Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Odpovědět
Uživatelský avatar
Floyd.
Řidič
Řidič
Příspěvky: 73
Registrován: 01.11.2017 15:58
Bydliště: Praha

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Floyd. »

hkr píše:Petr fakt umí, taky se za ním brzy chystám na čipku ;) Před 4 měsícema mi dělal jiný auto (CFGB 4M DSG) a byl jsem spokojený, ale auto jsem prodal, protože jsem potřeboval kombíka, takže teď mam to samé, jen delší a bohužel bez čipky :) Předtím jsem měl B6 BKP 4M v manuálu a taky super práce, na tom čipu jsem najezdil 60tkm bez jediného problému (150tkm->210tkm a auto dodnes bez problému jezdí u jiného majitele). Hlavně, petr není magor, který ti odrovná auto, dělá fakt rozumný úpravy a to už musí být hoooodně přemlouvání, aby ti tam nalil něco, o čem sám není přesvědčen, že je bezpečný. :good:
Naprosto souhlasím se vším co píšeš :good: :good: :good:
02/2019: Volkswagen Passat Variant B8 R-Line 2.0 TDI DSG 110 kW 12/2015 MOTORPOWER 140 kW 409 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m

Uživatelský avatar
Floyd.
Řidič
Řidič
Příspěvky: 73
Registrován: 01.11.2017 15:58
Bydliště: Praha

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Floyd. »

Benetty píše:Já zrovna dělal čip u BMP u Funa a najezdil jsem na něm asi 100tkm a pohoda, auto šlo pak do světa a zrovna včera jsem mluvil s kupcem a má dalších 25tkm za půl roku. Prý odešli vstřiky, oprava 16tkč, ale přiznal se, že tankuje všudemožně.....a auto má v současné chvíli 300tkm a kupec říkal, že je moc rád, že ho má... Když čip, tak jedině na brzdě a s grafem, to je jasný. Mě osobně by stačil na tu 125kw lineární nárůst od nějakých 2tis otáček, aby to třeba v režimu D nebylo vůbec znát, ale nevím, jestli to není zas blbost... Autem bude jezdit i drahá polovička....tak proto taková špekulace zas...no

Nešpekuluj a zajeď do Třebotova, osobně doporučuji :good:
02/2019: Volkswagen Passat Variant B8 R-Line 2.0 TDI DSG 110 kW 12/2015 MOTORPOWER 140 kW 409 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m

Uživatelský avatar
Floyd.
Řidič
Řidič
Příspěvky: 73
Registrován: 01.11.2017 15:58
Bydliště: Praha

Re: Chip VW Passat 3C, 125kW, DSG

Příspěvek od Floyd. »

Prochy01 píše:Cip u 125 neni ani po úpravě zadny trhac asfaltu, porad je PASSAT velke tezke auto a i kdyz budes mit po úpravě vetsi vykon a lepsi průběh, neni to nic nebezpečného - proste raketa z toho neni! Na D to jede "porad stejne" jen kdyz se chces svezt, nebo kdyz predjizdis, mas tam neco navic a ma to lepsi prubeh, tam si to uzijes. Na manzelcino jezdeni to nema zadny vliv, ta to mozna ani nepozna ;-)
To říkala i ta moje, že jí by bohatě stačily hodnoty, který to auto mělo předtím (125 kW a 330 N.m) :D :D :D
02/2019: Volkswagen Passat Variant B8 R-Line 2.0 TDI DSG 110 kW 12/2015 MOTORPOWER 140 kW 409 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m

Odpovědět

Zpět na „Chiptuning“