Zdravim,
Mam motor 1,5d. Menil som tesnenie pod hlavu a guferka ventilov.
Nastavil som rozvody a volu ventilov. Sacie 0,20mm, vyfuk 0,35mm.
Natocim motor a z vyfuku ide dym az nevidiet ani na krok. dym ma farbu bielu.
Tak som skusil pootocit vstrekovacie cerpadlo. Dym prestal ale zase je pocut klepot v motore podla mna ventilov a nereaguje mi studeny start.
Cerpadlo som nastavoval odchylkometrom. Nastavenie ako pri rozvodoch piest v hornej uvrati a cerpadlo som posunul tak, ze mi odchylkometer ukazoval 0,90mm.
Poradte mi co a ako to mam spravit.
Dakujem
Penaj
Nastavenie motora (cerpadla)
Moderátor: lister
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Re: Nastavenie motora (cerpadla)
Vačka otočená o 180 stupňů?
Kolo na čerpadle máš dobře? Resp. klínek tam je?
Kolo na čerpadle máš dobře? Resp. klínek tam je?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 18.02.2012 07:01
Re: Nastavenie motora (cerpadla)
Vacka je dobre ma zarez kt. je mimo os tak keby to bolo otocene o 180stupnov tak tam nedam pripravok na zablokovanie pri nastavovani rozvodov.
Remenicu cerpadla som nekontroloval, iba som ho pootocil asi o 3mm smerom k motoru.
Nastavenie rozvodov som kontroloval dnes je v poriadku ( piest v HU, zablokovana vacka, zablokovane cerpadlo s trnom ). Ked pootocim cerpadlom naspat na poziciu aka bola pred tym tak ide zase dym z vyfuku a motor neklepe ale ide tak vseliako. Medzipoloha by aj bola ale motor nema ziaden vykon.
Tak uz neviem co mam s tym robit.
Remenicu cerpadla som nekontroloval, iba som ho pootocil asi o 3mm smerom k motoru.
Nastavenie rozvodov som kontroloval dnes je v poriadku ( piest v HU, zablokovana vacka, zablokovane cerpadlo s trnom ). Ked pootocim cerpadlom naspat na poziciu aka bola pred tym tak ide zase dym z vyfuku a motor neklepe ale ide tak vseliako. Medzipoloha by aj bola ale motor nema ziaden vykon.
Tak uz neviem co mam s tym robit.
- johny99
- Jezdec
- Příspěvky: 430
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Senica ,Slovensko
Re: Nastavenie motora (cerpadla)
odvzušnil si dobre čerpadlo , musíš z neho vytlačiť všetok vzuch neakou pumpou na hadici
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Re: Nastavenie motora (cerpadla)
mno, tak se ti nezavira nektery ventil. pokud mas vsechno spravne... mohl jsi nastavit vule spatne...
kolo z čerpada je neměl dole? já jen jestli ti nevypadl klínek, pak by ti byl trn v kole na nic...
kolo z čerpada je neměl dole? já jen jestli ti nevypadl klínek, pak by ti byl trn v kole na nic...
- vwgecko
- Pilot
- Příspěvky: 815
- Registrován: 26.04.2009 12:13
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavenie motora (cerpadla)
1) zahoĎ ten měřící přípravek je absolutně zbytečnej a nahovno!
2) na setrváku si najdi nulu.(je to přímo to číslo "0" protože jinak jsou tam 2 zářezy!)
3) vačku zablokovat pravítkem
4) čerpadlo kolíkem
pokuď děláš sám,doporučuju vzít si samodržící kleště
5)nejdřív nasaď řemen na spodní kolo.
6)část řemenu směrem k tobě nasaď na bok kola čerpadla (tak na 3mm víc nenasazuj)
7) nasaď stejným zpúsobem na kolo vačky
dotlač řemen na obě kola
9) kleštěmi přichytni řemen na kole vačky
10)"volný" konec stále jemně napínej aby ti nesjel z dolního kola.
