PEUGEOT-Club na WV-Clubu: aneb pokec o Pazoutech (-:
Moderátor: Moderátoři
- parizek_ltm
- VWexpert
- Příspěvky: 2659
- Registrován: 01.10.2008 22:01
- Bydliště: Praga
Re: PEUGEOT-Club na WV-Clubu: aneb pokec o Pazoutech (-:
Pekna lestenka na vwikendovwe projizdky
- Shemik
- Moderátor
- Příspěvky: 8286
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha / Č. Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEUGEOT-Club na WV-Clubu: aneb pokec o Pazoutech (-:
To je fakt peknej Pazoutek, takovej "sperk"anyana2 píše:207CC
pár foto zde http://anyana2.rajce.idnes.cz/anyana/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dakie
- VWjunior
- Příspěvky: 1631
- Registrován: 24.02.2008 17:32
- Bydliště: Turnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEUGEOT-Club na WV-Clubu: aneb pokec o Pazoutech (-:
měl jsem 2 306ky, jednu v sedanu s 1,9TD - s tou sem byl nadmíru spokojenej, jenže neměla klimu a ABS, tak uvolnila místo Fabii.. mimochodem nedávno sem jí potkal, tak tu mám i foto a pak sem měl 1,6ku v kombajnu a už nikdy více.. Na tý se sralo všechno, od poloosy, přes pojistkovou skříň... Ale jo, je to jen auto a holt se s ním špatně zacházelo a já to vychytal.. rychle sem se jí zbavil a pořídil Golfika a sem spokojenej
http://www.cc-autodily.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Angel@Devil
- Řidič
- Příspěvky: 148
- Registrován: 27.08.2009 11:35
- Bydliště: StČ
Re: PEUGEOT-Club na WV-Clubu: aneb pokec o Pazoutech (-:
Ahoj kluci,
pořeboval bych radu:)
Mám možnost koupit krásnou 406 -ku se 120 000 km s motorem 2.0 HDi , 66kW. ALE....na internetu jsem četl, že tyto motory jsou náročnější, náchylnější a trochu dražší na ND. Nevím tedy, zda do toho jít nebo ne, rád bych raději pěknou GIII nebo GIV ,ale nemam 100 000,-:D
Jaké máte zkušenosti, co si o tom myslíte? Je lepší dát přednost nějakému HDi, které je tišší, méně vibrací a stabilnější chod, nebo dát prostor TDi- které je méně náchylné, sice chrochtavější, ale méně komplikované a jsou levnější, nebo lépe k sehnání ND na ně?
Díky.
pořeboval bych radu:)
Mám možnost koupit krásnou 406 -ku se 120 000 km s motorem 2.0 HDi , 66kW. ALE....na internetu jsem četl, že tyto motory jsou náročnější, náchylnější a trochu dražší na ND. Nevím tedy, zda do toho jít nebo ne, rád bych raději pěknou GIII nebo GIV ,ale nemam 100 000,-:D
Jaké máte zkušenosti, co si o tom myslíte? Je lepší dát přednost nějakému HDi, které je tišší, méně vibrací a stabilnější chod, nebo dát prostor TDi- které je méně náchylné, sice chrochtavější, ale méně komplikované a jsou levnější, nebo lépe k sehnání ND na ně?
Díky.
Golf IV TDi, 81kW, AHF ; Seat Toledo TSi (CBZ/77kW)
Projekční, konstrukční, zámečnické a zednické práce
ex: Octavia TDi, 81kW, ASV;
Projekční, konstrukční, zámečnické a zednické práce
ex: Octavia TDi, 81kW, ASV;
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEUGEOT-Club na WV-Clubu: aneb pokec o Pazoutech (-:
pozjišťoval bych to někde na nějakým na Peugeot fóru
- Shemik
- Moderátor
- Příspěvky: 8286
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha / Č. Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEUGEOT-Club na WV-Clubu: aneb pokec o Pazoutech (-:
Tak tak, hod si dotaz sem: http://www.peugeot-club.com/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;, tam Ti pazoutaci snaz poradi, pac s tema motorama maji vic zkusenosti.
Jinak ja driv mel VW Sharan 1.9 TDi, 85 kW s 5 st. automatem Tiptronic a ted mam Peugeot 807 2.0 HDi, 80 kW, se 4 st. automatem, take Tiptronic a jiste porovnani tech motoru mam. Je fakt, ze ten Sharan uz mel dost najeto, ale on uz i ten Peugeot ma pres 200.000 a musim rict, ze to byly oba velmi dobre motory. Ja nemel zavaznejsi problem ani s jednim.
U Peugeota jsem kdysi potreboval vymenit lozisko spojky klimakompresoru, protoze zacalo hucet a v Peugeotu mi rekli, ze se musi vymenit cely klimakompresor za cca 30.000 Kc, coz je bohuzel "normalni" pristup vsech dnesnich znackovych servisu. Po mem odporu ustoupili jen na vymenu cele spojky klimakompresoru asi za 19.000 Kc, tak jsem je poslal do haje a domluvil se s klukem, ktery si to lozisko nechal poslat letecky z Parize a nakonec me cela oprava i s loziskem, dopravou i praci vysla na 5.500 Kc. U Sharana by ceny oprav a dilu v origo znackovych servisech vysly cenove podobne a bylo by to opet jen o svepomocnem sehnani dilu a prace. I na tom Shardovi jsem kdysi sem tam neco delal, ale tez spise veci udrzboveho charakteru, jako termostat, remeny atd.
