Sundani hlavy golf 3
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 21.08.2013 21:22
Sundani hlavy golf 3
Dobry den potreboval bych pomoc jak postupovat pri sundani hlavy u G3 1.8 jde mi hlavne o rozvody naco davat pozor nebo co je potreba udelat dekuju za pomoc
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sundani hlavy golf 3
Jestli jsi to nikdy nedělal,tak potěš pr**l...
Nastav si HÚ na 1. válci.Poznač si rozvody ryskama na všech kolech a na řemenu.Vypusť vodu. Odmontuj všechno ,co ti překáží.Nech si líznout hlavu.Nový těsnění pod vejfuk,hlavu a nový šrouby.
Nastav si HÚ na 1. válci.Poznač si rozvody ryskama na všech kolech a na řemenu.Vypusť vodu. Odmontuj všechno ,co ti překáží.Nech si líznout hlavu.Nový těsnění pod vejfuk,hlavu a nový šrouby.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 21.08.2013 21:22
Re: Sundani hlavy golf 3
no prave u golfa se nato chystam po prve , dekuju za rady
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31.08.2011 20:21
Re: Sundani hlavy golf 3
co mas na planu za duvod sundani hlavy? ,,,to znaceni rozvodu neni moc koseer,,,tim ze remen povolis a pak zas sponujes se to vsechno potaci,,staci ho nasadit na jeho nejdelsi volne strane ktera vede od vacky az ke klice trocha volneji,stahnout a mas to potoceny,a ten predstih vzdycky,,pri montazi hlavy nastelovat znova rozvody,protocit motor jednou dokolola a prekontrolovat jestli paradne sedi,dulezita je vacka o proti klice,kolecko zapalovani zub sem zub tam nevadi,to pak potocis rozdelovac do zakladni polohy(palec vudci te rysce tam) jak budes stelovat ten predstih,ktere musis taky udelat znova,,
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sundani hlavy golf 3
Nastavit si rozvody na značky a poznačit si kola s řemenem fixou je špatně? Pak to jenom nasadíš a nemusíš nic nastavovat,ani hejbat s rozdělovačem... Předstih se neseřizuje,jenom základní poloha rozdělovače,což si můžeš ušetřit.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Sundani hlavy golf 3
Noo je přeci tolik správných možností ne?
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě a zub sem zub tam přece nehraje roli ne..
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě a zub sem zub tam přece nehraje roli ne..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 21.08.2013 21:22
Re: Sundani hlavy golf 3
Duvod sundani hlavy je ten ze to zere bohuzel vodu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31.08.2011 20:21
Re: Sundani hlavy golf 3
pro jistotu si nech tu hlavu jeste prekontrolovat jesti neni nekde prasklinka,i kdyby jsi koupil jinou o ktere nic nevis,rozvody udelej znovu,o proti montazi hlavy je to jednoduche u tehle motoru,a budes met jistotu ze mas vse v poradku zase na delsi dobu,jestli si budes davat kola na znacky pred nebo az potom je jedno bych rek ,pri odsroubene hlave nepotacej s pistama,,jen jeste dodam ze kdybych v praci si udelal nekde na necim nejakou carku nebo co,tak uz tam zitra nemusim chodit ,,jak predstih se nesteluje? ,,nastavi se rozdelovac do zakladni polohy a pak se vyblika setrvak lampou strobo. a nastavuje se predstih potacenim rozdelovace do protismeru, motor golf 3 1.8i ,se zapalovanim v zakladni poloze vyjedes sotva kopec na trojku ,ale za to muzes jet do servisu kde ti to mrknoutim oka seridi,nekvalitni predstih se casem podepise na ventilech a tak,,tohle u moderatoru golf 3 je docela masakr to nevedet ale,a na odpoved 11mAjA11 nebudu radsi vubec reagovat,
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sundani hlavy golf 3
Moderátor nemůže vědět všechno.S tím předstihem jsem samozřejmě ulítnul a beru to zpět.
Ovšem nevidím jedinej důvod,proč bych si kola nepoznačil a nezjednodušil jsem si montáž .
Ještě jeden dotaz-proč nemá točit s klikovkou při sundaný hlavě?
Ovšem nevidím jedinej důvod,proč bych si kola nepoznačil a nezjednodušil jsem si montáž .
Ještě jeden dotaz-proč nemá točit s klikovkou při sundaný hlavě?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31.08.2011 20:21
Re: Sundani hlavy golf 3
10 minut sem deset minut tam,tim se montaz moc nezjednodusi,lepsi je si to pak prekontrolovat a met to v cajku,u tehle veci by se spichat nemelo,,,jinak s pistama se pohybovat nema,muze se nekdy stat ze povyjede vlozka bloku motoru (valec) a pri opetovnym stazeni pres hlavu uz nebude krouzek pod nim tesnit,zacne prosakovat voda do oleje a skonci to komplet rozebranim motoru vcetne pistu a vytazenim valce,,kdyz se treba meni krouzky a vytahuje se pist,tak se zajistuji vlozky takovou ostrou ctveratou podlozkou ktera se nasroubi do zavitu od sroubu hlavy,,,,,jinak jestli mu to zere vodu do valcu tak to bude asi urcite i tlakovat vodu a z nejvysi pravdepodobnosti bude i rupla nekde hlava,pac tam budou litat bubliny a v miste kde je zrovna bublina bude moc vysoka teplota,kdyz bude treba zrovna u cidla tak bude ukazovat trebas i 130 stupnu a pak zas prudky zchlazeni a tak, a tim tlakem muze zacit prosakovat i radiator topeni,,jo jo,je to tragedie, nedolivat,nejezdit,hned spravit,,
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sundani hlavy golf 3
Proto jsem se ptal na tu klikovku.
