passat 2.0 TDI 8V max. výkon
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
- robinnemecek5
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 02.06.2011 21:45
- Benetty
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 17.10.2008 18:39
- Bydliště: Děčín a široké vwokolí
Re: passat 2.0 TDI 8V max. výkon
Než repas, koupil bych buď nové nebo starší originál.... Já to tak udělal při 220 tkm, za starší origo (octavia) turbínu jsem dal 4litry, a najezdil já nevím asi 50 tkm, než šlo auto z domu, úplně v pohodě auto jezdí i teď na to starší turbo, najeto přes tři kila
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: passat 2.0 TDI 8V max. výkon
Pouze nevíš kolik má najeto, tedy myslíš si cifru kterou ti kdo nakuká/ většinou mají všechny do kila/. Pravdu máš v tom, že i tak je to snad lepší než repas nebo čína.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Benetty
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 17.10.2008 18:39
- Bydliště: Děčín a široké vwokolí
Re: passat 2.0 TDI 8V max. výkon
Jo jasný, tak jsem to myslel, s tím, že lepší než repas... Každopádně mi borec nic nekukal, bylo to chceš nechceš, ale jak říkáš.... Auto bylo čiplý a na to starší turbo z Octy má teď přes 80tkm, a žádný problém (a to si malinko písklo za studena už od koupi, při přeřazení), olej co 15 tkm a stále funguje a tlačí...motorpower píše:Pouze nevíš kolik má najeto, tedy myslíš si cifru kterou ti kdo nakuká/ většinou mají všechny do kila/. Pravdu máš v tom, že i tak je to snad lepší než repas nebo čína.
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: passat 2.0 TDI 8V max. výkon
Me puvodni turbo funguje uz 448 000km a bez problemu bez ubytku oleje. Nove origo mam v regale,az na to příjde a turbo umre,tak ho vymenim. Resil jsem na Fabii RS repasovany a pan po repasu najel cca 400km,nez se rozletelo znova. Takze opet vse vycistit, reklamovat repas a po dalsim repasovanym turbu vymena. Pan jezdil rok.... potom koupil origo suma sumarum,kdyby koupil hned origo,tak ho ta vymena stala znatelne min,nez repas. Resil jsem repas i od AAndreho z Jablonce,ale od nej ty turba piskaj na 2.0tdi vic,nez origo po 200tkm. Jelikoz s vrakovistema jsem v kontaktu,tak vim,ze veskere dily maj najeto kolem 80-180tkm max pri prodeji. Jedno turbo ma 270tkm pokud chces s najezdem kolem 100tkm,tak ti ho necha za 8000kc. Pokud ti nevadi,ze ma 170tkm,tak je za 6500kc. A to se bavime o stejnem turbu,co ma najeto 270tkm. Hold realita
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí