Zdravím, mám takový dotaz, všiml jsem si, že u replik GTI nárazníku mají ty plastové mřížky, do kterých se poté dávají mlhovky vyřezaný obelníček (viz. obrázek níže), originál krytky na Golf GTI ho tam nemají. Nevíte proč to na těch replikách je a na originálech ne? Může to být pro lepší nápor vzduchu na chladič při použití neoriginálního nárazníku na auta s motory TDI? Chci si totiž nahodit GTI nárazník na mého golfa s motorem TDI, ale libí se mi víc ty originální krytky bez těch výřezů.
Originál vs. neoriginál krytky do GTI nárazníku
- Dragonov
- Jezdec
- Příspěvky: 347
- Registrován: 26.04.2011 11:54
- Bydliště: Severní Morava
Originál vs. neoriginál krytky do GTI nárazníku
[ GOLF VI GTI 2.0 TSI ] [ APR STAGE 2 ] [ 278 HP / 440 NM ]
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Originál vs. neoriginál krytky do GTI nárazníku
ono i některé originály tam mají tu díru vedle mlhovky. Pátral jsem po tom dřív a když se díváš na tu fotku, tak nalevo je u origo sice díra, ale dále je zaslepená, kdežto na pravo je z té díry kolem mlhovky udělanej vývod vzduchu.
Co jsem se dočetl na německých stránkách o 5GTi, tak se to dávalo ze začátku produkce na jihoevropské trhy jako Itálie, Řecko apod. a sámo i mimoevropské, kde je spíš teplejší klima - Saudská Arábie atp.
I u nás se to dá objednat přímo ve VW, stojí to myslím kolem 700 - 800 za obě (nebo tehdy kdy jsem to řešil)
Co jsem se dočetl na německých stránkách o 5GTi, tak se to dávalo ze začátku produkce na jihoevropské trhy jako Itálie, Řecko apod. a sámo i mimoevropské, kde je spíš teplejší klima - Saudská Arábie atp.
I u nás se to dá objednat přímo ve VW, stojí to myslím kolem 700 - 800 za obě (nebo tehdy kdy jsem to řešil)
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- Dragonov
- Jezdec
- Příspěvky: 347
- Registrován: 26.04.2011 11:54
- Bydliště: Severní Morava
Re: Originál vs. neoriginál krytky do GTI nárazníku
Aha, takže myslíš si, že když použiju ty standardní celo - zaslepené krytky u auta s TDI motorem nebude to problém jo?
[ GOLF VI GTI 2.0 TSI ] [ APR STAGE 2 ] [ 278 HP / 440 NM ]