ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
kola máš rovně a kapalina je zahřátá ( po jízdě ) nebo studená ?
Je to asi přelité, na jedné straně je nápis COLD ( vidět na foto ) a na druhé by mělo být HOT a ryska myslím, tak podle toho by to mělo být nalité, já to kontroluju tak, že víčko odšroubuju otřu měrku a vrazím zpět do nádobky ( nešroubuju ), vytáhnu a kontroluju, jestli je to správný postup nevím, pravda je že sem po tom nikdy nepátral, podívám se do ELSY..
Je to asi přelité, na jedné straně je nápis COLD ( vidět na foto ) a na druhé by mělo být HOT a ryska myslím, tak podle toho by to mělo být nalité, já to kontroluju tak, že víčko odšroubuju otřu měrku a vrazím zpět do nádobky ( nešroubuju ), vytáhnu a kontroluju, jestli je to správný postup nevím, pravda je že sem po tom nikdy nepátral, podívám se do ELSY..
- KankX
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 12.03.2014 08:52
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
Diky za odpoved, kola mam rovne a kapalina je studena. Na merce je opravdu na jedne strane studena a na druhe tepla, ja to mel neskutecne prelite, tak jsem to odsal. Doufam ze to ted bude OK a nebude s tim nejaky problem. To mereni delam stejne jako ty, zasroubovat vysroubovat, tak snad je to tak spravne
VW Sharan 1.8 T (2001)
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
Heh jenže já čoveče nešroubuju, ale to je asi jedno..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 26.06.2014 18:26
- Bydliště: Litvínov
servo
Ahoj , chci se zeptat , jestli se někdo nesetkal s tímto problémem :
Dnes jsem si na Alhambře (r.v.1999 , 1,9 TDI , 81 Kw) měnil termostat.
odmontoval jsem servočerpadlo , abych se dostal na termostat (pouze servo jsem ho povolil od držáku a nechal viset na hadicích) , vyměnil termostat , přešrouboval zpátky servo , nasadil klíňák a hotovo .
Vše bylo ok , ale po cca 1 km mi přestalo fungovat servo.Je mi divný,že by se zrovna rozbilo,ale tím že jsem ho nepovolil od hadic,tak zavzdušněný to být snad nemůže .
Nemáte někdo tušení čím to může být .
Děkuju za jakoukoliv radu
Dnes jsem si na Alhambře (r.v.1999 , 1,9 TDI , 81 Kw) měnil termostat.
odmontoval jsem servočerpadlo , abych se dostal na termostat (pouze servo jsem ho povolil od držáku a nechal viset na hadicích) , vyměnil termostat , přešrouboval zpátky servo , nasadil klíňák a hotovo .
Vše bylo ok , ale po cca 1 km mi přestalo fungovat servo.Je mi divný,že by se zrovna rozbilo,ale tím že jsem ho nepovolil od hadic,tak zavzdušněný to být snad nemůže .
Nemáte někdo tušení čím to může být .
Děkuju za jakoukoliv radu
Seat Alhambra 1,9 TDI 81 KW
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: servo
Trochu to popiš - jak nefunguje, co to dělá a nebo nedělá?
Pokud je jen zavzdušněný, můžeš tomu pomoct tak že nastartuješ, dáš plnej levej, párkrát vrkneš motorem, pak dáš plnej pravej a zase párkrát vrkneš motorem. Mělo by to stačit.
Pokud je jen zavzdušněný, můžeš tomu pomoct tak že nastartuješ, dáš plnej levej, párkrát vrkneš motorem, pak dáš plnej pravej a zase párkrát vrkneš motorem. Mělo by to stačit.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 26.06.2014 18:26
- Bydliště: Litvínov
Re: servo
takže myslíš dát uplně pravej , párkrát přidat plyn , potom levej párkrát přidat plyn ?
jak se to mohlo zavzdušnit když to nebylo odpojený od hadic ?
Každopádně mockrát děkuju za radu
jak se to mohlo zavzdušnit když to nebylo odpojený od hadic ?
Každopádně mockrát děkuju za radu
Seat Alhambra 1,9 TDI 81 KW
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: servo
Jinak používej "Sherlock": http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=27441" onclick="window.open(this.href);return false;
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
prva otazka..ako stary remen tam mas? ak nevies tak ho vymen a poriadne dosponuj!
ak si ho menil uz ty a vies ze na nom nie je velky nabeh tak ho len dosponuj a bude to ok!
ak si ho menil uz ty a vies ze na nom nie je velky nabeh tak ho len dosponuj a bude to ok!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 26.06.2014 18:26
- Bydliště: Litvínov
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
Tak díky za radu , už je to ok . Plnejrejd a tůrovat asi 3 minuty , pak druhej rej a práda.
dík
dík
Seat Alhambra 1,9 TDI 81 KW
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
Sice jsi odvzdušnil, ale víš co to znamená? Servopumpa už je dost unavená životem, počítej s tím že dříve nebo později odejde do věčných lovišť. Za normálních okolností by jsi musel mít ovzdušněno daleko dřív než po třech minutách tůrování.
Jinak jsem samozřejmě rád že jsem mohl pomoct.
Jinak jsem samozřejmě rád že jsem mohl pomoct.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy