Kubenec
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Kubenec
VW Sharan
Motor: 1,9 TDi/PD 85kW 310Nm - AUY EGR-off
Převodovka: 6q - EHH
Barva: Collection Green-metal - C6W
Rok výroby: 21.12.2001 MR 2002
Zakoupení 21.4.2010 v auto RE Chrudim (stav tachometru 187tkm) - koupeno v ČR dovoz z D
Cena: 196 000,-kč
Nyní najeto 218tkm
Výbava při koupi:
4xAirbag,
CZ-dálka s alarmem,
hagusy,
vyhřívané sedačky,
ESP,
6xel.okna,
el.zrcátka bez sklápění,
aut.klima,
vyhřívané sesle,
vyhřívané přední okno,
radio "GAMMA",
Paket Family(2xdětská sedačka),
PoloDOT,
přední mlhovky,
12xosvětlení interieru,
tažné zař. "BOSAL",
přídavné topení Eberspacher,
odkladací stolky na předních sedadlech,
příprava pro telefon,
Zeleně zabarvené tónování skel od "B"sloupku.
Origoš vkládané koberce
Doplněná výbava v průběho provozu:
2x sedačka(po ukradení 3ks dokoupeno opět na 7ks) - pojištovna vyplatila totální škodu ,
LED denní svícení(ukradeno),
zadní park. senzory,
SD/USB převodník k radiu,
MaxiDOT,
tempomat,
kožený potah volantu,
dojezd oken přes D.O.,
Změna rozměru AL rávku 7Jx16 ET 45 pro 215/55 R16
kompletní zimní plechové obutí DUNLOP SP Winter Sport 3D 195/60 R16C 99/97T - 9 538,- + 2000,-(ráfky)
Letní pneu Barum Bravuris2 215/55 R16 XL 97W - 10 564,-
strešní nosič "HAKR"-tyče 1250
Gumové přesné koberečky 6D - Gumárny Zubří
Přední parkovací senzory - včetně automatiky na bázi originálního zapojení - ŘJ ala krt.ecek
základní předělávka na nezavislé topení - ŘJ ala Michall
Závady v průběhu provozu:
nefuknční bufík(přerušený napájecí drát, sítko, zalepené naft.čerpadlo),
snímač tlaku vzduchu,
nefunkční signalizace v expanzní nádobě(vytekla mi voda a maxík nic, až teplota oleje mě to zahlásila při cca 110st.C),
2xsada tyčky stabilizátoru Meyle HD(19,5tkm), Febi,
zadní tlumiče (Sasch),zadní brzdy(Febi),zadní péra(Monroe)-prasklé,
výměna uhlíků oběh.čerpadla vody(ruční domácí výroba),
oprava LZ lemu blatníku(koroze),
Žhavící svíčky Origoš(Bosch),
výměna ultrazvukových vložek pro čidla pro alarmu,
oprava kabeláže v průchodce(krku) pátých dveří,
Výměna středního a zadního dílu výfuku (Bosal),
Čepy řízení (vyhazov z STK) Febi
Výměna čelního okna - platila pojištovna
Prasklá roleta kufru - opraveno dvojsložkovým tmelem
Výměna lanovodů ruční brzdy - chyba bude asi v brzdiči
Výměna uložení předních ramen (silenbloky + čep) Dodány plnogumové podle návodu od Dedly
Výměna PZ brzdiče
Výměna předního zavěšení
Výměna předních brzd Zimmermann
Výměna prodloužení poloosy
Výměna LZ brzdiče
Bežný servis:
Změna servisního intervalu z QG1 na QG2, olej Castrol EDGE Turbodiesel 5W-40 po 15tkm včetně filtru
Po koupi výměna rozvodů včetně pumpy,
Výměna kompletních filtrů (vzduch-20tkm, palivo-30tkm, kabinový-2,5 roku),
Výměna brzovky po 2 letech
Pravidelné používaní aditiva do nafty od VIFu(letní, zimní 2-3x více dávkování)
Plánované dodělávky:
-
Motor: 1,9 TDi/PD 85kW 310Nm - AUY EGR-off
Převodovka: 6q - EHH
Barva: Collection Green-metal - C6W
Rok výroby: 21.12.2001 MR 2002
Zakoupení 21.4.2010 v auto RE Chrudim (stav tachometru 187tkm) - koupeno v ČR dovoz z D
Cena: 196 000,-kč
Nyní najeto 218tkm
Výbava při koupi:
4xAirbag,
CZ-dálka s alarmem,
hagusy,
vyhřívané sedačky,
ESP,
6xel.okna,
el.zrcátka bez sklápění,
aut.klima,
vyhřívané sesle,
vyhřívané přední okno,
radio "GAMMA",
Paket Family(2xdětská sedačka),
PoloDOT,
přední mlhovky,
12xosvětlení interieru,
tažné zař. "BOSAL",
přídavné topení Eberspacher,
odkladací stolky na předních sedadlech,
příprava pro telefon,
Zeleně zabarvené tónování skel od "B"sloupku.
