2.0 16V problem

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
scarface
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 22.04.2012 20:25

2.0 16V problem

Příspěvek od scarface »

Zdravim je to nedavno , co se mi přihodilo že když vytočim motor nad 3000 ot. tak auto začne cukat až se dusit a nejede....byl vyměněn palivovy filtr ale dělá to pořad to samy . dnes to napichnem na komp a uvidime jestli problem nebude jinde ..nemáte nějake podezřeni nebo zkušenost s podobnou krpou ? dík za info

Uživatelský avatar
BrunoBananni
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 07.01.2008 00:19
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V problem

Příspěvek od BrunoBananni »

taky by me to zajimalo , ted resime stejnej problem ....

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: 2.0 16V problem

Příspěvek od Jarda S. »

a co svíčky mělili ste ? cukání je většinou způsobený zapalováním
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

Uživatelský avatar
o_n_d_r_a
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 287
Registrován: 16.01.2009 20:01
Bydliště: Třebíč

Re: 2.0 16V problem

Příspěvek od o_n_d_r_a »

Jj, nejsi sám kdo se s tím potýká. My už tohle řešíme na mým autě hodně dlouho. Našli jsme několik věcí, který byly špatný (pumpa, klapka, snímač otáček + plus se vyměnil rozdělovač kvůli druhému snímači za jiný starší, preventivně jsme vyměnili i řícící jednotku, vstřikovací lištu a káblíky. Na chvilku to vypadalo, že je to OK, ale teď můžu začít znovu, protože to dělá to stejný.

Na jednom zahraničním foru jsem vyčetl, že někomu zlobilo i nějaký relé, ale tím si nejsem jistý.

Já mám symptomy takový, že za studena mi to lehce pocukává, jak se zahřeje, tak jede, ale po chvíli ježdění ve vyšších otáčkách se začne dusit a přestane táhnout. Chcípnu, nastartuju a zase chvíli jede. Navíc se přehřívá výfuk, takže nejspíš blbě spaluje...

Uživatelský avatar
vlastik.vitek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4688
Registrován: 20.03.2008 11:38
Bydliště: JV Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 16V problem

Příspěvek od vlastik.vitek »

Co lambda?
Audi A4 B6 v dehtu ...
Vento VR6 NA PRODEJ
Yamaha R1,
ex Audi S4 B5 Sprint Blue , ex GTI 16V
ex Audi A4 3.0 V6 Quattro, ex Audi S6 C5 4.2 V8 Avant

Uživatelský avatar
Narki
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 28.12.2010 11:08
Bydliště: Mariánské Lázně

Re: 2.0 16V problem

Příspěvek od Narki »

Mě to dělala lambda a vynechávalo ještě k tomu palivové čerpadlo :) když jsem vyměnil oboje tak auto už jezdí bez problémů :)

Oebola
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 08.08.2012 09:17

Re: 2.0 16V problem

Příspěvek od Oebola »

Stejný problém jsem řešil nedávno.
Co pomohlo?
Nastartovat - odpojit snímač polohy klapy - cca po 2 min. připojit (za chodu zpět).
Trochu to lítá 1000 - 3000 ot.
Po cca 20 km OK:
Ten problém trval cca 3 měsíce (6000 km).
Dnes už to opět jede normálně. :drinks:

Oebola
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 08.08.2012 09:17

Re: 2.0 16V problem

Příspěvek od Oebola »

Ještě jedna rada k uvedenému problému.
Cukání motoru a zapalování.
........................................................
Počkat až je tma - nastartovat - je krásně vidět kde to probíjí.
Mě to teda pomohlo a závadu, kterou jsem nemohl najít jsem odstranil.
(Probíjela cívka zapalování)

MonsterGolf
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 12.01.2011 22:28

Re: 2.0 16V problem

Příspěvek od MonsterGolf »

NEmáte někdo el schéma na ABF ??...

Marek Dufek gti 16v
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 26.01.2015 19:54

Re: 2.0 16V problem

Příspěvek od Marek Dufek gti 16v »

ahojte taky mam takovy problem u 3000 me to začne cukat vymenil jsem snimač na klice a furt :D ale lambda piše hodnoty perfektní ale snimač piše na volnobeh 4500 lekl jsem se jestli nemam štiplej zub na klice ale nebyl :D :D takže ted jak jsem se odvaz dočetl tak budu zkoušet dal :D diky

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“