Ucpaný filtr pevných částic? Efektivní řešení za pár korun a se zárukou!
Filtr pevných částic (DPF) je zařízení, které umožňuje odfiltrovat pevné nečistoty z výfukových plynů. Je přínosem pro ekologii, ale celkem náročný pro naši peněženku a po čase přestává sloužit. Jak vyřešit problémy s DPF a ještě ušetřit?
Ti z Vás, kteří mají zkušenosti s filtrem pevných částic, vědí, jak takový ucpaný filtr dovede znepříjemnit život. Auto zpočátku ztrácí výkon, nutí Vás přidávat více plynu. Občas se z výfuku podivně zakouří, auto začíná vynechávat. Permanentně svítí kontrolka DPF, sem tam se auto přepne do nouzového režimu. Pokud se problém neřeší, může se velmi rychle stát, že Váš motorový miláček přestane fungovat úplně. Jak je to možné?
Filtr pevných částic sice zachytává pevné jedovaté nečistoty a saze, ale zároveň se přitom stále více zanáší. Proto je řídící jednotkou pravidelně nucen provést automatickou aktivní regeneraci. Je to proces, při kterém dochází k umělému navýšení teploty uvnitř filtru a vyhoření usazených nečistot. Aktivní regenerace je vyvolána řídící jednotkou vozidla průměrně každých 500 ujetých kilometrů, záleží na druhu vozidla.
Problém je, že nedochází k dokonalému a úplnému vyčištění filtru, vždy nějaký zbytek sazí ve filtru zůstane. Po určité době, zhruba po 100 až 120 tisících najetých kilometrech, je filtr ucpaný natolik, že již není schopen automatické regenerace.
Když je filtr ucpaný
V takovou chvíli nastává majitelům dieselů s ucpaným DPF skutečný problém. Při návštěvě autoservisu zjistí, že nový filtr pevných částic stojí řádově desítky tisíc, průměrně až padesát tisíc korun! Začnou hledat alternativy. Jednou z variant je odstranění DPF, které je na první pohled sice levnějším řešením, nicméně v konečném důsledku se odstraněný filtr může několikanásobně prodražit!
Při odstranění DPF přicházíte o možnost projíždět nízkoemisními zónami, snižujete hodnotu vozidla, porušujete záruku výrobce a navíc umožníte hrubý zásah do softwaru řídící jednotky, který se může projevit i dalšími problémy. Pokud Vás na STK odhalí, auto bude prohlášeno za nezpůsobilé provozu. Pokud by na Vás přišli při silniční kontrole v běžném provozu, pravděpodobně obdržíte tučnou pokutu. Ve výsledku by nakonec bylo levnější si filtr koupit nový!
Naštěstí existuje řešení, které je ze všech variant nejschůdnější a nejlevnější. Je jím odborná renovace DPF v profesionálním servisu. Jde o proces, při kterém se filtr z vozidla demontuje, proměří a pokud není filtr mechanicky poškozen, tak je renovován na téměř původní stav nového. Renovace filtru pevných částic je levnější než nákup filtru nového a dokonce je i levnější než je odstranění DPF! Cena se pohybuje v závislosti na typu vozidla od pěti tisíc korun.
Renovace DPF od profesionálů se zárukou!
Profesionální a šetrnou renovaci DPF, tedy metodu čištění filtru unikátní renovační linkou (nikoli chemické čištění nebo vysokotlaké čištění vodou, které nejsou ani účinné, ani ekologické), nemůže poskytovat kdekdo! Je třeba vyspělých technologií, prověřených pracovních postupů a mnoha let zkušeností. Takovou společností je bezesporu firma DPF Engineering, která se problematikou filtrů pevných částic zabývá již řadu let. Jejich technologie a zkušenosti jsou na takové úrovni, že se rovnají těm nejlepším servisům vyspělé Evropy! Mohou si dovolit garantovat obnovení filtru blížící se takřka původnímu stavu a proto na servis a renovaci DPF poskytují záruku 36 měsíců nebo 100 tisící ujetých kilometrů!
Na webu společnosti se dozvíte celou řadu užitečných informací. DPFe.cz pomáhá řešit problémy s filtry, šetří Vaše peníze i Váš čas. Rychlá obsluha, profesionální servis DPF a příjemné ceny jsou bezvadnou vizitkou společnosti. Renovace DPF probíhá přímo v servisním středisku v Praze, také je možné nechat filtr renovovat i externě díky zásilkové službě. Tímto způsobem společnost DPF Engineering spolupracuje s mnoha servisy po celé ČR a umožňuje tak poskytovat profesionální renovaci DPF i zákazníkům jiných autoservisů, které nemají potřebné vybavení.
Nechte si renovovat DPF za pár korun a hoďte starosti za hlavu!
Kontaktujte odborníky DPF Engineering, zavolejte na bezplatnou linku a domluvte spolu termín renovace nebo kontroly DPF! Jste majitelem autoservisu? Chcete také nabídnout svým zákazníkům profesionální servis za příjemnou cenu? Neposílejte své zákazníky jinam, spolupracujte s námi!
Ucpaný filtr pevných částic?
Co se děje kolem VW.
Moderátoři: LukaSHek, Moderátoři
- admin
- Administrator
- Příspěvky: 822
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Serverovna
- Kontaktovat uživatele:
Zpět na „Novinky & Tiskové zprávy“
Přejít na
- VW CLUB CZECH REP.
- ↳ Pokec & Zábava
- ↳ Klubová poradna
- ↳ non VW
- ↳ Hobby - zájmy - koníčky
- ↳ FAQ - počítače - mobily - elektronika
- ↳ Akce & Srazy
- ↳ Motorsport
- Poradna
- ↳ Povinné ručení & pojištění & úřady & Policie
- ↳ Povinná ručení - POV
- ↳ Havarijní pojištění - KASKO (HAV)
- ↳ Policie (pokuty/havárky) - trestní právo
- Členská sekce
- ↳ Přehled partnerů a výhod
- Volkswagen
- ↳ Elektromobilita
- ↳ Golf I / Jetta I
- ↳ Motor
- ↳ Mechanika
- ↳ Karosérie
- ↳ Golf II / Jetta II
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Ostatní
- ↳ Encyklopedie
- ↳ Golf III / Vento
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Převodovka-spojka-řazení
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Ostatní
- ↳ DIY - Do It Yourself
- ↳ Encyklopedie
- ↳ Golf IV / Bora
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Zabezpečení
- ↳ Ostatní
- ↳ Bazar
- ↳ Nabídka
- ↳ Poptávka
- ↳ Encyklopedie
- ↳ Golf V / Jetta
- ↳ Ostatní
- ↳ Zabezpečení + hudba
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling + Tuning
- ↳ Bazar
- ↳ Encyklopedie
- ↳ Golf VI / Jetta
- ↳ Srazy a setkání
- ↳ Zabezpečení a pojištění
- ↳ Závady a servisní služby
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Ostatní
- ↳ Exterier + Styling + Tuning
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Motory benzín
- ↳ Motory diesel
- ↳ Bazar
- ↳ Golf VII
- ↳ Motory - benzín
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Motory - elektro # hybrid
- ↳ Závady a servis
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Interiér + Elektronika
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Ostatní
- ↳ Bazar
- ↳ Golf VIII
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Závady a servis
- ↳ Podvozek, kola a brzdy
- ↳ Interiér + Elektronika
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Bazar
- ↳ Passat B1 - B4
- ↳ Motory
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Ostatní
- ↳ Bazar
- ↳ Passat B5 / B5.5
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Zabezpečení
- ↳ Ostatní
- ↳ Archiv
- ↳ Bazar
- ↳ Passat 3C / CC
- ↳ Navigace
- ↳ Denní svícení
- ↳ Bazar (pouze 3C/CC)
- ↳ Poruchy čerpadel
- ↳ Chiptuning
- ↳ BlueTooth
- ↳ Passat B8
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Ostatní
- ↳ (ne)Jen můj Passat B8
- ↳ Bazar
- ↳ Corrado
- ↳ Zábava
- ↳ Bazar
- ↳ Technika
- ↳ Scirocco
- ↳ Technika
- ↳ Scirocca členù
- ↳ SAG - Sharan Alhambra Galaxy
- ↳ SRAZY & SETKÁNÍ
- ↳ BAZAR-NABÍDKA A POPTÁVKA ohledně vozů Sharan Alhambra Galaxy
- ↳ Nabídka služeb
- ↳ (ne) Jen můj SAG - Sharan Alhambra Galaxy
- ↳ SAIII Sharan 7N + Alhambra
- ↳ (Ne)jen můj Sharan
- ↳ Podvozek + kola
- ↳ Interiér
- ↳ Exteriér
- ↳ Elektro + hudba + navi
- ↳ Motor
- ↳ Bazar
- ↳ Polo
- ↳ (ne)Jen moje Polo
- ↳ Polo 86/86 C
- ↳ Polo 6N1/6N2
- ↳ Polo 9N/9N3
- ↳ Polo 6R / 6C
- ↳ Polo AW
- ↳ Jak na To
- ↳ Bazar
- ↳ Transporter / Multivan / Caravelle
- ↳ Podvozek a kola
- ↳ Motory - diesel
- ↳ Motory - benzin
- ↳ Interiér + Elektro
- ↳ Exteriér + Styling
- ↳ Zabezpečení
- ↳ Ostatní
- ↳ New Beetle
- ↳ Touran
- ↳ Motor
- ↳ Interier
- ↳ Exterier
- ↳ Elektro
- ↳ Podvozek
- ↳ Ostatní
- ↳ Touareg
- ↳ Bazar
- ↳ Tiguan
- ↳ Ostatní
- ↳ Brouk (Käfer)
- ↳ Lupo
- ↳ Caddy
- ↳ Phaeton
- ↳ Derby
- ↳ UP!
