2,0 TFSi AXX - Olejové čerpadlo

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pepa GTi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 20.12.2017 07:00
Bydliště: Šlapanice

2,0 TFSi AXX - Olejové čerpadlo

Příspěvek od Pepa GTi »

Zdarek, mám auto v servisu kvůli tlaku oleje. Chtěl jsem vyměnit olejové čerpadlo a bylo mi řečeno že podle vin to našlo jen celek s vyvažovaci hřídelí a stojí to 35000. Nemáte někdo zkušenosti s motorem 2.0l 147kW AXX rv 2005? Snad není možný aby jen u těchto typů nešlo dát jen čerpadlo...
Mk5 GTi 147Kw
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4744
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Pomoc!!! Olejové čerpadlo GTi 147kW

Příspěvek od srotty »

Asi tě zklamu,ale tenhle motor má čerpadlo opravdu součástí vyvažováků-viz.foto.A ten tlak,měřili jste ho ? Není jen zanesen sací koš ?
Přílohy
čerpadlo.jpg
očerpadlo.jpeg

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: Pomoc!!! Olejové čerpadlo GTi 147kW

Příspěvek od Vesel »

Hele a potrebujes to cerpadlo menit nemas zasrany sitko?
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Uživatelský avatar
Pepa GTi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 20.12.2017 07:00
Bydliště: Šlapanice

Re: Pomoc!!! Olejové čerpadlo GTi 147kW

Příspěvek od Pepa GTi »

Tak to z toho opravdu radost nemám, ano tlak byl menší a sací koš je čistý. Ještě byl zjištěn problém s olejovým filtrem a olejem. Filtr byl suchý a nějaký ventil u filtru byl rozpadený. Olej samotný byl prej jak zvodovatělej a nějakej divnej. Dnes by to mělo být okolo filtru hotovo a zároveň se dá kvalitní olej aby se zjistilo zda nemohl být problém právě tady. Chybu tlaku to hlásilo jen při pořádném zahřátí a jen okolo 2 tis. otáček. Pokud tato řešení nepomůžou, zkusím se ohlídnout na nějaký repas, pač investovat skoro 40 tis i s prací se mi nechce. Auto jsem nedávno dovezl z DE, kde byl jen vadný termostat a auto se pořádně nezahřálo a tudíž ani olej nezřídl tak abych tento problém odhalil hned, vše se projevilo až po opravě termostatu.
Mk5 GTi 147Kw
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.

Uživatelský avatar
Pepa GTi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 20.12.2017 07:00
Bydliště: Šlapanice

Re: Pomoc!!! Olejové čerpadlo GTi 147kW

Příspěvek od Pepa GTi »

Jo a vodu to neztrácí, hladina je stále na stejném místě..
Mk5 GTi 147Kw
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.

Uživatelský avatar
Pepa GTi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 20.12.2017 07:00
Bydliště: Šlapanice

Re: Pomoc!!! Olejové čerpadlo GTi 147kW

Příspěvek od Pepa GTi »

Takže tlak je stále nížší cca o polovinu = výměna čerpadla. Nemá někdo náhradní? Nebo našel by se někdo na repas? Nechci investovat do celého modulu..
Mk5 GTi 147Kw
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4744
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Pomoc!!! Olejové čerpadlo GTi 147kW

Příspěvek od srotty »

A jaký tlak oleje jste naměřili ? Při 2000 otáčkách by měl být 2,7-4,5 baru. Při vyšších otáčkách nemá přesáhnout 7 barů. Na volnoběh 1,2-1,6.

Uživatelský avatar
Pepa GTi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 20.12.2017 07:00
Bydliště: Šlapanice

Re: Pomoc!!! Olejové čerpadlo GTi 147kW

Příspěvek od Pepa GTi »

Tlaky teď momentálně nevím, zítra na dílně zjistím od mechoše jak je to přesně, vím že tlak byl, ale ne dostatečný. Zjistil jsem že repas těchto čerpadel na benzínu nelze. Sehnal jsem celý nový origo modul za 14k, tak bych ho měl mít zítra v ruce, tak ho tam nechám dát a uvidíme.
Mk5 GTi 147Kw
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.

Uživatelský avatar
Pepa GTi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 20.12.2017 07:00
Bydliště: Šlapanice

Re: Pomoc!!! Olejové čerpadlo GTi 147kW

Příspěvek od Pepa GTi »

Tak čerpadlo vyměněno a vše OK. Původní tlaky na volnoběh byli okolo 0,8 bar a ve zvýšených otáčkách to šlo na 2,6 bar, ale pomalu to spadlo na cca 2,2 bar (to byl ten hlavní problém, v těchto otáčkám problikl i tlak oleje). Vychytal jsem tu nejdražší variantu, ale nedá se nic dělat.
Mk5 GTi 147Kw
Řízení musí být radost, NE jen nutnost.

Uživatelský avatar
Bauch85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 17.06.2013 12:42

Re: 2,0 TFSi AXX - Olejové čerpadlo

Příspěvek od Bauch85 »

Ahoj, prosimtě kde jsi sehnal celý modul za 14k? Díky!

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“