Origoš vkládané koberce
Doplněná výbava v průběho provozu:
2x sedačka(po ukradení 3ks dokoupeno opět na 7ks) - pojištovna vyplatila totální škodu ,
LED denní svícení(ukradeno),
zadní park. senzory,
SD/USB převodník k radiu,
MaxiDOT,
tempomat,
kožený potah volantu,
dojezd oken přes D.O.,
Změna rozměru AL rávku 7Jx16 ET 45 pro 215/55 R16
kompletní zimní plechové obutí DUNLOP SP Winter Sport 3D 195/60 R16C 99/97T - 9 538,- + 2000,-(ráfky)
Letní pneu Barum Bravuris2 215/55 R16 XL 97W - 10 564,-
strešní nosič "HAKR"-tyče 1250
Gumové přesné koberečky 6D - Gumárny Zubří
Přední parkovací senzory - včetně automatiky na bázi originálního zapojení - ŘJ ala krt.ecek
základní předělávka na nezavislé topení - ŘJ ala Michall
Závady v průběhu provozu:
nefuknční bufík(přerušený napájecí drát, sítko, zalepené naft.čerpadlo),
snímač tlaku vzduchu,
nefunkční signalizace v expanzní nádobě(vytekla mi voda a maxík nic, až teplota oleje mě to zahlásila při cca 110st.C),
2xsada tyčky stabilizátoru Meyle HD(19,5tkm), Febi,
zadní tlumiče (Sasch),zadní brzdy(Febi),zadní péra(Monroe)-prasklé,
výměna uhlíků oběh.čerpadla vody(ruční domácí výroba),
oprava LZ lemu blatníku(koroze),
Žhavící svíčky Origoš(Bosch),
výměna ultrazvukových vložek pro čidla pro alarmu,
oprava kabeláže v průchodce(krku) pátých dveří,
Výměna středního a zadního dílu výfuku (Bosal),
Čepy řízení (vyhazov z STK) Febi
Výměna čelního okna - platila pojištovna
Prasklá roleta kufru - opraveno dvojsložkovým tmelem
Výměna lanovodů ruční brzdy - chyba bude asi v brzdiči
Výměna uložení předních ramen (silenbloky + čep) Dodány plnogumové podle návodu od Dedly
Výměna PZ brzdiče
Výměna předního zavěšení
Výměna předních brzd Zimmermann
Výměna prodloužení poloosy
Výměna LZ brzdiče
Bežný servis:
Změna servisního intervalu z QG1 na QG2, olej Castrol EDGE Turbodiesel 5W-40 po 15tkm včetně filtru
Po koupi výměna rozvodů včetně pumpy,
Výměna kompletních filtrů (vzduch-20tkm, palivo-30tkm, kabinový-2,5 roku),
Výměna brzovky po 2 letech
Pravidelné používaní aditiva do nafty od VIFu(letní, zimní 2-3x více dávkování)
Plánované dodělávky:
-
Naposledy upravil(a) kubenec dne 10.05.2016 16:03, celkem upraveno 7 x.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Kubenec
Heh tak koukám že Chrudim celkem známá.
