Zdravim, mám pár otázek.
Mám golf III AFN. Dle diskuzí tady tam mám dvouhmotu. Pochopil jsme správně, že je lepši tam dát jednohmotu? Respektive setrvačník, přítlačák a ložisko z 1Z?
Jaký jsou důvody proč je tahle záměna lepši? Chápu že cena a dál?
Jaký vliv má vyměna jednohmoty za dvouhmotu na jizdních vlastnostech?
Dočetl jsem se i že přítlačak a ložisko z VR6, ale někomu tam nevydržel držák nebo co.
Předem díky za objasnění
Jednohmota vs. Dvouhmota
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Jednohmota vs. Dvouhmota
Když ses někde dočetl tolik zajímavých věcí, tak tam snad z toho všeho plyne pointa ne?
Proč se na to všechno doptáváš znova?..
Proč se na to všechno doptáváš znova?..
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jednohmota vs. Dvouhmota
Vyhody pevneho setrvaku - cena, zivotnost
Vyhody dvouhmoty - tlumi kmity od motoru, takze nizka hlucnost, vyssi zivotnost prevodovky, dale lepsi komfort pri rozjizdeni ( necuka to ), nizsi hmotnost
Vyhody dvouhmoty - tlumi kmity od motoru, takze nizka hlucnost, vyssi zivotnost prevodovky, dale lepsi komfort pri rozjizdeni ( necuka to ), nizsi hmotnost
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5