Volba profilu jízdy
Moderátor: Olaf87
- GTI4
- Jezdec
- Příspěvky: 213
- Registrován: 15.04.2009 01:59
Re: Volba profilu jízdy
A tady ještě profily řidiče:
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
- Mike.03
- Člen klubu
- Příspěvky: 178
- Registrován: 16.10.2011 10:42
- Bydliště: Hodice - JihlaVWa
Re: Volba profilu jízdy
Také si pohrávám s myšlenkou o dodělání. Mohu se zeptat, jaká byla konečná cenovka i s prací?
Nemám sice DSG a tempomat jen obyč, ale to by neměl být problém. Nevěděl jsem, že k dodělání Volby profilu jízdy se vztahují i profily řidičů. Jelikož se v autě střídáme s manželkou, tak jsem pro dodělání o to více. Otázkou ovšem zůstává, na co všechno se profil vztahuje.
Jinak co jsem viděl info o sport HMI, tak vždy pouze ve spojení s golfem R. Řekl bych tedy, že pro jiné verze není.
Nemám sice DSG a tempomat jen obyč, ale to by neměl být problém. Nevěděl jsem, že k dodělání Volby profilu jízdy se vztahují i profily řidičů. Jelikož se v autě střídáme s manželkou, tak jsem pro dodělání o to více. Otázkou ovšem zůstává, na co všechno se profil vztahuje.
Jinak co jsem viděl info o sport HMI, tak vždy pouze ve spojení s golfem R. Řekl bych tedy, že pro jiné verze není.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2678
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: Volba profilu jízdy
Pokud se nepletu, profily jsou až od faceliftu a výkonový monitor by měl jít aktivovat přes diagnostiku
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4758
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Volba profilu jízdy
Tlačítko ASR nefunguje. Jak jsi to zapojil srotty?[/quote]
Tlačítko ASR se musí dopojit do ŘJ brzd-natáhnout tam kabel. Proto jsem si to dělal doma sám,v servisu by to asi moc dělat nechtěli.
Tlačítko ASR se musí dopojit do ŘJ brzd-natáhnout tam kabel. Proto jsem si to dělal doma sám,v servisu by to asi moc dělat nechtěli.
- GTI4
- Jezdec
- Příspěvky: 213
- Registrován: 15.04.2009 01:59
Re: Volba profilu jízdy
Cenová nabídka přes email byla: materiál 3050,-, práce 895,-. Při předání mi servisák tvrdil, že za práci je to nějak málo (montáž + aktivace), ale domluvenou cenu dodržel.Mike.03 píše:Mohu se zeptat, jaká byla konečná cenovka i s prací?
Otázkou ovšem zůstává, na co všechno se profil vztahuje.
Jinak co jsem viděl info o sport HMI, tak vždy pouze ve spojení s golfem R. Řekl bych tedy, že pro jiné verze není.
Lze personalizovat viz návod:
-odemykání, zamykání
-světla a výhled
-klimatizace
-asistenční systémy
-jízdní profil
-multifunkční ukazatel
-Infotainment (jas, uložené stanice)
-poloha sedadla
Sport HMI je v ceníku společně s volbou profilu pro všechny verze. Tady v R-line: http://autosalon.iprima.cz/novinky/vw-g ... 45&delta=2" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
- GTI4
- Jezdec
- Příspěvky: 213
- Registrován: 15.04.2009 01:59
Re: Volba profilu jízdy
A udělají/umí to oficiálně v servisu?ablorhm píše:... výkonový monitor by měl jít aktivovat přes diagnostiku
Ten propojovací kabel jde dokoupit?srotty píše:Tlačítko ASR se musí dopojit do ŘJ brzd-natáhnout tam kabel. Proto jsem si to dělal doma sám,v servisu by to asi moc dělat nechtěli.
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4758
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Volba profilu jízdy
Samotný kabel ne,jen celý svazek a to bude pěkná pálka. Já si ho vyrobil.
