18" kola na sériovém podvozku

Moderátor: SandrikGVI

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 18" kola na sériovém podvozku

Příspěvek od sirdo »

nebudte extremisti 18" leto versus 15" zima a dajte si tam zlaty stred 16" zima/leto a nebudete pri prehadzovani kolies s prichodom zimy taki zmateni/znechuteni. pre mna je 16"/16" jasna volba...

misodk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 21.09.2012 17:15

Re: 18" kola na sériovém podvozku

Příspěvek od misodk »

Jazdim hlavne BA Stare mesto a tam je to teda zle, obcas mam pocit ze soferujem auto bez odpruzenia :). Okrem zlych ciest to ma na svedomi podla mna aj nie velmi dobre vyladeny sportovy podvozok, ktory do golfu montuju. Teda nevyladeny na nase cesty, v Rakusku auto funguje skvele.
Std. podvozok mi pride na 16" o dost pohodlnejsi, pritom ide iba o 15mm. Preto som sa pytal ako na tom je std. podvozok s 18".

Co sa tyka kompromisu jazdne vlastnosti vs. komfort, optimum pre nase cesty asi budu tie 16". Treba mat ale spravne ET, sirku disku a kratsie pruziny, aby to ako tak vyzeralo k svetu.
Golf 6, Rabbit 1.2tsi

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: 18" kola na sériovém podvozku

Příspěvek od Pantani »

misodk píše:Std. podvozok mi pride na 16" o dost pohodlnejsi, pritom ide iba o 15mm
Nevím, jestli jsem tě správně pochopil, ale ty mm s komfortem nic společnýho nemaj, nebo snad jo?? 8O
misodk píše:Treba mat ale spravne ET, sirku disku a kratsie pruziny, aby to ako tak vyzeralo k svetu.
To ano. Ale pokud chci origoš pružiny, které tam patří, musím do VW a tam se podívají, jaký pružiny jsou pro moje auto. Vyleze jim, že pro moje auto to jsou sportovní, hledají přitom samozřejmě podle VIN a nemůže jim ze systému vylýzt něco jinýho, než sportovní pružiny pro moje auto. Kdybych chtěl std pružiny (nesportovní, měkčí, o 15 mm vyšší), tak můžu, ale musím jim říct nějaký VIN, který std pružiny má. Oni totiž nejsou schopný poznat, který z těch nabízených jsou který. Je to divný, ale je to tak - prostě mi to nebyli schopni říct s tím, že by to opajcli od jinýho auta, jenže takový (G6) aktuálně neměli.

Já nevím. Může se to std G6 jako mám já dát pružiny třeba z Blue Motion? - ty jsou právě standardně měkký ale jsou o 15 mm snížený, takže by auto co se týče vzhledu neutrpělo. Tyhle považuju v případě přechodu na 15-16" za ideál. Jen jestli se to smí.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

misodk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 21.09.2012 17:15

Re: 18" kola na sériovém podvozku

Příspěvek od misodk »

Pantani píše:Nevím, jestli jsem tě správně pochopil, ale ty mm s komfortem nic společnýho nemaj, nebo snad jo?? 8O
Zovseobecnene tie mm maju nieco s komfortom, kedze jediny oficialny rozdiel v popise podvozkov je ze sportovy ma 15mm znizenie. A na to, ze je to nizsie iba o 15mm, je rozdiel v komforte medzi std. podvozkom a tym sportovym podla mna dost citelny. Neviem, co vsetko je odlisne, ci su to len pruziny.. alebo aj tlmice.. alebo aj nieco ine.
Niekolko ludi na SK a CZ fore preslo zo std. pruzin na original VW sportove od Eibachu (-30mm) alebo na Eibach Pro Kit (-30mm) a rozdiel v komforte (zevraj) nepocituju alebo je to minimalne, niekomu to dokonca prislo pohodlnejsie... tak neviem, nechapem.

