Rotacni cerpadlo 1z

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Uživatelský avatar
m-NIC-h
Profík
Profík
Příspěvky: 916
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: in Budweis
Kontaktovat uživatele:

Rotacni cerpadlo 1z

Příspěvek od m-NIC-h »

Ahoj po dvou dnech hledani problemu uz si nevim rady. Menil jsem cerpadlo protoze mi teklo za jiny jety ktery teda netece ale zas mi netlaci naftu. Trikrat startuju a nic po ctvrty to chytne ale tak na pet sekund a pak zas chcipne a zas netlaci. Skousel jsem odpojit drubky u cerpadla a zatocit motorem jestli to aspon strika a okolo je sucho. Muze to byt cerpadlem. Hadice mam napojene v pet lahvi s naftou a jeste jsem pridal cerpadylko aby se odvzdusnilo lip a stale nic. Tady na foru ani na internetu jsem nic nenasel. Rozvody jsou spravne nastaveny a i kdyby nebyly tak by to aspon hazelo naftu z cerpadla ne? Poradte prosim. Mam moznost koupit nove cerpadlo ale zas nechci investovat dokat mi to aspon nekdo nepotvrdi. Dekuju za nazory

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Rotacni cerpadlo 1z

Příspěvek od 11mAjA11 »

Pokud to nenasaje a nestříká z trubek pro vstřiky tak nefunguje podávací část čerpadla.
Patrně je natolik opotřebená že není schopno nasát naftu.
Možná by stačilo z těch dvou poskládat jedno, nebo to původní prostě nechat přetěsnit..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
m-NIC-h
Profík
Profík
Příspěvky: 916
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: in Budweis
Kontaktovat uživatele:

Re: Rotacni cerpadlo 1z

Příspěvek od m-NIC-h »

No ono to původní taky uz moc nejelo. Motor má 400 v kůži. Mechanik mi řekl že prej do toho mám nalít motorovej olej s naftou. Že by mohl bejt zarostlej jak dlouho čeradlo stálo. a skoušet startovat s tim pomocným čerpadlem.Nevím nerozumim tomu jak to vevnitř funguje. A buď to pomůže nebo taky ne. A ještě jedna otázka jak je to s imobilizerem? je v čerpadle nebo na vedení nafty nekde na trubce.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Rotacni cerpadlo 1z

Příspěvek od 11mAjA11 »

Immo pokud se nemýlím odstaví naftu tím že ji nepustí ŘJ, je pod volantem černá krabička se dvěma stejnýma černýma kabelama?
Jeden je anténa (kroužek kolem spínačky) a druhý vede do prostoru pojistkové skříně.

Pokud tam není nic navíc dodělané tak tam jiná odstávka paliva není, samozřejmě na tom čerpadle je STOP ventil jak na dieselu, což znamená že jestli nedostane impulz k otevření tak naftu nepustí (i když motor bude točit neznamená to že jde nafta).
Vzal bych kus kabelu (měď ze zdi - ten tvrdý nepletený drát) a zkusil bych na stop ventil přiložit a brnknout o plus kontakt baterky jestli cvakne je OK ( resp někdo ať ti zapne zapalování a poslechni si jestli cvakne) případně diagnostikou - projet akční členy - taky by měl cvakat..

Eventuelně prohlédnout relé 109, tam bývá velmi často příčina problému se samovolným chcípáním motoru atp..


:wink: :wink: :wink:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
m-NIC-h
Profík
Profík
Příspěvky: 916
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: in Budweis
Kontaktovat uživatele:

Re: Rotacni cerpadlo 1z

Příspěvek od m-NIC-h »

Tak to s tim imo asi nebude. Ja mam audi 80 a tam imo neni myslel jsem jestli to neni treba v cerpadle. Tim to nebude. Stop ventil je slyset ten cvaka jako das. A rele 109 nevim kde najdu u golfa je pod pristrojovkou ale u audi nevim mam tam vic relatek. To je oznaceny primo cislem 109 na krytu?

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Rotacni cerpadlo 1z

Příspěvek od 11mAjA11 »

Ano přímo na relé je vytištěno 109.
Bude kolem pojistkové skříně.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
DRAV3C
Člen klubu
Příspěvky: 6
Registrován: 30.07.2010 15:19
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rotacni cerpadlo 1z

Příspěvek od DRAV3C »

Ahoj, můžete mě někdo poradí jaké vstřikovací čerpadlo bude pasovat na motor 1z. Hledal jsem v ETCE ale tam jsou čtyři tipy,
prej rozdíl v časováni.Koupil bych ho podle toho starého ale má nečitelné číslo.Toto nejde 028130115MX

Děkuji za rady
VAG-COM 304


VW Golf III GT ´94 1.9TDi 1Z 470 000 tkm

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: Rotacni cerpadlo 1z

Příspěvek od jirkaTDI »

jakýkoliv čerpadlo z motorů 1Z, AHU, AFN a podobně (kromě prvních 1Z z Audi 80 s klapkovou váhou, to bylo malinko jiný)
zkrátka nastavování předvstřiku pomocí tří šroubů na uchycení a drážek v na těle čerpadla, né na řemenici (jako měly novější TDI)
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“