- ↳ EOS
- ↳ FOX
- ↳ Amarok
- ↳ LT a Crafter
- ↳ Arteon
- ↳ Allspace
- ↳ T-Roc
- ↳ T-Cross
- Lidi od fochu
- ↳ Servis & Pomoc & Tuning
- ↳ VAG & ETKA & ChipTuning
- ↳ Dodavatelé & Sortiment & Školení
- ↳ Vercajk a vybavení dílny
- Bazar
- ↳ Nabídka
- ↳ Náhradní díly a doplňky
- ↳ AutoBazar
- ↳ Kola & Pneu
- ↳ 13"+14"
- ↳ 15"+16"
- ↳ 17"+18"
- ↳ 19"+20"
- ↳ 21" a více
- ↳ Příslušenství kol & pneu
- ↳ Auto-Hifi
- ↳ Služby
- ↳ Ostatní díly a bazar
- ↳ Zdarma / Práce
- ↳ Poptávka
- ↳ Náhradní díly / doplňky
- ↳ Automobily
- ↳ Auto-Hifi
- ↳ Ukradené
- Ostatní
- ↳ Virtual Tuning & Modely VW
- ↳ Audi
- ↳ SEAT
- ↳ Leon
- ↳ Cordoba
- ↳ Alhambra
- ↳ Ibiza
- ↳ Toledo
- ↳ Altea
- ↳ Ostatní modely
- ↳ Novinky & Tiskové zprávy
- ↳ Tiguan
- ↳ Motory ze sekce GVI
- ODKAZY
- ↳ VW CLUB SLOVAKIA
- ↳ ŠKODA FORUM
- ↳ SEAT CLUB
- ↳ Obecné
- ↳ Zkratky & značky & označení
- ↳ Postupy & Úpravy & Technologie
- ↳ Pneumatiky & kola
- ↳ Maziva & oleje & kapaliny & náplně
- ↳ Pravidla
- ↳ Modely Volkswagen
- ↳ Amarok
- ↳ Brouk
- ↳ Caddy
- ↳ Caddy I
- ↳ Caddy II
- ↳ Caddy III
- ↳ Caddy IV
- ↳ Corrado
- ↳ Derby
- ↳ Golf
- ↳ Golf I / Jetta I
- ↳ Golf II / Jetta II
- ↳ Golf III / Vento
- ↳ Golf IV / Bora
- ↳ Golf V / Jetta
- ↳ Golf VI
- ↳ Golf VII
- ↳ Lupo
- ↳ New Beetle
- ↳ Passat
- ↳ Passat B1
- ↳ Passat B2
- ↳ Passat B4
- ↳ Passat B3
- ↳ Passat B5 / B5.5
- ↳ Passat B6
- ↳ Passat B7
- ↳ Passat CC
- ↳ Polo
- ↳ Polo I ( Typ 86 )
- ↳ Polo II ( Typ 86C )
- ↳ Polo III ( 6N a 6N2 facelift )
- ↳ Polo IV ( Typ 9N a 9N3 )
- ↳ Polo V ( Typ 6R )
- ↳ Scirocco
- ↳ Scirocco I
- ↳ Scirocco II
- ↳ Scirocco III
- ↳ Tiguan
- ↳ Touran
- ↳ Transporter
- ↳ Trasporter T1
- ↳ Trasporter T2
- ↳ Trasporter T3
- ↳ Trasporter T4
- ↳ Trasporter T5
- ↳ Touareg
- ↳ Phaeton
- ↳ UP
- ↳ Koncepty