jezdit "pohodlně" a chtějí aby jim to vydrželo...cubic214 píše:to auric: mal tam D2racing, nie HR
co se týče kola 9x20 ... tak na auto samozřejmě jdou... prostě dáš podložky aby se to vešlo k tlumiči ..a pak nasadáš kolo a podle něho vytáhneš blatníky... ..a na fotkách je vidět že to má roztažený jako blázen...ale prostě tohle je řešení na auto před celolakem... na nalakovaný auto asi banán...
ale líbí se mi ta barva...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- zviratko
- VWmaniak
- Příspěvky: 10523
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moje zlatá Praha .........
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni podvozek Golf IV
Kvalitní podvozky dělá třeba AP , což je odnoš Weitecu a štelovák přijde na 11,500,- což určitě není o moc víc jak od JOMu , tak že já bych volil určitě značku než cenu.Likas7 píše:Já jdu do Jomy a hotovo. Nedám 20000 za stavík.
Naposledy upravil(a) zviratko dne 17.06.2010 09:57, celkem upraveno 1 x.
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
♀♂
14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
♀♂
14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*
- zviratko
- VWmaniak
- Příspěvky: 10523
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moje zlatá Praha .........
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni podvozek Golf IV
Každopádně nemůžete srovnávat štelovák se seriovým podvozkem , štelovák bude vždy tvrdší a znám spoustu lidí pro který i JOM byl tvrdej a dali si tam radši pevný snížení a mají klid.
Jak už se tady psalo několikrát a psát bude , JOM není špatnej , ale určitě bych si ho nedal na auto s kterým jezdím denně , ale pouze třeba jen srazy nebo 3x do roka někam.
Určitě bych volil kvalitnější a zavedený značky , ale né všechno co stojí 30tis. je taky na dobrý svezení .
Všechno záleží na nastavení pdvozku , jaký má možnosti , k čemu byl určen , jak je to moc snížené atd. atd. atd. Taky záleží jakej kdo jezdí na kolech , úplně jinak se to bude chovat na 20" s profilem gumy 25 a jiný to bude na 16" s profilem 50.
Je toho daleko víc co tohle všechno ovlivnuje a málo lidí si tohle uvědomuje a pak vznikaj akorát pomluvy že JOM stojí za howno atd. atd.
V první řadě je potřeba si uvědomit k čemu ten podvozek má sloužit a potom dle toho vybírat a shánět.
Jinak každej podvozek má výrobcem dané snížení v kterým výrobce garantuje spravnou funkci , samozřejmě spousta z vás tuto hranici překročila a pak se diví že to špatně funguje atd.
Jak už se tady psalo několikrát a psát bude , JOM není špatnej , ale určitě bych si ho nedal na auto s kterým jezdím denně , ale pouze třeba jen srazy nebo 3x do roka někam.
Určitě bych volil kvalitnější a zavedený značky , ale né všechno co stojí 30tis. je taky na dobrý svezení .
Všechno záleží na nastavení pdvozku , jaký má možnosti , k čemu byl určen , jak je to moc snížené atd. atd. atd. Taky záleží jakej kdo jezdí na kolech , úplně jinak se to bude chovat na 20" s profilem gumy 25 a jiný to bude na 16" s profilem 50.
Je toho daleko víc co tohle všechno ovlivnuje a málo lidí si tohle uvědomuje a pak vznikaj akorát pomluvy že JOM stojí za howno atd. atd.
V první řadě je potřeba si uvědomit k čemu ten podvozek má sloužit a potom dle toho vybírat a shánět.
Jinak každej podvozek má výrobcem dané snížení v kterým výrobce garantuje spravnou funkci , samozřejmě spousta z vás tuto hranici překročila a pak se diví že to špatně funguje atd.
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
♀♂
14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*
®
*
VW, Audi shop & zubehör : http://www.vwaudishop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
♀♂
14. VW Golf meeting Podroužek 2o19
*