Kedysi som jazdil na 1.6 TDI Bluemotion a ten mi prisiel pohodlnejsi ako moj Rabbit. Bol ale na 15" a bolo to v spanielsku, kde maju lepsie cesty.

Ked som vyssie hovoril o kratsich pruzinach, myslel som aspon tych -30mm. -15mm u 1.2tsi je vzadu s plnou nadrzou este ako tak, ale v predu je nad kolesom terenna medzera :( , asi kvoli lahkemu motoru.

BM pruziny si podla mna dat mozes, otazka je, ze ked su urcene pre dizel, ci nebude predok vyssie a tvrdsi. Ako vies ze su mäkke ako std ? Ocakaval by som ze BM pruziny budu v zasade rovnake ako tie sportove -15mm pre TDI. Aj ked to, ze mozu byt mäksie by potvrdzoval moj dojem z 1.6TDI BM, ktory mi prisiel pohodlnejsi.

Ak som spravne pochopil, ty mas sportovy podvozok + 18". Ako to vidis ty, co sa tyka pohodlia na zlych cestasch, ak to mas s cim porovnat. Cital som vlakno cele, ale nejake zhodnotenie som tam nenasiel... :).
Golf 6, Rabbit 1.2tsi

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: 18" kola na sériovém podvozku

Příspěvek od Pantani »

misodk píše:Zovseobecnene tie mm maju nieco s komfortom, kedze jediny oficialny rozdiel v popise podvozkov je ze sportovy ma 15mm znizenie. A na to, ze je to nizsie iba o 15mm, je rozdiel v komforte medzi std. podvozkom a tym sportovym podla mna dost citelny. Neviem, co vsetko je odlisne, ci su to len pruziny.. alebo aj tlmice.. alebo aj nieco ine.
Niekolko ludi na SK a CZ fore preslo zo std. pruzin na original VW sportove od Eibachu (-30mm) alebo na Eibach Pro Kit (-30mm) a rozdiel v komforte (zevraj) nepocituju alebo je to minimalne, niekomu to dokonca prislo pohodlnejsie... tak neviem, nechapem.
Já se kdysi ptal přímo na info lince VW pro ČR, protože se 2 prodejci rozcházeli v info, jestli je sportovní tvrdší a nebo jestli je to stejné - jeden tvrdil to a druhý ono. Nějaký pán z VW vzkazoval, že sportovní je mírně tvrdší. Přijde mi, že každý říká něco jiného. Ale selským rozumem to chápu tak, že kdyby byl jen snížený, tak by napsali "snížený", pokud je navíc ještě "sportovní", tak snad tvrdší musí být už z principu, jinak na něm nic sportovního není, byl by opravdu jen "snížený".
misodk píše:BM pruziny si podla mna dat mozes, otazka je, ze ked su urcene pre dizel, ci nebude predok vyssie a tvrdsi. Ako vies ze su mäkke ako std ? Ocakaval by som ze BM pruziny budu v zasade rovnake ako tie sportove -15mm pre TDI. Aj ked to, ze mozu byt mäksie by potvrdzoval moj dojem z 1.6TDI BM, ktory mi prisiel pohodlnejsi.
Velmi dobrý postřeh, vůbec mě to nenapadlo. Teď jen, aby to kdyžtak někdo přímo od VW ještě potvrdil. Jenže ti chlapi o těch dílech/autech většinou nevědí nic takhle praktického.
misodk píše:Ak som spravne pochopil, ty mas sportovy podvozok + 18". Ako to vidis ty, co sa tyka pohodlia na zlych cestasch, ak to mas s cim porovnat. Cital som vlakno cele, ale nejake zhodnotenie som tam nenasiel... :).
Upřímně, člověk si začne vybírat kudy pojede. Zkratkou rozmlácenou okreskou už nejedu, to auto ani já to nemáme zapotřebí. Rozdíl mezi 17" a 18" pocítím opět za pár dnů. Na 18" je více znát kvalita asfaltu - i mírně zvlněný asfalt je ve sportovních sedadlech cítit (na mých zimních 17" samozřejmě taky, ale není to tak vtíravé), železniční přejezd a obecně velký díry už rozdíl nejsou takový nebo já je cítím jako zanedbatelný - díra = díra. Nejspíš ale díky gumám 92Y (čili zesílený) je ale cítit více hluku v rychlostech 70-120. Pod 70 rozdíl není, nad 120 je to už jedno, protože je to kravál stejnej. Kostky na náměstí více "zvoní". Celkově to ale může být jen průměrnou pneu, kterou tam mám (Hankook Ventus V12 EVO 225/40 ZR 18 92Y). Se svatanem jsme tu našli gumy, který by mohly být lepší. Co se týče hluku, tak můžu porovnat s Pirelli Sottozero Winter II, které mám jako zimní (stejná šířka, profil 45) a ty dělají hluku určitě méně. Když jsem jel s autem prvně, hnedka jsem si toho všimnul. Brácha říkal, že se mu líbí, jak to auto ty 18" kola dává bez problémů, že to není prostě extrém. Rozdíl ve spotřebě mezi šířkou 225 a 205 mám z diskusí vypozorovaný na zhruba 0.8l/100.
A teď pozitiva: jízda na tomhle je zábavná. Do zatáček už se nebrzdí, zatáčky se vykružují, člověk má pocit, že to lepí a pořád si říkám, že už to musí písknout a ono nic, zřejmě mi zůstal dost silný pud sebezáchovy. Mám tu v okolí pár zatáček, které se jezdí vyloženě na srdíčko :-)) Projet esíčko k tunelu na místní silnici je radost, kde už ostatní brzdí, já si můžu dovolit ještě jet. Občas říkám, že to šetří palivo - nepřibržďuju do zatáček, kde ostatní šlápnou by't jen mírně na brzdu, ale to je kravina, spíš si to tak nalhávám.
S menšíma gumama nemám už kde porovnat. Jel jsem s šéfovou Octavii II na 16" a rozdíl i proti 17" je opravdu znát, ale jel jsem krátce a to auto jinak neznám, spíš jsem se pral s manuálem a vůli v řízení :-D Je určitě fakt, že i hlučnost je nižší. Jaká musí být jízda na 15" v celkově slušně odhlučněném G6 nemám představu, ale určitě bych to chtěl zkusit, třeba by mě to přesvědčilo, abych se na všechno vykašlal. Ale třeba ne, já totiž žiju jen jednou a kdyžtak si vzpomenu na oficiální video na Porsche 911 Turbo 996, kde se ptají "Jaký by to byl svět, kdyby všechny věci byly jen praktické?"... ;-)
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

misodk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 21.09.2012 17:15

Re: 18" kola na sériovém podvozku

Příspěvek od misodk »

Pantani píše:Velmi dobrý postřeh, vůbec mě to nenapadlo. Teď jen, aby to kdyžtak někdo přímo od VW ještě potvrdil. Jenže ti chlapi o těch dílech/autech většinou nevědí nic takhle praktického.
Tak to si trafil. Casto nevedia poradit, pripadne ked vedia, tak v kazdom servise inac. Kolko ludi, tolko nazorov a pristupov k rieseniu problemov.

Vancouvery su jedny z najkrajsich original diskov, co VW robi. U tych by som zniesol viac nepohodlia asi aj ja :). Auto je nakoniec predsalen iba vec a ako si napisal zijeme len raz.. pokial to cesty v okoli dovolia a clovek si moze/vie jazdu uzit, bola by asi skoda jazdit 15". Z toho, co si napisal mam pocit, ze to celkovo nejako extremne nepohodlne aj tak nie je. To ma vedie k zaveru, ze urcitu cast na nepohodli ma sportovy podvozok a velkost kolies uz taky mega rozdiel nespravi.
Co sa tyka hluku, minimalne vzadu si vies lahko a vcelku lacno pomoct. Ja mam teraz na plech odkrytovany cely kufor aj C stlpiky. Olepujem to STP-ckom a napriek tomu, ze to este nie je zakryte, rozdiel medzi holymi plechmi a dvoma vrstvami platov je pocut..
Golf 6, Rabbit 1.2tsi

