1.4 TSI 118 kw vynecháni tahu motoru

Všechny benzínové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Odpovědět
Hanes52
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 25.02.2018 20:34

1.4 TSI 118 kw vynecháni tahu motoru

Příspěvek od Hanes52 »

Ahoj, obracím se na vás z prosbou, mám necelý dva měsíce Golfa VI Variant 118 kw, obracím se na vás s prosbou že mám občas takový pocit, že prostě okolo 2000 ot/min řekněme tak od 1800-2100 dojde k poklesu tahu motoru, nebo spíš skoro k uplne ztrátě tahu, dokud jako by nezabere turbo, pak už motor zase jde do otáček. Čím by tohle mohlo být ? a nebo se jako tento motr takhle chová ? nemám moc s čím srovnávat, tak proto se obracím na vás zda už tohle taky někdo neřešil. budu rád za každou radu :)

Uživatelský avatar
rado.h
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 13.03.2010 10:38
Bydliště: Púchov, SK

Re: 1.4 TSI 118 kw vynecháni tahu motoru

Příspěvek od rado.h »

Mal som podobný problém u 1.4 TSi, výmena regulátora tlaku turba pomohla. Môže to byť aj v tvojom prípade, ale samozrejme nemusí.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman

Hanes52
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 25.02.2018 20:34

Re: 1.4 TSI 118 kw vynecháni tahu motoru

Příspěvek od Hanes52 »

To by klidně mohlo, a nebo možná i něco s kompresorem ale to snad ne, protože když zabere pak turbodmychadlo tak už není problém. A taky mám pocit že to občas souvisí i s teplotou, jako až když je motor zahřátý. Tak nevím no...

Hanes52
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 25.02.2018 20:34

Re: 1.4 TSI 118 kw vynecháni tahu motoru

Příspěvek od Hanes52 »

A nebyl náhodou ten tvůj problém s tím ventilem spojen s teplotou oleje ? Protože docela si vsimam teho že pokud je auto vice zahřáté tak je tahle ztráta tahu čím dál větší, například teď došlo k docela výrazné ztrátě výkonu, a na maxidotu byla ukázána teplota oleje 105 stupňů, po klesnutí teploty na nějakých 95 už ale motor opět tah měl.

PeITeeR
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 30.09.2014 20:28
Bydliště: Tachau

Re: 1.4 TSI 118 kw vynecháni tahu motoru

Příspěvek od PeITeeR »

Ja teda nevim, jestli to prestava tahat, ale cuka to a nejaky prodlevy tam asi taky jsou. Prozatim to budu resit vymenou svicek.
No mam tam dat co tam patri, nejakej default, nebo se tam da dat neco lepsiho ?

Edit: dal jsem ngk a auto zase jak novy a bez prpblemu.

Uživatelský avatar
rado.h
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 13.03.2010 10:38
Bydliště: Púchov, SK

Re: 1.4 TSI 118 kw vynecháni tahu motoru

Příspěvek od rado.h »

Jedine NGK, to tam patrí.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: 1.4 TSI 118 kw vynecháni tahu motoru

Příspěvek od Ipanema »

Napiš jaký svíčky tam byly. Sice to může být špatný kus a ostatních 1000 může být OK, ale přece jenom to pomůže pak k vyřazení těchto svíček z výběru.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Odpovědět

Zpět na „Motory benzín“