Esp + kontrokla na vodu v ostřikovačích

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
rolbar
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 215
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Esp + kontrokla na vodu v ostřikovačích

Příspěvek od rolbar »

jaký ty kabely jsou ideálně dej fotko

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: Esp + kontrokla na vodu v ostřikovačích

Příspěvek od duduh »

To ASR je jenom nearetační tlačítko.Když ASR je zapnuté tak kontrolka nesvítí.Svítí jen chvilku při startu tak jako další kontrolky.ASR musíš a to hlavně v zimě při prokluzu kola slyšet.Funguje ve spojitosti s ABS a ŘJ.Když kolo proklouzne tak dá se říci ABS jej přibrzdí.Je to takové "rychlé duté mlácení".
Škoda že jsi na to ESP nepřišel dříve.Dalo se to reklamovat.A co na autí vlastně dělali?
Ta nádržka ostřiků je zde.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=75&t=42645" onclick="window.open(this.href);return false;

Zapojení:
Nádržka ostřiku musí obsahovat čidlo.Jeden vývod z nádržky se uzemní a druhý se připojí na zelený konektor pin 6 palubky.Nutno naprogramovat v palubáku..Když není voda v ostřiku tak palubák pískne a napíše doplnit vodu v ostřikovači a pak svítí trvale kontrolka.
Naposledy upravil(a) duduh dne 13.08.2010 08:35, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
rolbar
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 215
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Esp + kontrokla na vodu v ostřikovačích

Příspěvek od rolbar »

to, co si popsal jako ESP je ABS a ASR

ABS - zabraňuje protočení kol při brždění brzdou nebo v kombinaci s MSR při brždění motorem, pokud se brzdí a jedno kolo se zpomalí jinak, než ostatní, tak jednotka ABS upustí tlak z daného okruhu - to ej ten zvuk, co si popisoval, takové bubnování, jednotka odpouští tlak z okruhu a hed jej zase vrací

ASR- protiskluz, zabraňuje protočení kol pokud jedno z nich ztratí adhezi s vozovkou a kolo přibrzdí zároveň ubere výkon motoru.
ESP - elektronický stabilizační systém, funguje na základě údajů ze snímačů: čidlo tlaku brzd, rotační a příčné zrychlení, snímač volantu, informace z RJ motoru. ESP není při své fci prakticky vůbec slyšet, protože jediné, co dělá, tak přibuďuje kola a reguluje výkon motoru, tím zabraňuje přetáčivosti nebo nedotáčivosti

každé auto vybavené ESP má automaticky ASR, tlačítkem ESP se vypnou obě funkce, některá novější auta mají jeb vypínatelné ASR, ESP se už nedá plnohodnotně vypnout

http://cs.wikipedia.org/wiki/ABS" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cs.wikipedia.org/wiki/ASR" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cs.wikipedia.org/wiki/ESP" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
duduh
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2407
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Krnov - Jëgerndorf

Re: Esp + kontrokla na vodu v ostřikovačích

Příspěvek od duduh »

:P Jóóó jóóó.To je tak když je člověk myšlenkama již na horách.Samo že je to tak jak říkáš pane kolego.Čtyřkolku máme v práci a velká prča je to hlavně na sněhu a v zatáčkách.To kolikrát člověk nechápe jak to autí může na té cestě ještě držet.
:oops: Opraveno ESP/ASR

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“