Má na vás takový dotaz, nikde jsem to nenašel ve fóru, tak zakládám nové.
Jedná se o to, že rozvody na motorech EA 211, tj. 1,2 a 1,4 TSI se kontrolují až v 240 tis. Km. Takže předpokládám, že viko by mnělo být těsné alespoň proti prachu. Po prohlídce jsem zjistil, že vepředu spodní části je docela veliká mezera cca 0,6 až 0,8 mm délka cca 13mm (můj odhad), viz foto. To samé jsem ověřoval na 1,2 TSI 2015 Golf, 2016 Fabie, všude stejná mezera. ALE když jsem se díval na 1,0 MPI v Citigu 2014, tak tam ta mezera není, viko má citigo hodné podobné.
Prosím o sdělení názoru a ověření u vašich motorů. Dík. Foto je z 1,4 TSI 92kW záři 2017.
Je to na reklamací?
Těsnost víka, ozubeného řemene rozvodů
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 02.09.2017 18:49
- Bydliště: Byšice
Těsnost víka, ozubeného řemene rozvodů
VW G 7 1,4 TSI 92kW Variant EM
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Těsnost víka, ozubeného řemene rozvodů
Takhle je to úplně normální. Mám to tak taky viz.foto. Nemá to být prachotěsné,je to jen kryt proti hrubým nečistotám. Mají to tak všechny automobilky-teda co jsem aspoň viděl.
S reklamací by se ti vysmáli. To,že jsi u citiga viděl "menší" mezeru je jen shoda náhod. Prostě neřeš to,má to tak být.
S reklamací by se ti vysmáli. To,že jsi u citiga viděl "menší" mezeru je jen shoda náhod. Prostě neřeš to,má to tak být.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 02.09.2017 18:49
- Bydliště: Byšice
Re: Těsnost víka, ozubeného řemene rozvodů
Dík za odpověď a uklidnění.
Mně to jen připadalo, že by to mohlo byt prachotěsné, když ten řemen má vydržet tolik a víko má navařené (zalité, či nalepené) gumové těsnění na styčných plochách s blokem motoru a hlavy ventilů.
Dík moc.
Poznámka: všim jsem si, že rozvody pro 3 válec 1,0MPI a nové tsi 1,2 a 1,4 (EA211) jsou v podstatě stejné, až na nějaké drobnosti jako rozdíl písmena v čísla dílu.
Mně to jen připadalo, že by to mohlo byt prachotěsné, když ten řemen má vydržet tolik a víko má navařené (zalité, či nalepené) gumové těsnění na styčných plochách s blokem motoru a hlavy ventilů.
Dík moc.
Poznámka: všim jsem si, že rozvody pro 3 válec 1,0MPI a nové tsi 1,2 a 1,4 (EA211) jsou v podstatě stejné, až na nějaké drobnosti jako rozdíl písmena v čísla dílu.
VW G 7 1,4 TSI 92kW Variant EM