Wiki: T-ROC - jízdní režimy

Moderátor: Moderátoři

T-ROC - jízdní režimy

Příspěvek od admin »

T-ROC - jízdní režimy

Studie T-ROC je vybavena třemi voliterlími režimi jízdy: „Street“, „Offroad“ a „Snow“. V závislosti na režimu se mění parametry řízení podvozku, motoru, převodovky a asistenčních systémů pro rozjezd do kopce a sjíždění strmých svahů. Režimy jsou aktivovány otočným prvkem na páce voliče převodovky DSG s intuitivním ovládáním. Aktivní režim je zobrazen ve vyskakovacím okně na digitálním přístrojovém panelu.

Standardní režim „Street“.


Pohon všech kol připojuje zadní nápravu pouze v situacích, kdy to vyžaduje trakce nebo příčné zrychlení.

Volitelný režim „Offroad“.


V režimu „Offroad“ je na povel tlačítka aktivováno rozdělování hnací síly mezi přední a zadní nápravu v poměru 50:50 % společně s nastavením celé řady asistenčních systémů, které optimalizují jízdu v terénu.
Do systému jsou integrovány prvky:
- asistent pro sjíždění strmých svahů,
- asistent pro rozjezd do kopce,
- ještě preciznější citlivost pedálu plynu,
- předvolba převodového stupně u převodovky DSG a ABSplus.

V terénním režimu mohou být navíc aktivovány kamery vpředu a vzadu.

Volitelný režim „Snow“.


V režimu Snow je pohon všech kol trvalý a rozdělování hnací síly v poměru 50:50 %. Navíc je v tomto režimu zapnutá funkce ABSplus. Souběžně s tím jsou mimořádně nízké úrovni trakce na sněhu přizpůsobeny charakteristiky řízení motoru a převodovky.
Přílohy
DB2014AU00216_small.jpg

Doplnit informaci

Zpět na „Koncepty“