Taky mám problém na stk se zadníma lampama hella magic color, nemají totiž odrazky a protože se fotí, není vidět zpětný odraz a musí tě vyhoditDymák píše:Já nevim, tudle jsem byl u houmra78 a pán si bral origo zadní lampy, páč ho vymetli z STK, že má tuzingový... Měl origo helly magic-color... Takže technik pěknej moula a neuděláš nic
Co STK
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 28.11.2008 19:45
- Bydliště: Karviná
Re: Co STK
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Co STK
a to máš jakou barevnou variantu hella color magic? já mám červenou a zatím poslední focení dobrý - jako něco maličko to má snahu odrážet, ale tak jak origo určitě neodráží, tak jsem zvědav jestli budou problémy
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: Co STK
a co na těch 30 minut na lince nalepit nějak inteligentně 2 odrazové proužky?
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Co STK
tak to určitě bude řešení na projítí stk, ale to až pokud mě vyperou ono bílo červený trošku odráží, ale není to žádná hitparáda
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Co STK
Měl bych dotaz ohledně STK. Jak jsem před nějakou dobou psal v jiném vlákně, tak se mi objevuje v paměti závad chyba 00668 palubní napětí - svorka 30. Nebyl jsem schopen ji odstranit. Vždy se po vymazání a otočení klíče do první polohy znovu zobrazí (podezřívám dodělaný systém autom. rozvěcování světel).
Je možné, že díky této chybě neprojdu na STK? Musím tam jít v březnu, tak ať vím na co se přichystat.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Je možné, že díky této chybě neprojdu na STK? Musím tam jít v březnu, tak ať vím na co se přichystat.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- Plague
- Řidič
- Příspěvky: 180
- Registrován: 05.10.2016 20:12
- Bydliště: Brno
Re: Co STK
STK ti přece chyby nevyčítá, je důležité, zda ti něco hlásí palubovka.
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Co STK
Kdy si byl naposledy na STK? To co píšeš totiž není pravda...
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- Plague
- Řidič
- Příspěvky: 180
- Registrován: 05.10.2016 20:12
- Bydliště: Brno
Re: Co STK
Inu.. 5/2015 .)
Každopádně, výpisy provádí pouze emise, nikoli STK. Což chápu, že je jedno, ale říkám to proto, že emise to dělají kvůli ... no emisím, tedy je nezajímají chyby.
Přesněji by se mělo jednat o readiness kódy, nikoli paměť chyb, což by mělo být:
1 Zpětné vedení výfukových plynů
2 Vyhřívání lambda-sondy
3 Lambda-sonda
4 Klimatizace
5 Systém sekundárního vzduchu
6 Odvětrávání palivové nádrže
7 Vyhřívání katalyzátoru
8 Katalyzátor
Toto vše by se mělo zjištovat pomocí OBDII protokolu, nikolik specifických, jako je VAG.
A soudě podle svého 74kW 1999 modelu, to OBDII právě nepodporuje, je tam konektor sice správný, ale protokol to nedává. Chyby vyčítám přes VAG. Tobě to jde?
Dále pak OBDII norma je vyžadována od roku 2000 pro benzín, 2003 diesel, takže teoreticky ti to ani provádět nebudou (i když konektor máš). Někde se dočteš že to je dokonce až od 2002 (norma EOBD) takže tohle vbec není jisté.
Edit: k omu pojmu "readiness" ještě dodám, že to vubec není v paměti chyb, ani se to nedá smazáním chyb vymazat, jsou to nezávislé hodnoty 0/1 - funguje nefunguje.
Každopádně, výpisy provádí pouze emise, nikoli STK. Což chápu, že je jedno, ale říkám to proto, že emise to dělají kvůli ... no emisím, tedy je nezajímají chyby.
Přesněji by se mělo jednat o readiness kódy, nikoli paměť chyb, což by mělo být:
1 Zpětné vedení výfukových plynů
2 Vyhřívání lambda-sondy
3 Lambda-sonda
4 Klimatizace
5 Systém sekundárního vzduchu
6 Odvětrávání palivové nádrže
7 Vyhřívání katalyzátoru
8 Katalyzátor
Toto vše by se mělo zjištovat pomocí OBDII protokolu, nikolik specifických, jako je VAG.
A soudě podle svého 74kW 1999 modelu, to OBDII právě nepodporuje, je tam konektor sice správný, ale protokol to nedává. Chyby vyčítám přes VAG. Tobě to jde?
Dále pak OBDII norma je vyžadována od roku 2000 pro benzín, 2003 diesel, takže teoreticky ti to ani provádět nebudou (i když konektor máš). Někde se dočteš že to je dokonce až od 2002 (norma EOBD) takže tohle vbec není jisté.
Edit: k omu pojmu "readiness" ještě dodám, že to vubec není v paměti chyb, ani se to nedá smazáním chyb vymazat, jsou to nezávislé hodnoty 0/1 - funguje nefunguje.
