male x velke turbo
- OndraGTD
- Řidič
- Příspěvky: 139
- Registrován: 22.02.2010 21:28
male x velke turbo
Chci se zeptat co je jak pro motor tak pro jizdní styl lepší. Jestli malé turbo s nastupem od 2 tisic nebo velke ktere natlaci vetsi tlak ale az od vyssich otacek? Aby tu nebyla dizkuze jake turba myslim tak myslim turbo Garett T 2 ( vodník ) a turbo KKK K 24.
U toho garetta bych si predstavoval max. tlak okolo 1.2 - 1.3 b. U KKK tlak 1.8 b. Videl sem motor SB s turbem garett a tlakem 1.3 b odbrzdit výkon 110 koní a 240 Nm kroutící moment. u Turba KKK jsem viděl 126 koní ale "jen" 200 Nm krouťák
Auto bude jezdit s převodovkou 4T
U toho garetta bych si predstavoval max. tlak okolo 1.2 - 1.3 b. U KKK tlak 1.8 b. Videl sem motor SB s turbem garett a tlakem 1.3 b odbrzdit výkon 110 koní a 240 Nm kroutící moment. u Turba KKK jsem viděl 126 koní ale "jen" 200 Nm krouťák
Auto bude jezdit s převodovkou 4T
VW Golf II - 1.6 TD - SB + K 24 = 1.8 b
VW Golf III - 1.9 TDi - 1Z + BBS + Recaro + Nokia
VW Golf III - 1.9 TDi - 1Z + BBS + Recaro + Nokia
- stevocz
- Profík
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Košice
Re: male x velke turbo
ide o to v akych otackach jazdis. skor by som bral asi velke s variabilnymi lopatkami a to bude tlacit aj v nizsich otackach. aspon tak to chcem zrobit ja.
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: male x velke turbo
lepší bude vodník, má mnohem větší rozsah použitelných otáček, ve skutečnosti bys proti stejnýmu autu s k24 a vyšším výkonem měl navrch, protože k24 má obrovskej turbo-lag a z nízkých otáček se zbírá mizerně.
na druhou stranu, já mám radši k24, protože mě ta turbodíra a věčný čekání na náběh a následnej "masakr" vyloženě baví, je to takový víc jako hotrod. Rychlýho nástupu si užiju dost v TDIčku.
na druhou stranu, já mám radši k24, protože mě ta turbodíra a věčný čekání na náběh a následnej "masakr" vyloženě baví, je to takový víc jako hotrod. Rychlýho nástupu si užiju dost v TDIčku.
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- AllanMaxi
- VWjunior
- Příspěvky: 1528
- Registrován: 25.06.2008 00:05
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: male x velke turbo
Zapomněl si ještě dodat 110 PS na originálním SB čerpadle s kuželem líznutým o 00 nic,origo Coolerem a výfukem,který obsahoval první díl o pruměru trubičky 40mmOndraGTD píše:Chci se zeptat co je jak pro motor tak pro jizdní styl lepší. Jestli malé turbo s nastupem od 2 tisic nebo velke ktere natlaci vetsi tlak ale az od vyssich otacek? Aby tu nebyla dizkuze jake turba myslim tak myslim turbo Garett T 2 ( vodník ) a turbo KKK K 24.
U toho garetta bych si predstavoval max. tlak okolo 1.2 - 1.3 b. U KKK tlak 1.8 b. Videl sem motor SB s turbem garett a tlakem 1.3 b odbrzdit výkon 110 koní a 240 Nm kroutící moment. u Turba KKK jsem viděl 126 koní ale "jen" 200 Nm krouťák
Auto bude jezdit s převodovkou 4T
Navíc s tímto výkonem to nemusí být dýmovnice jak si každý myslí Jde jen o to vyhrát si s dávkou ropy v celém průběhu otáček motoru.
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
- OndraGTD
- Řidič
- Příspěvky: 139
- Registrován: 22.02.2010 21:28
Re: male x velke turbo
Tak to je snad každýmu jasný tohle byl dotaz na turbo ne na vejfuk a čerpadlo Zasíraš mi tu topic ku*va:D
VW Golf II - 1.6 TD - SB + K 24 = 1.8 b
VW Golf III - 1.9 TDi - 1Z + BBS + Recaro + Nokia
VW Golf III - 1.9 TDi - 1Z + BBS + Recaro + Nokia
- AllanMaxi
- VWjunior
- Příspěvky: 1528
- Registrován: 25.06.2008 00:05
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: male x velke turbo
No každýmu né...někdo si může myslet jakej nehoráznej čoud a tlak minimálně 2 bary aby z toho vzešel tento výkon...
Tak nemel a makej...
Tak nemel a makej...
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: male x velke turbo
Měl bych dotaz, mám turbo K24 a chtěl bych ho vyměnit za Garrett T2 (taky z 1.6TD) kvůli lepšímu náběhu (už mě to čekání na plnící tlak neba ). Má ta T2ka stejný příruby na svody a downpipe, takže je prohodím jen kus za kus? Podle fotky to vypadá, že by to mohlo klapnout.
A druhý dotaz, má ta T2, nechlazená vodou, stejný výkonový potenciál jako vodou chlazená T2 z 59kw GTD?
Díky za případné objasnění
A druhý dotaz, má ta T2, nechlazená vodou, stejný výkonový potenciál jako vodou chlazená T2 z 59kw GTD?
Díky za případné objasnění
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- AllanMaxi
- VWjunior
- Příspěvky: 1528
- Registrován: 25.06.2008 00:05
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: male x velke turbo
Je to stejné,laboroval sem s turbama na poslední fázi TD
Co se týče klasické T2 a T2 vodník nepoznal sem rozdíl.
Co se týče klasické T2 a T2 vodník nepoznal sem rozdíl.
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 01.04.2013 17:38
Re: male x velke turbo
Ahoj.. měl bych taky otázku... Mám na G2 garett T3 a chci dávat T2... ale je to turbo z transporter4 1.9td... pujde tam když je v T4 ten motor skloněnej? a co parohy seděj z 1.9 na 1.6? dík!!