Třes autem

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: Bastard, gregi

Odpovědět
Uživatelský avatar
kokopraise
Řidič
Řidič
Příspěvky: 54
Registrován: 08.12.2012 18:32

Třes autem

Příspěvek od kokopraise »

Zdarec,
chtěl bych Vás požádat o radu.
U VW Passat B4 Variant, 1,9 TDi 66 kw, se při konstantní rychlosti 80 - 100 km roztřese celé auto. Zdá se, že to jde z přední nápravy.
Stačí přidat nebo ubrat plyn a třes přestane. Děje se tomu tak pouze v těchto rychlostech.Třes je opravdu silný.

Na autě jsou nové tlumiče, vyměněny i poloosy, silentbloky na motoru a převodovce, zkoušely se i jiné kola a pořád nic.
Jen někdy je třes silnější a někdy méně výrazný.

Stejný, ale na chlup stejný problém řeším u kolegy v G3, stejný motor a naprosto totožné chování.
Nějaký typ? Díky za každý nápad
B5,5 Variant ve fullu - švihadla vzadu :) ( 130 PS zatím )- složeno na 19''
Španěl s ABFkem (150 PS), čili Čupra
B4 AFN ve fullu s FB 764 - 120 PS

Nabízím díly: VW G3-G4 , Passat B3- B5,5 , Polo 6N1

Uživatelský avatar
C3
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Třes autem

Příspěvek od C3 »

mno, otazka je - deje se to i kdyz vyradis?
-muze to byt cerpadlo (levna nafta/odchazi) a zacne se klepat (vyssi otacky / jinej kvalt nez 5ka a nemelo by to pri ty rychlosti delat)
-plosky na gumach/kopla kola... prehodit za jine / jestli jsi z Prahy, mozna bych ti dohodil levnej pneuservis a zvazili by ti,ktery kope ;) jsou dobry,rychly a levny ;)

to klepani mi pri petce (prevodovka ASD) okolo stovky delalo taky, zacal jsem proste tankovat jinde nez na ONO a Globusu ;) (Shell 34,90 nebo Lukoil 34,50)
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!

Uživatelský avatar
kokopraise
Řidič
Řidič
Příspěvky: 54
Registrován: 08.12.2012 18:32

Re: Třes autem

Příspěvek od kokopraise »

Hoj, po vyřazení to přestane, protože auto začne zpomalovat, nejvíce je to patrné právě na 5.rychlost (dokonce bych řekl,že to dělá jen na 5tém kvaltu, skříň mm taky ASD).
Mám čerpadlo právě taky v podezření, začaly být viditelné bublinky jdoucí do čerpadla (přívody se zdají ok) - někde jsem četl, že by to mohlo být i tím ventilkem co je na palivovém filtru na vratce. Navíc se mi stane 1x za měsíc, že auto nejde nastartovat, nakopne se až když začnu přidávat plyn - jako kdysi škodovka)Jinak auto jezdí perfektně, táhne, nekouří, vše ok)
Naftu levnou neberu, jezdím jen OMV.
Kola taky ne,zkoušel jsem 3 sady i s pneu.

Myslíš, že něco poví log z jízdy?
B5,5 Variant ve fullu - švihadla vzadu :) ( 130 PS zatím )- složeno na 19''
Španěl s ABFkem (150 PS), čili Čupra
B4 AFN ve fullu s FB 764 - 120 PS

Nabízím díly: VW G3-G4 , Passat B3- B5,5 , Polo 6N1

Uživatelský avatar
C3
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Třes autem

Příspěvek od C3 »

:-) mno, kdyz jsem ten tres mel ja, tak jsem to na logu nezjistil ;) kazdopadne cerpadlo na 1Z myslim sezenes za srotovny... litra... investice minimalni ...
btw jestli tankujes jen na jedny OMV, zkus jinou ;) neni benzinka jak benzinka ...
ale jestli ti to obcas blbne i se startovanim ... .. muzes tam mit uz spatnou pruzinku - zlomenou atp- a to muze delat problemy u startovani .. .. resp. tam muze byt par zavad,asi to uz je stary cerpadlo a dohromady to dela chyby ruzne ;)
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“