- matasimek
- Pilot
- Příspěvky: 772
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravák su ze Zlínska
Re: Co STK
čau kluci, možná víte že dělám na stk, tak popořadě svorka 30 v závadách není relevantní závada pro emise z výfuku, ikdyby nevyšel readneskod, pc při měření emisí si udělá test lamdasond a auto většinou projde (bavíme se o mladších než rok 2001 s obd diagnostikou, starší kusy se měří postaru, technici z emisí jsou zvyklí že to občas hlásí nějaké nesmysly, na stk nám vpodstatě nevadí ani svítící kontrolka motoru, když to prošlo emisama. S těma helama bílá skla jsou dva problémy, vyšel oběžník o napodobeninách s polska kde se používají ve výrobě matrice pro červená skla na bílá skla a je nařízení to vpodstatě vyhodit, ikdyž jsou tam Ečka. Málo z nás techniků ví že hela opravdu tyto světla vyrábía jsou ok. a druhý problém je žárovkama, všichni víme že červené sklo žárovky (vyjma fordu) není pro provoz schváleno, helly mívají za žárovkou červené sklíčko, pak je to vpořádku a s odrazkou hela by měla mít, jinak samolepky folie na nárazníku se za odrazku neuznává, nemá to homologaci jako odrazka ale bývá to vystřiženo z nápadného značení nákladáků, pokud si nejste jistí nalepte před stk dozadu na nárazník odrazky s ečkem, koupíte za 16kč a po stk je sundáte a je klid.
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Co STK
Děkuji za odpovědi.
Plague: máš pravdu, že se kontrola provádí na ME, ale měl jsem na mysli obecný princip kontroly auta. V tom si rozumíme.
Readiness mi vyvolat nejde. Hlásí to chybu - přes VAG.
S druhým autem jsem byl na STK loni v březnu. Je to rok 1998 a má to 3-pin redukci (Fiat), abych to mohl zapojit, takže není to klasická EOBD zásuvka. Při napojení tam vypadla chyba imobilizéru, přitom mi auto vždycky startuje a nikdy se taková chyba nevyskytla. Ani v logu závad. Myslím si, že se to stalo vlivem připojování a současném otáčení klíče ve spínačce. Btw ten technik ani nemohl najít zásuvku, kdybych mu to neřekl, tak bych tam čekal hodně dlouho. Do protokolu nakonec zapsali, že daná chyba nemá vliv na emise. Bylo to však před zpřísněním požadavků, které vzešlo v platnost po loňském červenci. Na to mně ten technik upozorňoval, že to pak neprojde. Nevím však, zda se to nevykrystalizovalo a je to dneska jinak. Proto ten dotaz.
Matasimek: mám auto v sérii, nic nestandartního. Zadní levá lampa má malou prasklinu (délka cca 2cm, šířka do 1mm) a mlží se. Kdosi bývalému majiteli nacouval do auta. Je to nutno vyměnit nebo je to akceptovatelné?
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Plague: máš pravdu, že se kontrola provádí na ME, ale měl jsem na mysli obecný princip kontroly auta. V tom si rozumíme.
Readiness mi vyvolat nejde. Hlásí to chybu - přes VAG.
S druhým autem jsem byl na STK loni v březnu. Je to rok 1998 a má to 3-pin redukci (Fiat), abych to mohl zapojit, takže není to klasická EOBD zásuvka. Při napojení tam vypadla chyba imobilizéru, přitom mi auto vždycky startuje a nikdy se taková chyba nevyskytla. Ani v logu závad. Myslím si, že se to stalo vlivem připojování a současném otáčení klíče ve spínačce. Btw ten technik ani nemohl najít zásuvku, kdybych mu to neřekl, tak bych tam čekal hodně dlouho. Do protokolu nakonec zapsali, že daná chyba nemá vliv na emise. Bylo to však před zpřísněním požadavků, které vzešlo v platnost po loňském červenci. Na to mně ten technik upozorňoval, že to pak neprojde. Nevím však, zda se to nevykrystalizovalo a je to dneska jinak. Proto ten dotaz.
Matasimek: mám auto v sérii, nic nestandartního. Zadní levá lampa má malou prasklinu (délka cca 2cm, šířka do 1mm) a mlží se. Kdosi bývalému majiteli nacouval do auta. Je to nutno vyměnit nebo je to akceptovatelné?
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- matasimek
- Pilot
- Příspěvky: 772
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravák su ze Zlínska
Re: Co STK
U mne akceptovatelné, nesmí prosvítat bílé světlo tam kde má svítit červeně a nesmí trčet střepy
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Co STK
Tak jsem prošel STK s jednou lehkou závadou (koroze).
Ta chyba svorky 30 nebyla problémem a nakonec to prošlo i ME. Tímto děkuji Amavetovi za přípravu, opravu i provedení přes STK+ME. Ušetřil mi čas a starosti
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Ta chyba svorky 30 nebyla problémem a nakonec to prošlo i ME. Tímto děkuji Amavetovi za přípravu, opravu i provedení přes STK+ME. Ušetřil mi čas a starosti
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Co STK
Graun: když vidím chybu svorky 30 což je stálý napětí - zkontroluj na baterce všechny svorky v té pojiskovce - všechny odšroubuj a pořádně obrus a pak bych ještě i vytáhl ty tři pojistky a trochu napružil kontakty proti sobě - odpoj si zem z baterky ať něco nevyzkratuješ, také bych vyndal baterku a držák baterku a očistil i kostřící body + zamáznout vazelinou..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Co STK
Všechno co píšeš jsem již dělal před půlrokem. Nic se bohužel nezměnilo.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG