2,0 TFSi AXX - Olejové čerpadlo
- Pepa GTi
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20.12.2017 07:00
- Bydliště: Šlapanice
2,0 TFSi AXX - Olejové čerpadlo
Zdarek, mám auto v servisu kvůli tlaku oleje. Chtěl jsem vyměnit olejové čerpadlo a bylo mi řečeno že podle vin to našlo jen celek s vyvažovaci hřídelí a stojí to 35000. Nemáte někdo zkušenosti s motorem 2.0l 147kW AXX rv 2005? Snad není možný aby jen u těchto typů nešlo dát jen čerpadlo...
Mk5 GTi 147Kw
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Pomoc!!! Olejové čerpadlo GTi 147kW
Asi tě zklamu,ale tenhle motor má čerpadlo opravdu součástí vyvažováků-viz.foto.A ten tlak,měřili jste ho ? Není jen zanesen sací koš ?
- Vesel
- Pilot
- Příspěvky: 703
- Registrován: 08.07.2012 22:02
- Bydliště: Moravwa
Re: Pomoc!!! Olejové čerpadlo GTi 147kW
Hele a potrebujes to cerpadlo menit nemas zasrany sitko?
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
- Pepa GTi
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20.12.2017 07:00
- Bydliště: Šlapanice
Re: Pomoc!!! Olejové čerpadlo GTi 147kW
Tak to z toho opravdu radost nemám, ano tlak byl menší a sací koš je čistý. Ještě byl zjištěn problém s olejovým filtrem a olejem. Filtr byl suchý a nějaký ventil u filtru byl rozpadený. Olej samotný byl prej jak zvodovatělej a nějakej divnej. Dnes by to mělo být okolo filtru hotovo a zároveň se dá kvalitní olej aby se zjistilo zda nemohl být problém právě tady. Chybu tlaku to hlásilo jen při pořádném zahřátí a jen okolo 2 tis. otáček. Pokud tato řešení nepomůžou, zkusím se ohlídnout na nějaký repas, pač investovat skoro 40 tis i s prací se mi nechce. Auto jsem nedávno dovezl z DE, kde byl jen vadný termostat a auto se pořádně nezahřálo a tudíž ani olej nezřídl tak abych tento problém odhalil hned, vše se projevilo až po opravě termostatu.
Mk5 GTi 147Kw
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.
- Pepa GTi
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20.12.2017 07:00
- Bydliště: Šlapanice
Re: Pomoc!!! Olejové čerpadlo GTi 147kW
Jo a vodu to neztrácí, hladina je stále na stejném místě..
Mk5 GTi 147Kw
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.
- Pepa GTi
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20.12.2017 07:00
- Bydliště: Šlapanice
Re: Pomoc!!! Olejové čerpadlo GTi 147kW
Takže tlak je stále nížší cca o polovinu = výměna čerpadla. Nemá někdo náhradní? Nebo našel by se někdo na repas? Nechci investovat do celého modulu..
Mk5 GTi 147Kw
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Pomoc!!! Olejové čerpadlo GTi 147kW
A jaký tlak oleje jste naměřili ? Při 2000 otáčkách by měl být 2,7-4,5 baru. Při vyšších otáčkách nemá přesáhnout 7 barů. Na volnoběh 1,2-1,6.
- Pepa GTi
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20.12.2017 07:00
- Bydliště: Šlapanice
Re: Pomoc!!! Olejové čerpadlo GTi 147kW
Tlaky teď momentálně nevím, zítra na dílně zjistím od mechoše jak je to přesně, vím že tlak byl, ale ne dostatečný. Zjistil jsem že repas těchto čerpadel na benzínu nelze. Sehnal jsem celý nový origo modul za 14k, tak bych ho měl mít zítra v ruce, tak ho tam nechám dát a uvidíme.
Mk5 GTi 147Kw
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.
- Pepa GTi
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20.12.2017 07:00
- Bydliště: Šlapanice
Re: Pomoc!!! Olejové čerpadlo GTi 147kW
Tak čerpadlo vyměněno a vše OK. Původní tlaky na volnoběh byli okolo 0,8 bar a ve zvýšených otáčkách to šlo na 2,6 bar, ale pomalu to spadlo na cca 2,2 bar (to byl ten hlavní problém, v těchto otáčkám problikl i tlak oleje). Vychytal jsem tu nejdražší variantu, ale nedá se nic dělat.
Mk5 GTi 147Kw
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.
- Bauch85
- Řidič
- Příspěvky: 93
- Registrován: 17.06.2013 12:42
Re: 2,0 TFSi AXX - Olejové čerpadlo
Ahoj, prosimtě kde jsi sehnal celý modul za 14k? Díky!