jak ti to pruží? myslíš že když budu mýt 18tky a položím to ke gumě bude to škrkat nebo je to pevný jak kámen? měl jsem V maxx na fábce a zdálo se mi že se to jaksi dohupuje no spokojenej jsem nebyl...jurod píše:Připlatil bych 3 tisíce a vzal štelovák AP. V té ceně asi nej volba. Navíc si myslím, že je to to samé jako KW nebo HR. Tyhle firmy spolu spolupracují.
Sportovní podvozek - stavitelný, pevný Golf/Bora
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- MIKI ®
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 30.11.2011 09:09
- Bydliště: Brno-Venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni podvozek Golf IV
ex.2Xfavorit
ex.BMW E30
ex.FABIA VRS
ex.PUG 405
ex.BMW E30
ex.GOLF IV TDI
akt.GOLF IV VR5
akt.Felicia Pickup
ex.BMW E30
ex.FABIA VRS
ex.PUG 405
ex.BMW E30
ex.GOLF IV TDI
akt.GOLF IV VR5
akt.Felicia Pickup
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni podvozek Golf IV
Když to dáš úplně dole, tak je to tvrdé... s tím ani nehneš... pohupovat se to nebude, to spíš v nějaké zatáčce by jsi to mohl chytit jestli ti ty kola trčí ven z lemů...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- MIKI ®
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 30.11.2011 09:09
- Bydliště: Brno-Venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni podvozek Golf IV
pořád nevím co zvolit AP nebo streetline, o kolik to jde dolů? když budu mýt R18 myslíš že to stáhnu aby to bylo až k gumě? bylo by v předu 8J 215/35R18 ET35 a vzadu 9J 225/35R18 ET35
ex.2Xfavorit
ex.BMW E30
ex.FABIA VRS
ex.PUG 405
ex.BMW E30
ex.GOLF IV TDI
akt.GOLF IV VR5
akt.Felicia Pickup
ex.BMW E30
ex.FABIA VRS
ex.PUG 405
ex.BMW E30
ex.GOLF IV TDI
akt.GOLF IV VR5
akt.Felicia Pickup
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni podvozek Golf IV
Viděl jsi moje foto? Mám v podpisu... Tak zadek mám úplně nadoraz dole. A předek jde ještě o cca. 2cm dole.
Předek i zadek mám 215/35 R19x8,5 a vzadu + 13mm podložka. Ten zadek víc nepůjde, jedině dát pryč ty gumy z misek pružin, možná by to trošku kleslo ještě. Ale podle mně je to dost tuhé, takže níž bych to už i tak nechtěl. Hlavně vzadu když si sednou lidi, tak to klesne a už jsem tam jednou chytl lem jak se to zhouplo... ale měj jsem plný kufr a jednu osobu vzadu. Tak na té straně jak seděla, tak jsem to chytl.
Předek i zadek mám 215/35 R19x8,5 a vzadu + 13mm podložka. Ten zadek víc nepůjde, jedině dát pryč ty gumy z misek pružin, možná by to trošku kleslo ještě. Ale podle mně je to dost tuhé, takže níž bych to už i tak nechtěl. Hlavně vzadu když si sednou lidi, tak to klesne a už jsem tam jednou chytl lem jak se to zhouplo... ale měj jsem plný kufr a jednu osobu vzadu. Tak na té straně jak seděla, tak jsem to chytl.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- MIKI ®
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 30.11.2011 09:09
- Bydliště: Brno-Venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni podvozek Golf IV
tak to by mohlo být dobrý... asi do toho půjdu jsem zvědavej co to udělá na těch 18tkách
ex.2Xfavorit
ex.BMW E30
ex.FABIA VRS
ex.PUG 405
ex.BMW E30
ex.GOLF IV TDI
akt.GOLF IV VR5
akt.Felicia Pickup
ex.BMW E30
ex.FABIA VRS
ex.PUG 405
ex.BMW E30
ex.GOLF IV TDI
akt.GOLF IV VR5
akt.Felicia Pickup
- hony...
- Profík
- Příspěvky: 992
- Registrován: 29.10.2008 21:48
- Bydliště: Zlatá stovwěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni podvozek Golf IV
chce si to hrát...spustit na zem a změřit metrem od země po lem a pořád kroutit a kroutit aby to bylo stejný..mě to čeká zítra(snad už konečně) ale spousta lidí si dává předek o kousek níž než zadek...
Čuňas b4 f kombajnu
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.01.2012 18:28
- Bydliště: Chrudim
Re: Sportovni podvozek Golf IV
Tak lidi,vim toho z tohodle tématu už hodně,ale pořád nevim,co se bude dít a jaký to bude mít následky,když ten stabilizator uplne vyřadim z provozu... ??? :/
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni podvozek Golf IV
Spíš bych se ptal co se nebude dít... a na to máš odpověď zde...