- GTI4
- Jezdec
- Příspěvky: 213
- Registrován: 15.04.2009 01:59
Re: Volba profilu jízdy
Aha, mě to nefungujicí tlačítko štvalo, tak jsem ho nahradil záslepkou z původního dílu. Pokud to někdy budu chtít zpátky, tak ho vrátím a natáhnu kabel. Ale pochybuju, že mi zrovna tahle funkce bude chybět.
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
- Mike.03
- Člen klubu
- Příspěvky: 178
- Registrován: 16.10.2011 10:42
- Bydliště: Hodice - JihlaVWa
Re: Volba profilu jízdy
Úplnou náhodou jsem narazil na návod, jak dobastlit tlačítko ASR, třeba se to bude někomu hodit.
Návod zde.
Návod zde.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 15.03.2009 10:10
Re: Volba profilu jízdy
dodam len info ako to je vo FL z vyroby:
- vykonnostna obrazovka (sportove udaje)
- Priradenie klucov k profilu v nastaveni personalizacie vobec nie je (aj ked v manuale o tom pisu) - takze predpokladam ze to samo identifikuje kluc. Kratko po nastartovani je mozne zmenit profil sofera (a zrejme ho tak priradit k pouzitemu klucu)
- ASR OFF tlacitko v konzole uz nie je
- posledny jazdny profil ostane po nastartovani navoleny (tlacitko svieti), ak to bolo E, stredovy LCD ukazuje D namiesto napr. E
V rezime Eco je cornering svetiel z nejakeho dovodu vypnuty
- vykonnostna obrazovka (sportove udaje)
- Priradenie klucov k profilu v nastaveni personalizacie vobec nie je (aj ked v manuale o tom pisu) - takze predpokladam ze to samo identifikuje kluc. Kratko po nastartovani je mozne zmenit profil sofera (a zrejme ho tak priradit k pouzitemu klucu)
- ASR OFF tlacitko v konzole uz nie je
- posledny jazdny profil ostane po nastartovani navoleny (tlacitko svieti), ak to bolo E, stredovy LCD ukazuje D namiesto napr. E
V rezime Eco je cornering svetiel z nejakeho dovodu vypnuty
- Bounty
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 10.05.2017 20:57
- Bydliště: Beskydy
Re: Volba profilu jízdy
4 profily, takže teoreticky až 4 různé klíčky k autu?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 313
- Registrován: 28.10.2015 19:22
Re: Volba profilu jízdy
Volba profilu jízdy byla i před FL.
Výkonový monitor je imho až po FL.
Tlačítko ASR dodělat je celkem jednoduché. Dotahuje se drát k pod plast vlevo od nohou řidiče. Ale pro funkčnost vypnutí ASR to není nutné. To se dá naprogramovat i přes VAG a pak se dá vypínat ESP/ASR přes LCD. Tlačítko je tam jen proto, že je to rychlejší, než přes LCD.
Volba profilu jízdy je větší záhada. Nikde neexistuje žádný návod na dodělání. Googlil jsem to dost. Myslím, že programování té funkce vyžaduje asi nějaké dohrání SW online, stejně jako je to třeba s AppConnect, nebo hlasovým ovládáním.
Předpokládám, že to bude stejné, jako u ASR. Že by funkce šla bez problémů aktivovat bez dotahování drátu a výměny panelu s tlačítky.
Pokud si řekli 3000 za materiál a 1000 za práci, tak by mě zajímalo, kolik z toho bylo za tu lištu a kabelování. Zdá se mě to nějak málo. To by tak odpovídalo fakt na ty tlačítka.
V případě AppConnect, nebo hlasového ovládání je totiž v položce "materiál" aktivační certifikát, který je nutný a na jedno použití a žádný jiný materiál tam není třeba.
Výkonový monitor je imho až po FL.
Tlačítko ASR dodělat je celkem jednoduché. Dotahuje se drát k pod plast vlevo od nohou řidiče. Ale pro funkčnost vypnutí ASR to není nutné. To se dá naprogramovat i přes VAG a pak se dá vypínat ESP/ASR přes LCD. Tlačítko je tam jen proto, že je to rychlejší, než přes LCD.
Volba profilu jízdy je větší záhada. Nikde neexistuje žádný návod na dodělání. Googlil jsem to dost. Myslím, že programování té funkce vyžaduje asi nějaké dohrání SW online, stejně jako je to třeba s AppConnect, nebo hlasovým ovládáním.
Předpokládám, že to bude stejné, jako u ASR. Že by funkce šla bez problémů aktivovat bez dotahování drátu a výměny panelu s tlačítky.
Pokud si řekli 3000 za materiál a 1000 za práci, tak by mě zajímalo, kolik z toho bylo za tu lištu a kabelování. Zdá se mě to nějak málo. To by tak odpovídalo fakt na ty tlačítka.
V případě AppConnect, nebo hlasového ovládání je totiž v položce "materiál" aktivační certifikát, který je nutný a na jedno použití a žádný jiný materiál tam není třeba.
- GTI4
- Jezdec
- Příspěvky: 213
- Registrován: 15.04.2009 01:59
Re: Volba profilu jízdy
Při dodělání profilu jízdy se musí vyměnit tlačítková lišta, profil jízdy nejde aktivovat jinak než právě tímto tlačítkem. Z prvovýroby je lišta pouze s tlačítky MODE a S/S, při dodělání se používá lišta s ASR, které je ale nefunkční.
Součástí balení s tlačítky je aktivační dokument/kód, který se zadává online, je to tak jak píšeš.
Po dodatečném dodělání není výkonový monitor. Ten je pouze u prvovýroby.
Součástí balení s tlačítky je aktivační dokument/kód, který se zadává online, je to tak jak píšeš.
Po dodatečném dodělání není výkonový monitor. Ten je pouze u prvovýroby.
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
-
- Jezdec
- Příspěvky: 313
- Registrován: 28.10.2015 19:22
Re: Volba profilu jízdy
Takže menu profilu jízdy se nedá vyvolat přímo přes LCD? Jen tlačítkem?
Já viděl nějaké návody, které byli snad na OIII a A3, kde to snad aktivovali jen vagem a zkoušel jsem to i dělat, ale pokud se nedá to menu vyvolat z LCD, tak je to jasně marné.
BTW. tlačítková lišta existuje ve vícero variacích. Já měl z výroby jen S/S. Sháněl jsem lištu s tlačítky MODE + S/S (bez ASR) a sehnal. Mám to tlačítko MODE využité na něco jiného. Stejně tak myslím existuje lišta s S/S + ASR bez MODE.
Ty lišty jsou fakt jiné. Není to jen o tom, že by tam byla místo chybějícího tlačítka záslepka. Kabeláž aspoň u mého auta taky nebyla pro tlačítko MODE a ASR natažená.
Já viděl nějaké návody, které byli snad na OIII a A3, kde to snad aktivovali jen vagem a zkoušel jsem to i dělat, ale pokud se nedá to menu vyvolat z LCD, tak je to jasně marné.
BTW. tlačítková lišta existuje ve vícero variacích. Já měl z výroby jen S/S. Sháněl jsem lištu s tlačítky MODE + S/S (bez ASR) a sehnal. Mám to tlačítko MODE využité na něco jiného. Stejně tak myslím existuje lišta s S/S + ASR bez MODE.
Ty lišty jsou fakt jiné. Není to jen o tom, že by tam byla místo chybějícího tlačítka záslepka. Kabeláž aspoň u mého auta taky nebyla pro tlačítko MODE a ASR natažená.
- GTI4
- Jezdec
- Příspěvky: 213
- Registrován: 15.04.2009 01:59
Re: Volba profilu jízdy
Nevím jak to má OIII nebo A3, u G7 se spustí jen tlačítkem.
Kabeláž se taky mění, viz návod a starší příspěvky.
Lišty jsou jiné, ze záslepky nejde udělat funkční tlačítko. Naopak to jde, udělat z tlačítka záslepku. Já jsem to nefunkční ASR nahradil záslepkou z původní lišty.
Kabeláž se taky mění, viz návod a starší příspěvky.
Lišty jsou jiné, ze záslepky nejde udělat funkční tlačítko. Naopak to jde, udělat z tlačítka záslepku. Já jsem to nefunkční ASR nahradil záslepkou z původní lišty.
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI