Zdravím, na svojom G VI 1.4 TSI (90kW) s DSG7 mi počas akcelerácie vyskočia, resp. zakolíšu otáčky motora. Deje sa to ako v režime D ako aj pri manuálnom radení. Tento jav pozorujem hlavne pri 4. a 6. prevodovom stupni. Pri 5. stupni je zdá sa všetko OK, otáčky neskáču. Mám podozrenie, že jedna so spojok bude asi KO a pri záťaži prešmykuje. Auto má nábeh 150k km. Vie mi niekto poradiť či je to tou zodratou spojkovou lamelou alebo môže byť chyba aj niekde inde. VAG v tomto smere bez závad, iba chyba P0016 co je pravdepodobne vytahana retaz, preto kontrolka motora. Inak prevodovka radi plynulo. Aj rozjazd je plynulý.
Ďakujem za každú radu.
Link (Hlavne od 13. sekundy): https://youtu.be/U0mFKfqCZQ0" onclick="window.open(this.href);return false;
DSG7 - spojka
Moderátor: SandrikGVI
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: DSG7 - spojka
tak to jsem ještě neviděl. Kdybych musel, tipoval bych to na prokluzující spojky, ale co třeba setrvačník? může se to projevovat takhle?
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
-
- Řidič
- Příspěvky: 71
- Registrován: 01.02.2012 20:03
- Bydliště: Eduarda Urxe
- Kontaktovat uživatele:
Re: DSG7 - spojka
Zdravím měl respektivě stále mám tentýž problém, v mém případě je to zcela určitě spojka a z největší pravděpodobností ti to dělá ve vyšších stupních proto, že v prvním, druhém, třetím stupňi není TAK přetížená spojka a zahřívá se pomalu, ale pokud rychle DSG přeřazuje nahoru zahřeje se natolik, že např. v 4 , 5 stupni proklouzne. Mě klouže už i v 7stupňi.
Tyto informace nejsou z mé hlavy měl jsem auto u jednoho frajera co se specializuje na VW DSG. Auto napíchnul na diagnostiku jedna ze spojek prokluzuje. Chtěl jsem si to nechat u něj vyměnit, ale řekl si za díly a práci skoro tolik jako v autorizovaném servise
Asi jsem nepomohl popisuju jen svůj příběh, ale odpovídá to oprava mého auta údajně na 42tis. vč setrváku.
Tyto informace nejsou z mé hlavy měl jsem auto u jednoho frajera co se specializuje na VW DSG. Auto napíchnul na diagnostiku jedna ze spojek prokluzuje. Chtěl jsem si to nechat u něj vyměnit, ale řekl si za díly a práci skoro tolik jako v autorizovaném servise
Asi jsem nepomohl popisuju jen svůj příběh, ale odpovídá to oprava mého auta údajně na 42tis. vč setrváku.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 05.07.2018 13:05
Re: DSG7 - spojka
Zdravim, dakujem za odpoved. No snazim sa najst niekoho kto sa vyzna v DSG7 alebo pozna taketo symptomy a vie mi potvrdit, ze je naozaj zodrata spojkova lamela. Chcel by som sa vyvarovat tomu ze objednam novy spojkovy set (+ dvojhmotu), zacvakam nemale prachy za robotu (demontaz prevodovky a odborna a narocna vymena spojky) a problem zostane, kedze dalsia a bohuzial horsia varianta moze byt to, ze je zla / poskodena mechatronika.JackSGC píše:Zdravím měl respektivě stále mám tentýž problém, v mém případě je to zcela určitě spojka a z největší pravděpodobností ti to dělá ve vyšších stupních proto, že v prvním, druhém, třetím stupňi není TAK přetížená spojka a zahřívá se pomalu, ale pokud rychle DSG přeřazuje nahoru zahřeje se natolik, že např. v 4 , 5 stupni proklouzne. Mě klouže už i v 7stupňi.
Tyto informace nejsou z mé hlavy měl jsem auto u jednoho frajera co se specializuje na VW DSG. Auto napíchnul na diagnostiku jedna ze spojek prokluzuje. Chtěl jsem si to nechat u něj vyměnit, ale řekl si za díly a práci skoro tolik jako v autorizovaném servise
Asi jsem nepomohl popisuju jen svůj příběh, ale odpovídá to oprava mého auta údajně na 42tis. vč setrváku.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 27
- Registrován: 20.05.2014 07:11
Re: DSG7 - spojka
Já jsem v autorizáku platil za výměnu spojky cca 12tis., setrvačník zůstával stejný.
Když mě zlobila mechatronika, tak to sice řadilo, ale po zahřátí to skákalo do režimu, kdy mě blikaly převodové stupně na displeji - D1-7. Na diagnostice vyskakovali špatné tlaky oleje. Téma mechatroniky se tu řeší jinde a zkus hledat - já jsem výměnu mechatroniky vyřešil pomocí kulance.
Když mě zlobila mechatronika, tak to sice řadilo, ale po zahřátí to skákalo do režimu, kdy mě blikaly převodové stupně na displeji - D1-7. Na diagnostice vyskakovali špatné tlaky oleje. Téma mechatroniky se tu řeší jinde a zkus hledat - já jsem výměnu mechatroniky vyřešil pomocí kulance.
VW golf VI variant rv. 2011, 1,6 Tdi, DSG, grey , cca 288tis. km
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 05.07.2018 13:05
Re: DSG7 - spojka
Diky za info. Po case som odpozoroval ze smyka 4 a 6 prevodovy stupen (6-ka smyka najviac). Cize pravdepodobne bude zodrata jedna so spojok. 5 a 7 stupen zabera OK a nie je vidieť naznaky presmyku. Mate niekto navod (najlepsie v CZ/SK) na postup pri vymene spojky? Je treba po vymene nieco kodovat? Ďakujem.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 23.11.2018 07:23
Re: DSG7 - spojka
Zdravim, mam podobny problem, akurat mne to smyka iba pri rozbiehani sa na druhom stupni, resp z druheho stupna, pretoze ak sa rozbieham pekne z jednotky, cez dvojku a trojku je to bez problemov. Znamy mi odporucil navstivit vw a skontrolovat sofver, ten mam aktualny. Volal som aj do autolabs v ruzomberku kde mi povedali ze s najvacsiou pravdepodobnostou to bude prehriata spojka, a treba ju vymenit, co odhadol na cca 1500 eur. V poslednu dobu otom dost citam, nova spojka ako taja nie je az tak draha, skor je to vec sady na vymenu spojky a casovej náročnosti vemeny, ale aj tak sa mi to zdá dost vela, dnes este budem volat dvom servisom tak uvidim, pocas hladania som natrafil aj na navod vymeny spojky: https://sk.mirarh.ru/vymena-robota-a-spojky-dsg-box/" onclick="window.open(this.href);return false;
V mojom pripade ide o Golfika so 74000 km rocnik 2010,90kW,, prve dva roky to bola predvadzacka, a potom prvy aj druhy majitel na nom jazdil prevazne v meste, co moze byt dovod preco prave presmykava spojka na druhom stupni.
Odoslané z CLT-L09 pomocou Tapatalku
V mojom pripade ide o Golfika so 74000 km rocnik 2010,90kW,, prve dva roky to bola predvadzacka, a potom prvy aj druhy majitel na nom jazdil prevazne v meste, co moze byt dovod preco prave presmykava spojka na druhom stupni.
Odoslané z CLT-L09 pomocou Tapatalku