Palivová nádrž - odvzdušnění

Naftové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Odpovědět
esmouch
Řidič
Řidič
Příspěvky: 122
Registrován: 17.06.2014 12:49
Bydliště: Ostravwa, FM a okolí

Palivová nádrž - odvzdušnění

Příspěvek od esmouch »

Ahoj, mám problém s tankováním na G6 1,6TDI Variant rok 2010. Stává se mi, že při tankování, kdy mám hladinu nafty až u hrdla, tak i přesto ukazatel paliva mám na předposledním dílku. Příklad: dnes jsem tankoval do plna, počáteční stav nádrže - dojezd 20km podle palubáku - natankovanou naftu jsem měl až u hrdla, ale stejně jsem tam natlačil jen 46L. Sednu do auta, otočím klíčkem a ukazatel se zastaví na předposledním dílku. Dle mě bych tam v pohodě mohl dát ještě 10L, ale jakoby mi nefungovalo odvzdušňování nádrže. Stává se to někomu? Kde bych měl hledat problém? Podle etky jsem si našel, že od nádrže po hrdlo vede odvzdušňovací trubička, ale pod víčkem není odvzdušňovák (nenašel jsem ho). Kde je tedy schovaná? kde bych ji mohl najít? Nemohla se nějak přicpat?
Díky za každou radu nebo info.
Přílohy
odvzdušnění.JPG

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Palivová nádrž - odvzdušnění

Příspěvek od Shorty »

Mně se třeba u 1.4 TSI občas stává, že pistole vypíná třeba už po načerpání 5 litrů a pak se ještě několikrát vypne. Přijde mi, že se tam ani nedá zastrčit úplně celá ta pistole a bude tam tim pádem asi špatný tlak par při tankování. Třeba u staršího golfa šla zastrčit o dost hlouběji do hrdla
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Motory diesel“