Vycisteni saciho kose v nadrzi tdi 66kw 1998

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: Vycisteni saciho kose v nadrzi tdi 66kw 1998

Příspěvek od Jethro »

ten zpětný ventil tam je a dá se vyzkoušet profouknutím.vývod který je pro přísun paliva dopředu nesmí jít do nádrže profouknout...u pd která má podávací čerpadlo a před startem dotlačí naftu do předu je to jedno,ale u rotaček a pd bez podávačky to může způsobit špatné první starty...

Uživatelský avatar
vencapunto
Závodník
Závodník
Příspěvky: 513
Registrován: 24.08.2009 18:31
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vycisteni saciho kose v nadrzi tdi 66kw 1998

Příspěvek od vencapunto »

Jethro píše:ten zpětný ventil tam je a dá se vyzkoušet profouknutím.vývod který je pro přísun paliva dopředu nesmí jít do nádrže profouknout...u pd která má podávací čerpadlo a před startem dotlačí naftu do předu je to jedno,ale u rotaček a pd bez podávačky to může způsobit špatné první starty...
Přesně jak píšeš,díky tobě jsem taky opravil ty špatný starty :good:
G IV AGR,vstřiky AHF,soft tdidrapek,MAF off,EGR off,KAT off,130PS/315Nm

F.Galaxy 2002 85kw AUY+soft tdidrapek,příjemně svižnej autobus :-)

Uživatelský avatar
DurexElite
Profík
Profík
Příspěvky: 1132
Registrován: 16.02.2009 21:47
Bydliště: Protivín a Plzen - kolej
Kontaktovat uživatele:

Re: Vycisteni saciho kose v nadrzi tdi 66kw 1998

Příspěvek od DurexElite »

Zdravím. Tak jsem zjistil že ten ventil mám hodně špinavý. Padala mi nafta. Při rozebrání jsem zjistil že moc na rozebrání není. Teď mi nezbývá než to přilepit nebo koupit novou flanč sacího modulu. Dá se koupit jen flanč?
IMG_20180804_170239.jpg
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint 764, dlouhodobá 5L/100
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=192915

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Vycisteni saciho kose v nadrzi tdi 66kw 1998

Příspěvek od 11mAjA11 »

:twisted: :twisted: :twisted:

Hehehe takhle sem to tak rozkuchal a vytahal hromady bordelu co uplně ucpaly přívod a ve velkém zatížení se auto chovalo jako by došlo palivo.
Po vyčištění super, akorát sem to lepil dohromady tavnou pistolí a to upozorňuji není vhodné (všechno se to rozpustí..) a stane se to že se systém vedení zavzdušní po vypnutí motoru a nelze pak nastartovat.
Vyřešilo to zalití epoxidovým dvojsložkovým lepidle (ta malá tubička jak dvojkomorová stříkačka) to už je na furt potom.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“