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: 18" kola na sériovém podvozku

Příspěvek od Pantani »

Tak to si trafil. Casto nevedia poradit, pripadne ked vedia, tak v kazdom servise inac. Kolko ludi, tolko nazorov a pristupov k rieseniu problemov.
Zkusím když někdy pojedu okolo auth servisu se optat soudruhů u náhradních dílů, třeba bude někdo zvídavější/informovanější/vnímavější a bude chápat o co mi jde a na co se ptám a bude třeba sám vědět kde a koho se zeptat, abych dostal skutečně autorizovanou a jasně platnou odpověď, která je zdůvodnitelná.

Já jezdím málo, ale když už jedu, tak jedu delší trasu po větší silnici, který většinou bývají jakš takš udržované, díry, ve kterých není vidět ani na dno, je méně než na okreskách. To je asi taky ten hlavní důvod, proč mi relativně tvrdé auto nevadí. Pokud bych měl jezdit mezi vesnicemi ráno do práce a z práce, tak se na to určitě vykašlu, protože okresky tady v okolí jsou v doslova dezolátním stavu.
Někde tu bylo zmíněno vyhýbání se dírám: jsem si jist, že pokud bych měl 15" tak ty díry taky nebudu tolik řešit, ale pro mě je to v autě věc už někdejšího tátova výcviku, kdy mě kladl na srdce ve starém Renaultu Laguna, že tej díře, co jsem právě srdnatě projel, se příště vyhnu! :-) Takže kličkuju odjakživa :-D
Jediná věc, která mě opravdu mrzí, je hluk na některým z druhů povrchů, zdá se hlavně, že jde o takový ten hrubý asfalt. Na většině vozovek to není, takže OK, ale když jsou na našich cestách takové ty úseky, kde silničáři najednou udělají kousek nového povrchu (20 m třeba) a ten je z tohodle horšího materiálu, tak to vadí, protože se střídá úroveň hluku v kabině a člověk to víc vnímá. Občas si říkám, jaké by to bylo na těch gumách, co jsme tady vybrali s svatanem jako vítěze.

olepení: fakt je to tak znát? Škoda, že to někdo nedělá komerčně (btw. skvělý námět na podnikání!!), nechal bych mu to. Problémem ale zřejmě bude to zadělat vepředu, že? - je tam palubka a tu rozdělat to si žádá celých mužů a žen... ;-)
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

misodk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 21.09.2012 17:15

Re: 18" kola na sériovém podvozku

Příspěvek od misodk »

Jo, je to o zvyku, ja sa vyhybam nonstop vsetkym nerovnostiam ci tam mam 15" alebo 16". Niektore useky, ktore pravidelne jazdim su tak rozbite, ze aj na 15" ma chytaju nervy, aky buchot ide od kolies a ake razy idu do karoserie. Niekedy rozmyslam, ci nie je problem v aute, ze by bola zavada na podvozku. Tlmice mam ale OK a vsetko vyzera byt bez vôle..

Co sa tyka pneumatik.. ja som toto leto jazdil nove Dunlop BluResponse a tak hlucne pneu som este nevidel/nepocul. Okrem sustavneho sumu pri vyssich rychlostiach je u nich problem rozne intenzivny hluk na rozne kvalitnych povrchoch, co popisujes. Je to hluk spojeny s vibraciami, ktore od kolies idu do naprav a cez cele auto. Uz som par gum vystriedal, ale taketo som este nemal :). Pritom je to relativne uzka guma 205/55r16.