K tomuto pánovi jsem jel původně taky pro Shardu a zaplať pánbůh sem jej nevzal , byla to vyježděná mrcha totálně do mrtva..
Neměl ani odvahu mi to nabízet osobně a raději to zbaběle odvezl do jiného bazaru v Chrudimi ( Škoda MERCIA )..
Naštěstí tam byl velmi rozumný a ochotný prodejce a velmi pěkně jsme se spolu pobavili..
Tak ať aspoň tobě slouží bez potíží !
K tomuto pánovi jsem jel původně taky pro Shardu a zaplať pánbůh sem jej nevzal , byla to vyježděná mrcha totálně do mrtva..
Neměl ani odvahu mi to nabízet osobně a raději to zbaběle odvezl do jiného bazaru v Chrudimi ( Škoda MERCIA )..
Naštěstí tam byl velmi rozumný a ochotný prodejce a velmi pěkně jsme se spolu pobavili..
Tak ať aspoň tobě slouží bez potíží !
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: Kubenec
Tak zatím slouží. Měl tam ještě Alhu a ta my teda neseděla, ale Šarik vypadal v poho. Jediný nedostatek byly sjetý gumy a nefunkční buf. Serviska k tumu taky byla, takže jsem neměl důvod mu nevěřit, ale i přesto jsem historii proklepl vAuto Klokočka Řepy - bez poplatku a pouze ověření záznamů v SK.
- deguster
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 30.05.2012 15:10
Re: Kubenec
Dobrý den,
koukal jsem že jste z Prahy. Mám SHARAN ve stejný barvě a na LZ podběhu se mi oběvila koroze, kde jste si to nechal opravovat? Děkuji
koukal jsem že jste z Prahy. Mám SHARAN ve stejný barvě a na LZ podběhu se mi oběvila koroze, kde jste si to nechal opravovat? Děkuji
Sharan II, r.v 2000,1,8T LPG
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: Kubenec
U soukromého lakyrnika na Praze 10 - Zahradní mesto. Vyměna lemu a laku s práci 6t kc.
Jméno: "František Vaňák"
adresa: Praha 10 Jesenická 264/36, 106 00 Praha-Záběhlice
Mobil: +420 602 238 990
Jméno: "František Vaňák"
adresa: Praha 10 Jesenická 264/36, 106 00 Praha-Záběhlice
Mobil: +420 602 238 990
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: Kubenec
Tak jsem taky zakrýval. Je to ještě pracovní verze, ale ve finále půjde do laku.
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: Kubenec
Už po laku. Furt to sice není ono, ale nejsou podmínky pro zdokonalení.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubenec
v černý by to vypadalo nejspíš líp
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: Kubenec
Tak jsem se dokopal k výměně předních brzd a k tomu tlumičů vč.pružin. Vše probýhalo dobře až do doby povolení šroubu, který spojuje těhlici s tlumičem. Co čert nechtěl prasknul hned pod hlavou. Říkame si co těd? No čas nění, tak těhlice ven a na vrtačku. Cca po 1,5 hod čučení a upínaní těhlice ve vrtačce se nám na třetí pokus vrtání a pro mě už konečná fáze provrtat to skrz 12 a dát šroub na matku, se povedlo něco nečekáneho, v podobě původního závitu. Ten zbytek šroubu vyšel ven. Druhá strana už byla z rozvahou, hodně penetrace a jemná síla na klíč, sice to trvalo asi 15min, ale šroub vyšel krásně ven. Na druhé straně jsem, taky musel odpojit polosu,ale to už byla brnkačka, proti prasklému šroubu. Celá práce trvala bez mála 8 hodin jeden den a 3 hodky druhý den. Přeji všem, aby povolily horní uložení, jako já a šel povolit i ten spodní šroub.
