1.8T AEB 1998 N75? Turbo?

Stará témata

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
silwus
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 28.11.2007 08:12

1.8T AEB 1998 N75? Turbo?

Příspěvek od silwus »

Chalani, prosim o pomoc...
do prilohy som pripojil merane hodnoty VAG,
pri Wastage je to normalne, ze takmer ma vzdy hodnotu 0.0%??
pri max. zatazeni, na 1-2 sekund to vyskoci na 30-35%,
potom sa znizi na 10, 5,....0....

Motor v nizkych otackach nema dostatocny tah... od 4000 uz ide celkom
svizne... moze to by turbo, alebo N75??
Přílohy
vag.jpg
Passat 1.8T AEB, 1998

KamilGTTDI
Pilot
Pilot
Příspěvky: 868
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: tam za humny

Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?

Příspěvek od KamilGTTDI »

mam takovej pocit ze na benzinovem turbu N75 neni, tam je turbo porad v tlaku, ne? mozna se pletu, nemas nekde prosoupanou hadici k turbu?

silwus
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 28.11.2007 08:12

Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?

Příspěvek od silwus »

KamilGTTDI píše:mam takovej pocit ze na benzinovem turbu N75 neni, tam je turbo porad v tlaku, ne? mozna se pletu, nemas nekde prosoupanou hadici k turbu?
N75 tam je, uz som skusal odpojit konektor z N75,
hned sa objavilo chybove hlasenie:
01262 magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75)

ale v jazdnych vlastnostiach ziadna zmena 8O
auto jazdi tak isto, ako so zapojenym konektorom na N75...
Passat 1.8T AEB, 1998

KamilGTTDI
Pilot
Pilot
Příspěvky: 868
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: tam za humny

Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?

Příspěvek od KamilGTTDI »

silwus píše:
KamilGTTDI píše:mam takovej pocit ze na benzinovem turbu N75 neni, tam je turbo porad v tlaku, ne? mozna se pletu, nemas nekde prosoupanou hadici k turbu?
N75 tam je, uz som skusal odpojit konektor z N75,
hned sa objavilo chybove hlasenie:
01262 magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75)

ale v jazdnych vlastnostiach ziadna zmena 8O
auto jazdi tak isto, ako so zapojenym konektorom na N75...
a co ty hadice?

silwus
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 28.11.2007 08:12

Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?

Příspěvek od silwus »

KamilGTTDI píše:
silwus píše: N75 tam je, uz som skusal odpojit konektor z N75,
hned sa objavilo chybove hlasenie:
01262 magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75)

ale v jazdnych vlastnostiach ziadna zmena 8O
auto jazdi tak isto, ako so zapojenym konektorom na N75...
a co ty hadice?
...su OK... :?
meral som zrychlenie z 0-100 za 9,5... ale napr. 80-120 na 5.st. za 16s...
v nizkych otackach auto nema dostatocny vykon, rozbehne sa az od 3500-4000...
Passat 1.8T AEB, 1998

KamilGTTDI
Pilot
Pilot
Příspěvky: 868
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: tam za humny

Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?

Příspěvek od KamilGTTDI »

tak to vypada jak maly tlak turba.....

silwus
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 28.11.2007 08:12

Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?

Příspěvek od silwus »

KamilGTTDI píše:tak to vypada jak maly tlak turba.....
.... a ten nizky tlak turba nemoze zapricinit prave N75??
podla VAG je wastegate takmar vzdy otvoreny...

ziadna zmena nenastala ani vtedy, ked som odpojil zasuvku z N75
Passat 1.8T AEB, 1998

KamilGTTDI
Pilot
Pilot
Příspěvky: 868
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: tam za humny

Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?

Příspěvek od KamilGTTDI »

silwus píše:
KamilGTTDI píše:tak to vypada jak maly tlak turba.....
.... a ten nizky tlak turba nemoze zapricinit prave N75??
podla VAG je wastegate takmar vzdy otvoreny...

ziadna zmena nenastala ani vtedy, ked som odpojil zasuvku z N75
je to mozne N75 prave reguluje tlak turba jednou jsem mel nastipany kabely u zasuvky a hazelo mi to nouzak, vliv to melo takovy jako kdyz se ti turbo toci naprazdo a nic ti netlaci do sani......

silwus
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 28.11.2007 08:12

Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?

Příspěvek od silwus »

...takze N75 vymeneny... takmer ziadna zmena... :(
Charger Pressure Solenoid Valve (podla VAG)
pri 1000 ot, plny plyn 100%
pri 1200-1300 ot, plny plyn cca.70%
pri 1500-1600 ot, plny plyn cca.50%
nad 2000 je to max. 40%

je to normalne?? Moze sa stat, ze N75 dostava vadny signap z RJ?
Podla akych udajov, parametrov riadi RJ ventil N75? Lebo
wastegate je takmer vzdy otvoreny, a v nizkych otackach je vykon
velmi slaby... ak odpojim hadicu z wastegate, auto taha perfektne...
ventil N75 je novy, takze v tom chyba asi nebude
Passat 1.8T AEB, 1998

pato123
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 17.09.2015 15:59

Re: 1.8T AEB 1998 N75? Turbo?

Příspěvek od pato123 »

Ahoj....neviete ako sa vyriesil tento problem? neviete mi nejako poradit???mam taky isty problem auto ide ako bez turba

Odpovědět

Zpět na „Archiv“