Co sa tyka toho olepenia, zazracny rozdiel to nie je, to by chcelo urobit cele auto. Ja som tie platy kupil pomerne lacno, takze ked som sa do toho pustil, dal som rovno dve vrstvy. Pocut to ale je, okrem toho vzdy je viac citit rozdiel, ked sa hluk zvysi ako ked sa znizi. Olepenie pomoze hlavne tomu sustavnemu sumu/hluku pri vyssich rychlostiach. Zvuky a vibracie, ktore idu od hrubeho asfaltu cez pneu do celeho auta to asi tak moc neutisi. To by bolo treba polepit cele auto.
Na predok si netrufam :), mozno este dat dole sedacky a urobit podlahu.. ale pristrojovku rozoberat urcite nebudem, ani by som to nikomu nedal robit, lebo zatial ju mam bez vrzgania.
Inac urobit by to mal vediet kazdy poriadny autohifi shop. S prácou a oficiálnymi cenami to bude ale drahsie. Ja som plat kupoval za 10€ (STP Gold) a na kufor, C stlpiky, (pod) zadne sedadla a piate dvere som ich pouzil asi 10 alebo 11. V niektorych miestach na to dam este DSM palty, aby nevznikal nejaky klepot o hlinikovu foliu platov.
Golf 6, Rabbit 1.2tsi

Uživatelský avatar
svatan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 12.07.2012 10:37

Re: 18" kola na sériovém podvozku

Příspěvek od svatan »

Nějak to tu nestíhám číst...

Co se týče toho sportovního podvozku, podle mě není rozdíl jen ve snížení, ale především v tuhosti pružiny a tlumiče a celkově jejich sladění. Snad to není tak, že sportovní podvozek pro VW je to, že dají o 15mm nižší pružiny...Tudíž bych čekal, že bude rozdíl na stejných kolech i mezi normálním a sportovním podvozkem.

Ale už nevím, jak to zevšeobecnit. Je to prostě o individuálních preferencích a o tom, jaké je člověk ochoten udělat kompromisy v ten či onen prospěch. Rozdíly mezi 15 a 18 tu byly popsané a platí, na těch jsme se shodli. Snad jen jediné, chybí někdo, kdo by koupil ty moderní gumy, které se zdají být dnes nejlepší - viz. výše. Třeba by se ukázalo, že se opět o něco smazává rozdíl ve spotřebě a hluku mezi menšími a většími průměry. Měl jsem je koupit, ale nakonec z toho sešlo, v tomhle směru je to škoda, samotnýho by mě to zajímalo...

A co se týče odhlučnění Golfa na 15 - kámoš si loni koupil novýho, jezdí na letních 15 a auto je opravdu ještě tišší, než na zimních 15. Bohužel je to zkreslené tím, že auto je nové a celkově je asi ještě interiér bez pazvuků + má jen 1.2, která je třeba taky tišší, nevím. Gumy má z výroby, co je to za značku netuším.
VW Golf VI Comfortline 1.4TSI 122PS 2012-

k prodeji:
- sada orig. zadních zástěrek pro VW Golf 6, cena 250Kč

misodk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 21.09.2012 17:15

Re: 18" kola na sériovém podvozku

Příspěvek od misodk »

Po vcerajsku mam zaujimavu skusenost. Mal som moznost sa previezt na G6 - standardny podvozok s vymenenymi pruzinami -3cm, kolesa 18" (penu dokonca s nizsim profilom ako je standardnych 225/40 !!).
Traja ludia na palube sa zhodli, ze vyssie popisana konfiguracia je pohodlnejsia ako moj Rabbit na zimnych 15" so sportovym podvozkom :). Bola to kratka, pomalsia jazda zamerana na mestske rozbite cesty, cize nechcem to uplne zovseobecnovat a robit predcasne zavery. Dufam, ze este budem mat moznost sa na tom aute previezt, najlepsie na okreske, aby som si to urovnal v hlave.

