Padání do nouzového režimu

Moderátoři: Chozin, alesino

Odpovědět
cooper01
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 25.09.2007 07:01
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Padání do nouzového režimu

Příspěvek od cooper01 »

Zdravím všechny.Měl bych prosbu protože už jsem zoufalý. Tak tzačnu od začátku.
Vyskoušel jsem víc mechaniků - tak první mi řekl.závady v řídící jednotce jsou čidlo tlaku paliva, čidlo teplotní, a senzor nox.Vyměnil čidlo tlaku paliva a říkal že čidlo teploty není třeba protože auto si teplotu zjištuje i odjimud.tak jedu domů a nouzový režim.tak mu volám a řekl mu to a tak jsme vyměnili i to čidlo teploty.Samozřejme jedu domů a nouzový režim.Konstatoval že to bude senzor NOX.chtěl jsem skusit jiného mechanika kvůli názoru ale ten si stím nevěděl rady.
Tak jsem zajel do autorizovaného servisu vw znojmo.Napíchly to a říkají čidlo tlaku paliva ale na vysokém tlaku.takže to čidlo tlaku co měnil první mechanik měnil čidlo ale na nízkotlaku.Nechlal jsem čidlo vyměnit.oprava 4300.ale konstatování nepomohlo to.pravděpodobně je spatná řídící jednotka motoru.cena 35 000 ale bohužel už nejde koupit.chtěl bych poprosit o nějakou radu.Ptal jsem se jestli to nemůže dělat ten NOX a říkali že ne.tak říkali že si ale nejsou 100 % jistí ani tou řídící jednotkou.Co se týče tlaku paliva na nízkém tlaku má dávat 5 a dává 4,8.vysoký tlak má dávat 30 a dává 30.takže čerpala jsou v pořádku vše dává co má.čidla obě nová.tak nevím zda řešit tu jednotku

Odpovědět

Zpět na „Motor“