"Hlavním úkolem stabilizátorů u vozidla je zmenšení naklopení karoserie při průjezdu zatáčkami. Stabilizátor je umístěn napříč vozidla a je společný pro obě kola téže nápravy.
Běžné provedení stabilizátoru bývá označováno jako ,,U". Zkrutná tyč, která tvoří stabilizátor, je ve dvou místech upevněna otočně na rám vozidla. Konce jsou spojeny s pravým a levým kolem téže nápravy tak, aby se výchylky přenášely na zkrutnou tyč.
Podle typu vozidla a také podle toho, pro jaký provoz je vozidlo určeno, může být stabilizátor použit pouze na přední nebo zadní nápravě nebo na obou nápravách. Činnost stabilizátoru najedou-li obě kola téže nápravy na stejně vysokou nerovnost, zkrutná tyč se pouze pootočí v pryžových pouzdrech, aniž by se zkrucovala.
Najede-li na překážku pouze jedno kolo, bude se pohybovat směrem k vozidlu a rameno stabilizátoru se bude natáčet nahoru, zkrutná tyč tento pohyb přenese i na druhé rameno, které se bude pohybovat ve stejném smyslu, bude stlačovat příslušnou pružinu a tím se naklopení karosérie zmenší.
Při průjezdu zatáčkou se budou vnější pružina stlačovat více než vnitřní, na vnitřní straně vozidla se bude rameno zkrucovat směrem nahoru a bude tak svojí tuhostí působit proti pružině."
"Hlavním úkolem stabilizátorů u vozidla je zmenšení naklopení karoserie při průjezdu zatáčkami. Stabilizátor je umístěn napříč vozidla a je společný pro obě kola téže nápravy.
Běžné provedení stabilizátoru bývá označováno jako ,,U". Zkrutná tyč, která tvoří stabilizátor, je ve dvou místech upevněna otočně na rám vozidla. Konce jsou spojeny s pravým a levým kolem téže nápravy tak, aby se výchylky přenášely na zkrutnou tyč.
Podle typu vozidla a také podle toho, pro jaký provoz je vozidlo určeno, může být stabilizátor použit pouze na přední nebo zadní nápravě nebo na obou nápravách. Činnost stabilizátoru najedou-li obě kola téže nápravy na stejně vysokou nerovnost, zkrutná tyč se pouze pootočí v pryžových pouzdrech, aniž by se zkrucovala.
Najede-li na překážku pouze jedno kolo, bude se pohybovat směrem k vozidlu a rameno stabilizátoru se bude natáčet nahoru, zkrutná tyč tento pohyb přenese i na druhé rameno, které se bude pohybovat ve stejném smyslu, bude stlačovat příslušnou pružinu a tím se naklopení karosérie zmenší.
Při průjezdu zatáčkou se budou vnější pružina stlačovat více než vnitřní, na vnitřní straně vozidla se bude rameno zkrucovat směrem nahoru a bude tak svojí tuhostí působit proti pružině."
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.01.2012 18:28
- Bydliště: Chrudim
Re: Sportovni podvozek Golf IV
aaha.. koukam,ze by se dely spatne vecy.takze dat jedine ten sportovni stabik??o kolik bude dal od poloosy oproti seriovemu??
- MIKI ®
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 30.11.2011 09:09
- Bydliště: Brno-Venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni podvozek Golf IV
a nebo nastavitelný tyčky stabiku
ex.2Xfavorit
ex.BMW E30
ex.FABIA VRS
ex.PUG 405
ex.BMW E30
ex.GOLF IV TDI
akt.GOLF IV VR5
akt.Felicia Pickup
ex.BMW E30
ex.FABIA VRS
ex.PUG 405
ex.BMW E30
ex.GOLF IV TDI
akt.GOLF IV VR5
akt.Felicia Pickup
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.01.2012 18:28
- Bydliště: Chrudim
Re: Sportovni podvozek Golf IV
ty mam a zda se mi to prd platny jak to teda je?? maji byt kratsi,nebo delsi ??MIKI ® píše:a nebo nastavitelný tyčky stabiku
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.01.2012 18:28
- Bydliště: Chrudim
Re: Sportovni podvozek Golf IV
o kolik kratsi??stavitelny mam,ale udelany na prodlouzeni a ne na zkraceni,tak abych vedel o kolik je zkratit..VWMysak píše:Kratší
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Sportovni podvozek Golf IV
Tak až nebude poloosa škrtat, vrať to o tolik o kolik si to zvednul + např.1cm ještě, musíš si s tím pohrát.
- kanec.h
- Člen klubu
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 03.10.2007 16:31
- Bydliště: RoUtE 66
Re: Sportovni podvozek Golf IV
nechapu !kratsi?
Naposledy upravil(a) kanec.h dne 17.01.2012 19:35, celkem upraveno 1 x.
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!!