Co sa tyka jazdy, v absolutom meritku do chrbtice poslal viac "nerovnosti" golf na 18"-kach, resp. dal info o viacerych nerovnostiach/vlnach na ceste. Vsetky tieto nerovnosti vsak velmi dobre vyzehlil a co sa tyka hluku/buchotu, ledva vydal hlaska...
Rabbit mensie zvlnenie cesty odfiltroval niekedy uplne, avsak o priecnych nerovnostiach a jamach daval hlasnejsie vediet tupym buchotom od naprav a razmi do karoserie. Pri pomalsej jazde na velmi rozbitej ceste sa rozskackal ako koza, zatial co vyssie popisana G6-tka presla s uplnym kludom. To skackanie by som mozno pripisal aj 15"-kam - balonom, nakolko vysoky profil pneu dovoli vacsiemu pohybu auta na nerovnostiach, tzn. auto sa viac rozkolise.
Nehodnotil som hluk od sirsich nizkoprfilovych pneu, lebo ako som pisal islo o pomalsiu jazdu vramci mesta, naviac ja mam uz nahodene zimne.

Z mojej strany velke prekvapenie. Cez zimu musim zistit v com sa podvozky odlisuju. Dufam, ze sa mi podari pozriet si naraz obe auta zo spodu a porovnat aj vizualne. Buduci rok by som rad urobil nejake upravy. Rabbit ma na stitku aj tieto kody vybavy 2UC, 1JC:
2UC = Sports version
1JC = Rear shock absorption for sports design
Tzn. vidim to na vymenu tlmicov a dalsich drobnosti za tie zo std. podvozku a k tomu nejake mierne nizsie pruziny typu Pro-Kit.

Tolko moja skusenost, mozno to pomoze aj niekomu inemu. Mne ide primarne o komfort. Sportovy podvozok funguje skvele na dobrych cestach (smerom na zapad >> Rakusko,..), ale nie na Slovensku a v rozbitej BA.
Golf 6, Rabbit 1.2tsi

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: 18" kola na sériovém podvozku

Příspěvek od Ipanema »

Není tady někdo z Brna nebo z okolí a má na Golfu 6 nasazeny 18" kola? Potřeboval bych zkusit pohodlí jízdy po domluvě.
Mám taky 18", před tím 16" a nezdá se mi to auto ani na jedněch kolech....
Byl bych rád, i kdyby někdo navzájem zkusil to moje auto.
S údajně standardním podvozkem mám prostor mezi blatníkem a pneumatikou +/- 4,7cm na předku a +/- 6,5 cm vzadu.
Klidně kontakt co mám nebo na Obrázek
Naposledy upravil(a) Ipanema dne 20.04.2015 14:37, celkem upraveno 1 x.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: 18" kola na sériovém podvozku

Příspěvek od Pantani »

Co se ti na tvým autě přesně nezdá? Nerozumím asi úplně co se ti nelíbí ani na jedněch - jako že je to na obou tvrdý?
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: 18" kola na sériovém podvozku

Příspěvek od Ipanema »

Pantani píše:Co se ti na tvým autě přesně nezdá? Nerozumím asi úplně co se ti nelíbí ani na jedněch - jako že je to na obou tvrdý?
Je mi jasné, že selským rozumem nebude jízda na 16" a 18" kolech stejná. Zatím mám standardní podvozek a auto prostě "drncá", je tvrdé, s přimhouřeným okem "nadhazuje" cestující v sedačkách. Zejména na zadních sedačkách to je znát. Není cesta moc příjemná. Když mám psy v kufru, tak vidím ve zpětném zrcátku, jak to s nimi doslova hází a to nejezdím po výmolech a kanálech. Dělalo to u 16" kol a nyní to dělá stále u 18" kol. Jen možná o fous víc, ale jen o fous.
Než budu opět řešit teorii s pružinami, tak jsem chtěl požádat o pomoc praxí.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: 18" kola na sériovém podvozku

Příspěvek od Pantani »

Hm, zní to podivně. Třeba pojedu někdy zase do Brna a budu tam mít čas...
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“