Ahoj klubáci ,
Chtěl bych tu zkusit malý pokus o informování o zásadních změnách v pojištění v roce 2012.
Hlavní téma budou :Novinky,Spoluúčasti,Cenová politika,Plnění,Akce
Doufám,že to bude někomu přínosem samozřejmě to bude formou diskuze takže komentáře a názory jsou vítané.
Zatím ahoj Tom
Novinky v pojištění 2012
Moderátor: Odborní poradci
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 121
- Registrován: 09.11.2011 21:09
- Bydliště: Riegrovo náměstí 8/9, 290 01 Poděbrady III
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 121
- Registrován: 09.11.2011 21:09
- Bydliště: Riegrovo náměstí 8/9, 290 01 Poděbrady III
Re: Novinky v pojištění 2012
Pojišťovna Direct v ČR postupně končí
Průkopník přímého (online) pojištění v České republice, pojišťovna Direct, v České republice pomalu ukončuje svou činnosti. Důležité je slovíčko „pomalu“, případně „postupně“, protože pojišťovna v současné době pouze nesjednává nové smlouvy.
Dodržení závazků
Direct nadále dostojí svým závazkům vůči současným klientům. To znamená, že pokud máte u Direct smlouvu, nemusíte se bát, že s ní budete mít nějaké problémy. Direct je součástí obrovské nadnárodní pojišťovny, tudíž nejde o žádný překotný úprk z našeho trhu. Jaké jsou ale důvody odchodu této progresivní pojišťovny z našeho trhu?
Neuspokojivé výsledky
Direct v první řadě nesplnil představy své mateřské společnosti, britské RSA Insurance Group. Jednoduše se pojišťovně dostatečně nedařilo. O důvodech, proč tomu tak bylo, můžeme pouze spekulovat. Pravdou ovšem je, že Direct nabízí (nabízel) jedinou výhodu, tedy snadné online sjednání. Díky tomu i nižší náklady a nízké ceny pojištění. Jenže tomu se i zbývající pojišťovny dokázaly rychle přizpůsobit a vrcholem celého procesu jsou srovnávače pojištění, které fungují také převážně přes internet a nabízejí zpravidla ceny ještě výhodnější, takže i my v ePojisteni.cz jsme jednou z příčin...
A když už není důvodem ani cena pojištění, lidé raději zvolí produkt, který si mohou „osahat“ – dalo by se tedy říct, že původní výhoda (čistě online fungování) se v současné době stala nevýhodou, protože lidem chybí osobní kontakt s pojišťovnou, případně nějaké větší možnosti individuálních služeb a poradenství.
O co trh přišel?
Direct byl poměrně specializovanou pojišťovnou. Nabízel pouze povinné ručení a havarijní pojištění pro automobily i motocykly, cestovní pojištění a pojištění nemovitosti/domácnosti.
Dodejme, že Direct působí na našem trhu od roku 2007. Pro informace o současném dění v pojišťovně můžete navštívit stránky http://www.direct.cz" onclick="window.open(this.href);return false;. Klienti pojišťovny mohou volat na linku 221 221 221.
Zdroj http://www.epojisteni.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Průkopník přímého (online) pojištění v České republice, pojišťovna Direct, v České republice pomalu ukončuje svou činnosti. Důležité je slovíčko „pomalu“, případně „postupně“, protože pojišťovna v současné době pouze nesjednává nové smlouvy.
Dodržení závazků
Direct nadále dostojí svým závazkům vůči současným klientům. To znamená, že pokud máte u Direct smlouvu, nemusíte se bát, že s ní budete mít nějaké problémy. Direct je součástí obrovské nadnárodní pojišťovny, tudíž nejde o žádný překotný úprk z našeho trhu. Jaké jsou ale důvody odchodu této progresivní pojišťovny z našeho trhu?
Neuspokojivé výsledky
Direct v první řadě nesplnil představy své mateřské společnosti, britské RSA Insurance Group. Jednoduše se pojišťovně dostatečně nedařilo. O důvodech, proč tomu tak bylo, můžeme pouze spekulovat. Pravdou ovšem je, že Direct nabízí (nabízel) jedinou výhodu, tedy snadné online sjednání. Díky tomu i nižší náklady a nízké ceny pojištění. Jenže tomu se i zbývající pojišťovny dokázaly rychle přizpůsobit a vrcholem celého procesu jsou srovnávače pojištění, které fungují také převážně přes internet a nabízejí zpravidla ceny ještě výhodnější, takže i my v ePojisteni.cz jsme jednou z příčin...
A když už není důvodem ani cena pojištění, lidé raději zvolí produkt, který si mohou „osahat“ – dalo by se tedy říct, že původní výhoda (čistě online fungování) se v současné době stala nevýhodou, protože lidem chybí osobní kontakt s pojišťovnou, případně nějaké větší možnosti individuálních služeb a poradenství.
O co trh přišel?
Direct byl poměrně specializovanou pojišťovnou. Nabízel pouze povinné ručení a havarijní pojištění pro automobily i motocykly, cestovní pojištění a pojištění nemovitosti/domácnosti.
Dodejme, že Direct působí na našem trhu od roku 2007. Pro informace o současném dění v pojišťovně můžete navštívit stránky http://www.direct.cz" onclick="window.open(this.href);return false;. Klienti pojišťovny mohou volat na linku 221 221 221.
Zdroj http://www.epojisteni.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 121
- Registrován: 09.11.2011 21:09
- Bydliště: Riegrovo náměstí 8/9, 290 01 Poděbrady III
Re: Novinky v pojištění 2012
Nové povinné ručení od Wüstenrotu nabídne dobrým řidičům nejvyšší bonus na trhu v ČR
Podstatná fakta :
Velký skok oproti normálním sazbám je u řidičů bez bonusu.Už na 2 letech máte nárok na 30% Slevu , oproti běžným 10% .
24 až 35 měsíců = 30% Sleva
Další zlom je u maximálního bonusu tj. 120 měsíců běžná sleva je 50% , u Wüstenrotu je to 60%.
Dle mě to nejvíc podstatné je možnost výpovědi KDYKOLIV to je opravdu velká novinka na trhu a krok k lepšímu vztahu s klientem ,jelikož to co mě osobně dokáže naštvat nejvíc je promeškání termínu storna a pak vymýšlet extra kroky pro výpověď (depozit atd. možností je víc ) smlouvy o povinném ručení.
Co si o tom myslíte ?
Podstatná fakta :
Velký skok oproti normálním sazbám je u řidičů bez bonusu.Už na 2 letech máte nárok na 30% Slevu , oproti běžným 10% .
24 až 35 měsíců = 30% Sleva
Další zlom je u maximálního bonusu tj. 120 měsíců běžná sleva je 50% , u Wüstenrotu je to 60%.
Dle mě to nejvíc podstatné je možnost výpovědi KDYKOLIV to je opravdu velká novinka na trhu a krok k lepšímu vztahu s klientem ,jelikož to co mě osobně dokáže naštvat nejvíc je promeškání termínu storna a pak vymýšlet extra kroky pro výpověď (depozit atd. možností je víc ) smlouvy o povinném ručení.
Co si o tom myslíte ?