11)nasaď kladku spolu s namačkáváním řemene do její drážky
12)kleštěmi "seger" zahnutými napni kladkou řemen a dotáhni šroub
13)sundej kleště
14)lehni pod auto a ráčnou za klikovku protoč motor o 1 otáčku (zjištění zda se nic nepotká)
15) nyní zkontroluj správné napnutí řemene (mezi kolem čerpadla a vačkou vem mezi palec a ukazová a skus protočit po směru hodinový ručiček, mělo by to jít ztěží na 90° ...)
16)nastav si o5 setrvák na nulu a pomocí kolíku a pravítka zkontroluj zda vše sedí
17)nažhav a startuj
18)v tuto chvíl ije základní nastavení, nikoliv ideální, každý motor je unikát
19)podle toho jestli mlátí nebo nemlátí protoč čerpadlem buď k sobě nebo od sebe
20)kam točit zjistíš pomocí "sytiče" (na klasice to má minimální rozdíly, u TD to je cejtit velmi výrazně)
21) ideální je prvn ínastavení v létě, v zimě potom doladit
PS původně sem se chtěl na tenhle tkzv. klub vysrat..ale nenechám kolegu v rejži
a moje upozornění na "těšte se na 1000 příspěvek" má velkej ohlas..admin a jeho nohsledi a vlezdoprdelníci mi stále mažou témata abych toho čísla nikdy nedosáh...
srandou budiž že jsem tu na klubu dýl než admin i většina moderů
2) na setrváku si najdi nulu.(je to přímo to číslo "0" protože jinak jsou tam 2 zářezy!)
3) vačku zablokovat pravítkem
4) čerpadlo kolíkem
pokuď děláš sám,doporučuju vzít si samodržící kleště
5)nejdřív nasaď řemen na spodní kolo.
6)část řemenu směrem k tobě nasaď na bok kola čerpadla (tak na 3mm víc nenasazuj)
7) nasaď stejným zpúsobem na kolo vačky
dotlač řemen na obě kola
9) kleštěmi přichytni řemen na kole vačky
10)"volný" konec stále jemně napínej aby ti nesjel z dolního kola.
11)nasaď kladku spolu s namačkáváním řemene do její drážky
12)kleštěmi "seger" zahnutými napni kladkou řemen a dotáhni šroub
13)sundej kleště
14)lehni pod auto a ráčnou za klikovku protoč motor o 1 otáčku (zjištění zda se nic nepotká)
15) nyní zkontroluj správné napnutí řemene (mezi kolem čerpadla a vačkou vem mezi palec a ukazová a skus protočit po směru hodinový ručiček, mělo by to jít ztěží na 90° ...)
16)nastav si o5 setrvák na nulu a pomocí kolíku a pravítka zkontroluj zda vše sedí
17)nažhav a startuj
18)v tuto chvíl ije základní nastavení, nikoliv ideální, každý motor je unikát
19)podle toho jestli mlátí nebo nemlátí protoč čerpadlem buď k sobě nebo od sebe
20)kam točit zjistíš pomocí "sytiče" (na klasice to má minimální rozdíly, u TD to je cejtit velmi výrazně)
21) ideální je prvn ínastavení v létě, v zimě potom doladit
PS původně sem se chtěl na tenhle tkzv. klub vysrat..ale nenechám kolegu v rejži
a moje upozornění na "těšte se na 1000 příspěvek" má velkej ohlas..admin a jeho nohsledi a vlezdoprdelníci mi stále mažou témata abych toho čísla nikdy nedosáh...
srandou budiž že jsem tu na klubu dýl než admin i většina moderů
sen skončil (vw-life.eu)
život de dál: http://www.dfens-cz.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
moje nová láska- vločka - vw T3 VANAGON GL Westfalia Camper 2,1 MV KAT
život de dál: http://www.dfens-cz.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
moje nová láska- vločka - vw T3 VANAGON GL Westfalia Camper 2,1 MV KAT