Tady máš důkaz,že každej nemůže všechno vědět.Vložky maj naposled Fábie se škodováckým motorem.Trojka má vložky vyvrtaný v bloku a tam se ti rozhodně nehnou.
Tady máš důkaz,že každej nemůže všechno vědět.Vložky maj naposled Fábie se škodováckým motorem.Trojka má vložky vyvrtaný v bloku a tam se ti rozhodně nehnou.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31.08.2011 20:21
Re: Sundani hlavy golf 3
jasna vec,,,na golfu g2 1.8gti sem videl normalne v bloku vlozky,,tak sem mu napsal at stim radsi netoci,myslel sem ze v te 1.8 g3 by se mohly taky nekde vyskytnot,,
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Sundani hlavy golf 3
No jo jenže, když to člověk nikdy nedělal, tak by se asi těžko po internetových radách měl pouštět do takové opravy.
Pokud kdykoli kdokoli měl už někdy hlavu z motoru dole tak postu u jakéhokoli motoru bude v základu stejný jen se bude lišit v detailech speciální pro ten onen motor.
Nevidím důvod si nepoznačit cokoli co je pro montáž nápomocné.
Je to zjednodušení postupu a pro další případnou kontrolu po složení a ručním protočení motoru je to jen a jen nápomocno tím že ty značky jsou snadno identifikovatelné.
Když natočím kliku tak jak má stát tak jednak bych měl mít v oknu v převodovce rysku a druhak mi musí vačka danou značkou stát jak má.
To si zvýrazním a dole klikové kolo buďto zaaretuju (mám přípravek) nebo poznačím barvou bod na bod, vačku zajistím přípravkem (pravítko buďto mám a mohu sklepnout rozvodové vačkové kolo ) nebo nemám a od strany řemene zvýrazním značku a kolo sklepávat nebudu (nesmím) a v tom případe mě ty značky pomůžou v tom aby se mě to nepodařilo nandat o zub sem a o zub tam ( mám totiž označený první plně dosedající zub řemene na kole vačky i kliky a i na kolech protilehlých k zubům řemene) tím mám jasně danou délku řemene mezi vačkou a klikou a po napnutí kladky do předepsané polohy se mě nemůže stát že se tím napínáním cokoli protočí..
Dělal sem to x krát a dělat to tak budu, protože mě to funguje a nikdy sem nemusel nic přenastavovat..
Hmm já zas nebudu komentovat vytažení vložek u litinového bloku, VW snad žádný nemá vložky a ten co si dělal by mě zajímalo co to bylo za kód..
Pokud kdykoli kdokoli měl už někdy hlavu z motoru dole tak postu u jakéhokoli motoru bude v základu stejný jen se bude lišit v detailech speciální pro ten onen motor.
Nevidím důvod si nepoznačit cokoli co je pro montáž nápomocné.
Je to zjednodušení postupu a pro další případnou kontrolu po složení a ručním protočení motoru je to jen a jen nápomocno tím že ty značky jsou snadno identifikovatelné.
Když natočím kliku tak jak má stát tak jednak bych měl mít v oknu v převodovce rysku a druhak mi musí vačka danou značkou stát jak má.
To si zvýrazním a dole klikové kolo buďto zaaretuju (mám přípravek) nebo poznačím barvou bod na bod, vačku zajistím přípravkem (pravítko buďto mám a mohu sklepnout rozvodové vačkové kolo ) nebo nemám a od strany řemene zvýrazním značku a kolo sklepávat nebudu (nesmím) a v tom případe mě ty značky pomůžou v tom aby se mě to nepodařilo nandat o zub sem a o zub tam ( mám totiž označený první plně dosedající zub řemene na kole vačky i kliky a i na kolech protilehlých k zubům řemene) tím mám jasně danou délku řemene mezi vačkou a klikou a po napnutí kladky do předepsané polohy se mě nemůže stát že se tím napínáním cokoli protočí..
Dělal sem to x krát a dělat to tak budu, protože mě to funguje a nikdy sem nemusel nic přenastavovat..
Hmm já zas nebudu komentovat vytažení vložek u litinového bloku, VW snad žádný nemá vložky a ten co si dělal by mě zajímalo co to bylo za kód..
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sundani hlavy golf 3
Od prvního golfa nejsou vložky u žádnýho motoru.