Použitý materiál byl:
Tlumič Sasch,pružina Monroe,Horní uložení SKF a ochraná sada Sasch. Cena za vše na celou nápravu cca 6600,- vč.DPH
Brzdy mám kotouč Zimmermann Klasik a desky ATE cena 3890,- vč.DPH
Cena za praci byla v podobě restauračního pohoštění pro rodinu majitele dílny v ceně 1000,-
Suma sumárum cca 12000,- mi příjde jako rozumná cena za kompletní tlumiče a přední brzdy.
Pocitově auto lepé sedí v zatáčkách a o brzdách ještě psát nebudu, jsou ve fázi zajíždění, ale vypadá to slibně.
Použitý materiál byl:
Tlumič Sasch,pružina Monroe,Horní uložení SKF a ochraná sada Sasch. Cena za vše na celou nápravu cca 6600,- vč.DPH
Brzdy mám kotouč Zimmermann Klasik a desky ATE cena 3890,- vč.DPH
Cena za praci byla v podobě restauračního pohoštění pro rodinu majitele dílny v ceně 1000,-
Suma sumárum cca 12000,- mi příjde jako rozumná cena za kompletní tlumiče a přední brzdy.
Pocitově auto lepé sedí v zatáčkách a o brzdách ještě psát nebudu, jsou ve fázi zajíždění, ale vypadá to slibně.
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: Kubenec
Šroub zarostlej v těhlici si móc dobře pamatuju z výměny tlumičů na mým autě - stejnej případ, ale Péťa Fofr je šikula. Díky zarstlýmu šroubu se celá práce protáhla asi tak o 2 hodiny, ale finále se zadařilo.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: Kubenec
Taky jsem mu psal, ale na me byl drahej s matrosem. Tak jsem si to koupil sam o pulku levneji a jel do Turnova, kde ma autodilnu svagruv bracha.
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
- RamuSAG
- Jezdec
- Příspěvky: 298
- Registrován: 04.09.2010 21:48
- Bydliště: Praha-Žižkov
Re: Kubenec
Stejná zkušenost, sice jsem nedělal tak rozsáhlou obnovu jako Ty, pouze jsem vyměňoval ložisko na levé straně a ještě jsem neznal skyppyho fintu a jeho stahovák, takže jsem rval těhlici ven, všechno šlo dobře až do chvíle kdy jsem narazil na ten diskutovaný šroub a přesně se stal onen průser kdy mi zůstala hlava šroubu v klíči. Protože jsem zjistil, že bych musel díky zarezlé matce horního uložení tlumič odříznout, vzal jsem slabý kotouč do rozbrusky a šroub v třemu těhlice na tlumiči jsem opatrně přeřízl abych nepoškodil tlumič, pak jsem tam nabušil majzlík, roztáhl trochu třmen těhlice a sundal ji z tlumiče. Práce asi na čtyři hodiny a další tři hodiny jsem ty zbytky šroubu odvrtával, šílený. Po výměně ložiska sborka trvala asi tak něco kolem 2O ti minut. Od té doby, kdykoliv mám dole kola, pořád tohle místo konzervuji, čímkoliv mastným i když nevím jestli to budu ještě někdy dělat.
VW Sharan I 1,9 TDI CL 1997 66kW EGR OFF
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 01.11.2010 09:27
Re: Kubenec
pokud je šroub zarezlý, je třeba to rovnou pořádně nahřát autogenem. jinak se urve pokaždé.....
a pak pořádně namazat
a pak pořádně namazat
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: Kubenec
Dobrej a funkční nápad, v práci to občas děláme, ale já měl tenkrát u sebe jen zapalovač.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 09.02.2013 08:37
Re: Kubenec
Ahoj chci se zeptat, kdo mi udělá takový pěkny zimní kryt chladiče jako más ty? Akorát v jiný barvě. Napiš mi to prosim tě na mejla radek.kutilek@volny.cz Díky moc.