Jinak co se tyka chodu tech motoru, tak musim potvrdit, ze to HDi-cko ma oproti nejen tomu memu TDi-cku, o dost tissi a zvukove kultivovanejsi chod. Ve spolehlivosti jsem alespon ja rozdil nevidel, ale tam bude platit to co vzdycky u ojetych aut, ze u ojetin nezalezi na znacce, ale na byvalem majiteli. Pokud jak motoru, tak autu covek dava zakladni pravidelnou udrzbu a zachazi s nim "normalne", tak mohou byt dobre jak TDi, tak i HDi. V opacnem pripade nebude problem natrefit na problemove jak HDi, tak i TDi.
Jinak ja driv mel VW Sharan 1.9 TDi, 85 kW s 5 st. automatem Tiptronic a ted mam Peugeot 807 2.0 HDi, 80 kW, se 4 st. automatem, take Tiptronic a jiste porovnani tech motoru mam. Je fakt, ze ten Sharan uz mel dost najeto, ale on uz i ten Peugeot ma pres 200.000 a musim rict, ze to byly oba velmi dobre motory. Ja nemel zavaznejsi problem ani s jednim.
U Peugeota jsem kdysi potreboval vymenit lozisko spojky klimakompresoru, protoze zacalo hucet a v Peugeotu mi rekli, ze se musi vymenit cely klimakompresor za cca 30.000 Kc, coz je bohuzel "normalni" pristup vsech dnesnich znackovych servisu. Po mem odporu ustoupili jen na vymenu cele spojky klimakompresoru asi za 19.000 Kc, tak jsem je poslal do haje a domluvil se s klukem, ktery si to lozisko nechal poslat letecky z Parize a nakonec me cela oprava i s loziskem, dopravou i praci vysla na 5.500 Kc. U Sharana by ceny oprav a dilu v origo znackovych servisech vysly cenove podobne a bylo by to opet jen o svepomocnem sehnani dilu a prace. I na tom Shardovi jsem kdysi sem tam neco delal, ale tez spise veci udrzboveho charakteru, jako termostat, remeny atd.
Jinak co se tyka chodu tech motoru, tak musim potvrdit, ze to HDi-cko ma oproti nejen tomu memu TDi-cku, o dost tissi a zvukove kultivovanejsi chod. Ve spolehlivosti jsem alespon ja rozdil nevidel, ale tam bude platit to co vzdycky u ojetych aut, ze u ojetin nezalezi na znacce, ale na byvalem majiteli. Pokud jak motoru, tak autu covek dava zakladni pravidelnou udrzbu a zachazi s nim "normalne", tak mohou byt dobre jak TDi, tak i HDi. V opacnem pripade nebude problem natrefit na problemove jak HDi, tak i TDi.
- kadlepa
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 13.10.2011 13:42
- Bydliště: Jihlava
Re: PEUGEOT-Club na WV-Clubu: aneb pokec o Pazoutech (-:
1) Pežo 306 Break 1,9TD
2) r.v 10/1998
3) něco mezi - klima, předek v elektrice...
4) do teď jako auto pro všechny příležitosti - vw mám už tři týdny
5) po těch 4 letech spolehlivé práce -přes 110tkm, docela kamarádský
6) spokojenost maximále, do servisu padlo jen asi 5 tisíc za celou dobu (oleje a filtry + pneu nepočítám)
2) r.v 10/1998
3) něco mezi - klima, předek v elektrice...
4) do teď jako auto pro všechny příležitosti - vw mám už tři týdny
5) po těch 4 letech spolehlivé práce -přes 110tkm, docela kamarádský
6) spokojenost maximále, do servisu padlo jen asi 5 tisíc za celou dobu (oleje a filtry + pneu nepočítám)
Touran 2.0 TDi BMM 103kW
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEUGEOT-Club na WV-Clubu: aneb pokec o Pazoutech (-:
Tak nevím,jestli s tím budu někdy bourat...
- vlado742
- VWexpert
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEUGEOT-Club na WV-Clubu: aneb pokec o Pazoutech (-:
Ty joooo . Nechcel by som
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
- Chruda
- Jezdec
- Příspěvky: 366
- Registrován: 21.01.2011 20:16
- Bydliště: Praha 4 jih
- Kontaktovat uživatele:
- philiph
- Člen klubu
- Příspěvky: 211
- Registrován: 24.08.2012 12:48
- Bydliště: Brno <-> Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: PEUGEOT-Club na WV-Clubu: aneb pokec o Pazoutech (-:
já mám 306 hatchback.
2.0 HDi 66kw
výbavu nevím ale asi špatná nebyla na rok 1999 (klima, senzor deště, zrcátka i okna na elektriku takže to asi nějaký vyšší výbava byla)
je to moje první auto a jsem docela spokojenej. jezdí to skoro zadarmo (když chci tak i za necelých 5l/100km, ve městě lehce nad 6l/100km)
jen nemůžu sehnat zadní stěrač kterej mi někdo urval asi před 3 rokama a od té doby jezdím bez něj pač origo se už obědnat nedá a na vrakáčích vůbec nic.
2.0 HDi 66kw
výbavu nevím ale asi špatná nebyla na rok 1999 (klima, senzor deště, zrcátka i okna na elektriku takže to asi nějaký vyšší výbava byla)
je to moje první auto a jsem docela spokojenej. jezdí to skoro zadarmo (když chci tak i za necelých 5l/100km, ve městě lehce nad 6l/100km)
jen nemůžu sehnat zadní stěrač kterej mi někdo urval asi před 3 rokama a od té doby jezdím bez něj pač origo se už obědnat nedá a na vrakáčích vůbec nic.