Mk3 vr6 vstrikovani
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 01.12.2018 12:55
Mk3 vr6 vstrikovani
zdravim. jdu si pro radu, koupil sem mk3 vr6 ktera byla rozebrana v krabicich. auto sem jiz poskladal a nemohu ho nahodit. jiskra jde. na start sprej motor bezi. myslel jsem ze mam problem v cerpadle tak ho sem vyndal a nebezelo. koupil jsem nove takze v nem take problem nebude. kdyz jsem vyndal vstriky a tocil tak nedavkuji palivo. tlak na liste mam 3,5baru. vstriky maji odpor 15,9 ohmu coz by melo byt taky ok. otazka teda zni po cem jit? po otorceni klicku na kontrolky mam na stekru napeti 12,5V poradi nekdo?
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Mk3 vr6 vstrikovani
jiskra jde, na startovací sprej to chytne, takže snímač na klice je ok..
jak dlouho to bylo v rozebraný v krabici ? dost možný, že se při dlouhým skladování odpařil benzín ze vstřiků a lišty a teď jsou jehly zalepený, už jsem to osobně zažil.
zkus vyndat lištu se vstřikama a vstřiky jednotlivě připojuj na + a kostru, měli by cvaknout a stříkat (dokud bude tlak v liště) pokud ne - jsou zalepený, když jo , bude problém v kabeláži nebo řídící jednotce..
jak dlouho to bylo v rozebraný v krabici ? dost možný, že se při dlouhým skladování odpařil benzín ze vstřiků a lišty a teď jsou jehly zalepený, už jsem to osobně zažil.
zkus vyndat lištu se vstřikama a vstřiky jednotlivě připojuj na + a kostru, měli by cvaknout a stříkat (dokud bude tlak v liště) pokud ne - jsou zalepený, když jo , bude problém v kabeláži nebo řídící jednotce..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..