1.4 TSI 118 kw vynecháni tahu motoru
Moderátor: SandrikGVI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 25.02.2018 20:34
1.4 TSI 118 kw vynecháni tahu motoru
Ahoj, obracím se na vás z prosbou, mám necelý dva měsíce Golfa VI Variant 118 kw, obracím se na vás s prosbou že mám občas takový pocit, že prostě okolo 2000 ot/min řekněme tak od 1800-2100 dojde k poklesu tahu motoru, nebo spíš skoro k uplne ztrátě tahu, dokud jako by nezabere turbo, pak už motor zase jde do otáček. Čím by tohle mohlo být ? a nebo se jako tento motr takhle chová ? nemám moc s čím srovnávat, tak proto se obracím na vás zda už tohle taky někdo neřešil. budu rád za každou radu
- rado.h
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 13.03.2010 10:38
- Bydliště: Púchov, SK
Re: 1.4 TSI 118 kw vynecháni tahu motoru
Mal som podobný problém u 1.4 TSi, výmena regulátora tlaku turba pomohla. Môže to byť aj v tvojom prípade, ale samozrejme nemusí.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 25.02.2018 20:34
Re: 1.4 TSI 118 kw vynecháni tahu motoru
To by klidně mohlo, a nebo možná i něco s kompresorem ale to snad ne, protože když zabere pak turbodmychadlo tak už není problém. A taky mám pocit že to občas souvisí i s teplotou, jako až když je motor zahřátý. Tak nevím no...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 25.02.2018 20:34
Re: 1.4 TSI 118 kw vynecháni tahu motoru
A nebyl náhodou ten tvůj problém s tím ventilem spojen s teplotou oleje ? Protože docela si vsimam teho že pokud je auto vice zahřáté tak je tahle ztráta tahu čím dál větší, například teď došlo k docela výrazné ztrátě výkonu, a na maxidotu byla ukázána teplota oleje 105 stupňů, po klesnutí teploty na nějakých 95 už ale motor opět tah měl.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 30.09.2014 20:28
- Bydliště: Tachau
Re: 1.4 TSI 118 kw vynecháni tahu motoru
Ja teda nevim, jestli to prestava tahat, ale cuka to a nejaky prodlevy tam asi taky jsou. Prozatim to budu resit vymenou svicek.
No mam tam dat co tam patri, nejakej default, nebo se tam da dat neco lepsiho ?
Edit: dal jsem ngk a auto zase jak novy a bez prpblemu.
No mam tam dat co tam patri, nejakej default, nebo se tam da dat neco lepsiho ?
Edit: dal jsem ngk a auto zase jak novy a bez prpblemu.
- rado.h
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 13.03.2010 10:38
- Bydliště: Púchov, SK
Re: 1.4 TSI 118 kw vynecháni tahu motoru
Jedine NGK, to tam patrí.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: 1.4 TSI 118 kw vynecháni tahu motoru
Napiš jaký svíčky tam byly. Sice to může být špatný kus a ostatních 1000 může být OK, ale přece jenom to pomůže pak k vyřazení těchto svíček z výběru.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza