vybijeni baterie

rv. 2001-2008

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Odpovědět
TomyStar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 18.03.2010 08:41
Bydliště: Krmelín

vybijeni baterie

Příspěvek od TomyStar »

ahoj nevite cim by se mohla vybijet baterie za cca 4 dny po uplnem nabiti je baterka mrtva i kdyz s autem jezdim zkousel sem pri nastartovanem motoru odpojit baterku a motor bezel tak si myslim ze dobijeni je ok tak nevim kde by mohl byt problem diky za rady

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: vybijeni baterie

Příspěvek od BigBang »

jak je stará ta baterka?
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

TomyStar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 18.03.2010 08:41
Bydliště: Krmelín

Re: vybijeni baterie

Příspěvek od TomyStar »

tri mesice takze baterka by mela byt ok

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: vybijeni baterie

Příspěvek od BigBang »

Změř si kolik ti to bere proudu cca půl hodiny po zamčení auta. Předpokládám, že víš jak se měří proud ;) mělo by to být ± do 100 mA. Akorát si to proklemuj paralelně s ampérmetrem normálně drátem, jelikož ampérmetry-multimetry se po čase vypínají a pravděpodobně t+ to přes ampérmetr nenechá zamknout auto :idea:
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

TomyStar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 18.03.2010 08:41
Bydliště: Krmelín

Re: vybijeni baterie

Příspěvek od TomyStar »

dnes sem meril pri nastartovanem aute kolik jde do baterky tak to ukazovalo 14.25v ale druhy den zase baterka skoro mrtva je to 4oko 1,9sdi nevite jestli to na neco netrpelo ty auta nekde nejaky skrat nebo neco diky

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: vybijeni baterie

Příspěvek od BigBang »

změř ten proud a pokud bude vysokej odběr, pak zkoušej vytahovat postupně pojistky a hlídej jak se bude nebo nebude snižovat ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

TomyStar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 18.03.2010 08:41
Bydliště: Krmelín

Re: vybijeni baterie

Příspěvek od TomyStar »

ahoj prosim te muzes mi to vysvetlit polopate dnes sem ten pekelny stroj na mereni drzel poprve v ruce ampermetry se meri stejne jak volty a jak si to psal paralerne zapojit to vubec nevim co mam delat sem antitalent na elektriku

pavelll
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 17.08.2013 12:43

Re: vybijeni baterie

Příspěvek od pavelll »

jestli nemáš nějakého kamaráda elektrikáře tak ten přístroj má poslední den života :yahoo: jinak v zimě na co šáhneš to zlomíš jedině 4% garáž :good:

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: vybijeni baterie

Příspěvek od BigBang »

jsem netušil, že existujou i homogaráže :mrgreen:

TomyStar: jestli opravdu netušíš, zkus najít nějakýho kamaráda, co aspoň ví jak se zapojuje ampérmetr ;) jinak odděláš minimálně ten mulťák...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Warcz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 04.01.2016 07:58

Re: vybijeni baterie

Příspěvek od Warcz »

Půjčím si obrázek Wikipedie: http://screencast.com/t/CbFCpF4AT" onclick="window.open(this.href);return false;

Obecně bych to dělal opravdu s nějakým elektřikářem, protože i když zjistíš velká odběr tak bude muset odpojovat pojístky a hledat.

Taky mam 1,9 SDI a s baterkou zatím není jediný problém. Potom dej vědět co to žralo.

PS: Měříš proud stejnosměrný: http://screencast.com/t/rD4eCs09" onclick="window.open(this.href);return false; kde je max 10A takže určitě nestartovat :-)

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: vybijeni baterie

Příspěvek od BigBang »

a ještě to musíš zapojit do správný zdířky na mulťáku - je jiná než na měření napětí/odporů (zdířka COM = „země“ a ADC = stejnosměrnej proud) ;)
Stejně být tebou bych našel kamaráda, co si tyká s elektrikou :D Přeci jen proud je sviňa...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

pavelll
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 17.08.2013 12:43

Re: vybijeni baterie

Příspěvek od pavelll »

bigbang 4%garáž není homokláda ale teplá :laugh: :laugh:

Odpovědět

Zpět na „Polo 9N/9N3“