Prosba na motoráře (1,9td 55kW) - snižování bloku
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 18.01.2015 20:41
Prosba na motoráře (1,9td 55kW) - snižování bloku
Ahoj. Mám motor 1,9 TD AAZ 55kw. Kolik mají v horní uvrati koukat písty nad blok? Rovnal jsem vršek bloku a pak mi došlo ,že by se mi mohli potkávat písty s ventylama, když se vlastně snížil blok. Těsněni mám nejširší, 1,8mm a písty mi koukaji nad válec 1,2mm. To asi moc místa nezbude až se napustí samostavy? Díky moc za informace. Martin
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosba na motoráře (1,9td)
O kolik jsi ubral ten blok? Podle mě máš to těsnění zbytečně tlustý, budeš mít malou kompresi. Ventily jsou v hlavě zapuštěný, takže kolize bych se tolik nebál a časování není tak "ostrý". zkusil bych to seskládat nanečisto (neutahovat šrouby), natáhnout rozvody a zkusit protočit motor, jestli se to nepotká. Ale podle mě bys mohl dát těsnění o jedno tenčí.
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 18.01.2015 20:41
Re: Prosba na motoráře (1,9td)
Již jsem něco zjistil z brožur. Ubráno bylo cca 0,15mm. Ale to je v pohodě, protože píst kouká jen 0,95mm(lépe jsem měřil), to odpovidá silnějšímu těsnění co mám. Ale zjistil jsem další problém, že po srovnání hlavy jsou ventily zapuštěny jen nějakých + - 0,6mm a tabulkově mají být cca 1,2mm. Tudíž se mi ventily obtiskávaly na písty. Už jsem měl totiž motor složen, ručně to šlo, ale po nastartování to bylo cvakáního, že jsem to zase radši rozdělal. A šel za lepšími odborníky než jsem já. Teď zapouštím ventily.
Může mi někdo vysvětlit jak fungují hydro samostavy? Po sundání hlavy i s vačkou, se mi ventily otevírají některý až 7mm nekterý 6,5mm a jiný jen 5mm.
Může mi někdo vysvětlit jak fungují hydro samostavy? Po sundání hlavy i s vačkou, se mi ventily otevírají některý až 7mm nekterý 6,5mm a jiný jen 5mm.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Prosba na motoráře (1,9td)
když sundáš vačku , hydrostavy se roztáhnou, takže opětovná montáž vačky je boj. dej tomu pár hodin hydrostavy se vrátí do normálu, během tý doby nestartuj.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 18.01.2015 20:41
Re: Prosba na motoráře (1,9td)
Tak jsem zapustil ventily a je po ťukání. Jen zase opětovný problém, asi umím kuloví. Myslel jsem, že mám vyhráno a stejně mám vodu natlakovanou, hadice tvrdé a termostat si otevírá tak o 20st. dřív. Já už nevim. Zkouší co vydržim.
Řeknete mi někdo jak má být dlouhý drážkový řemen (klika, vodni pumpa, alternátor) ? Se mi rozcupoval a vím prd. Metrem jsem naměřil cca 1050mm. Je to možné?
Řeknete mi někdo jak má být dlouhý drážkový řemen (klika, vodni pumpa, alternátor) ? Se mi rozcupoval a vím prd. Metrem jsem naměřil cca 1050mm. Je to možné?
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Prosba na motoráře (1,9td)
1 987 947 938
ozubený klínový řemen
Čísla použití: 6 PK 923
není určené pro generátor s nabíjecím proudem [A]: 120; pocet zeber: 6; délka (v mm): 923; vybavení vozidla: pro vozidla bez klimatizace
nebo
1 987 947 940
ozubený klínový řemen
Čísla použití: 6 PK 1045
Vhodné pro vozidla s nabíjecím proudem generátoru [A]: 120; pocet zeber: 6; délka (v mm): 1045; vybavení vozidla: pro vozidla bez klimatizace
nebo
1 987 947 943
ozubený klínový řemen
Čísla použití: Gates 6PK1148, 6 PK 1145
pocet zeber: 6; délka (v mm): 1145; montazni pohon: Generátor; vybavení vozidla: pro vozidla s klimatizací
ozubený klínový řemen
Čísla použití: 6 PK 923
není určené pro generátor s nabíjecím proudem [A]: 120; pocet zeber: 6; délka (v mm): 923; vybavení vozidla: pro vozidla bez klimatizace
nebo
1 987 947 940
ozubený klínový řemen
Čísla použití: 6 PK 1045
Vhodné pro vozidla s nabíjecím proudem generátoru [A]: 120; pocet zeber: 6; délka (v mm): 1045; vybavení vozidla: pro vozidla bez klimatizace
nebo
1 987 947 943
ozubený klínový řemen
Čísla použití: Gates 6PK1148, 6 PK 1145
pocet zeber: 6; délka (v mm): 1145; montazni pohon: Generátor; vybavení vozidla: pro vozidla s klimatizací
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 18.01.2015 20:41
Re: Prosba na motoráře (1,9td)
Rozumím, děkuji. Martin
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 18.01.2015 20:41
Re: Prosba na motoráře (1,9td)
]Tohle asi neni dobrý, že? Koukám, že se v tom někdo už vrtal přede mnou. Co teď?
[attachment=2]PB290855.JPG[/attachment
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Prosba na motoráře (1,9td)
Buďto si založ téma na auto a řeš to tam, nebo řeš věci v již existujících tématech.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=178&t=172028" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________________________________________
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=178&t=172028" onclick="window.open(this.href);return false;
_____________________________________________________