Neměnil jste někdo 5. rychlostní stupeň , za delší ?
Mám převodovku 4T.
Chtěl bych vás poprosito radu , zkušenost.
4T převodovka
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 4T převodovka
tak se ptej..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 27.02.2011 16:06
Re: 4T převodovka
Chtěl bych dát delší 5. rychlostní stupeň,
Přijde mi, že jsou příliš velké otáčky
Nevím z čeho použit, poradíte někdo ?
Přijde mi, že jsou příliš velké otáčky
Nevím z čeho použit, poradíte někdo ?
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 4T převodovka
4T má 5ku 0,75 , kilo jede ve 2500 otáčkách.
nejdelší pětkový kola který jsou k dispozici jsou 0,71 tím by ses dostal v kile na 2400 otáček, těch 100 otáček asi nestojí za námahu...
nejdelší pětkový kola který jsou k dispozici jsou 0,71 tím by ses dostal v kile na 2400 otáček, těch 100 otáček asi nestojí za námahu...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 27.02.2011 16:06
Re: 4T převodovka
to opravdu nebude takový rozdíl
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: 4T převodovka
ono záleží i na stavu a výkonu motoru. Pokud je stávající převodovka k motoru určená, tak prodloužení posledního převodu (nebo i dalších) nemusí vůbec znamenat, že v praxi auto pojede rychleji, či lépe. Může se naopak stát, že pojede hůře, či s větší spotřebou. Je to dané křivkou výkonu a točivého momentu při určité rychlosti za příslušného odporu vzduchu. Vyzkoušet se to dá jednoduše i tak, že použiješ jiné pneumatiky o větším průměru (delší obvod kola). Podle rozdílu obvodu pneumatik (při stejné šíři, tlaku) lehce poznáš, co autu (i tobě) nejvíc vyhovuje. Sice tím změníš převod motor-kola na všech stupních, ale vyzkoušíš tu delší pětku bez velké námahy.