Demontáž zadního nárazníku
- Moik
- Závodník
- Příspěvky: 663
- Registrován: 22.04.2010 19:58
- Bydliště: Jihlava
Demontáž zadního nárazníku
Mám Varianta bez TZ, jen senzory a potřeboval bych sundat zadní nárazník..nemáte někdo návod třeba z ETKY? Díky
Passat 2016, 2.0TDI 110kw, DSG
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Demontáž zadního nárazníku
V etce žádné návody nejsou
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
-
- Závodník
- Příspěvky: 531
- Registrován: 19.04.2012 09:44
- Bydliště: SK-OKRES MY
Re: Demontáž zadního nárazníku
ale v else su
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Demontáž zadního nárazníku
Opravdu?
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- laco laslo
- Pilot
- Příspěvky: 807
- Registrován: 07.05.2009 15:37
- Bydliště: Brno- venkov
Re: Demontáž zadního nárazníku
Demontáž a montáž krytu nárazníku
Poznámka
Při demontáži a montáži krytu nárazníku je třeba brát ohled na drobné odlišnosti podle varianty modelu.
Potřebné speciální nářadí, zkušební a měřicí přístroje a pomocné prostředky
t momentový klíč -V.A.G 1783-
Demontáž
W00-0990
– Vyšroubujte šrouby -3- v podběhu levého i pravého kola (orientovány vzhůru).
– Vyšroubujte šrouby -4- v oblasti ochranné vložky levého i pravého blatníku.
– Zdola vyšroubujte šrouby -5 a 6-.
– Odstraňte zespoda rozpěrné nýty -7-.
Další demontáž je možná jen ve spolupráci s druhým mechanikem.
– Sejměte kryt nárazníku -1- ze zarážek vodicích profilů vlevo a vpravo -2- na bočním dílu -šipky a-.
– Kryt nárazníku -1- uvolněte z aretací pod koncovými světly a uprostřed -šipky b-.
– Kryt nárazníku -1- stáhněte rovnoběžně z vozidla -šipky c-.
– Rozpojte konektorová spojení elektrických součástí, jsou-li instalovány.
Pokyny a dané pracovní úkoly pro pomoc při parkování najdete v → Elektrické zařízení; opr. sk.94; Pomoc při parkování.
Pokyny a dané pracovní úkoly pro asistenta pro parkování najdete v → Elektrické zařízení; opr. sk.94; Asistent pro parkování.
Montáž
Montáž je možná jen ve spolupráci s druhým mechanikem.
– Jsou-li instalována konektorová spojení elektrických součástí, spojte je.
– Kryt nárazníku -1- nasaďte rovnoběžně na vozidlo -šipky b-.
– Kryt nárazníku -1- natlačte na vodicí profily uprostřed, vlevo a vpravo pod koncovými světly -2-, až tyto vzájemně zaaretují -šipka b-.
– Kryt nárazníku -1- natlačte na vodicí profily vlevo a vpravo -5- na bočním dílu, až tyto vzájemně zaaretují -šipka b-.
– Dbejte na rozměry spár → opr. sk.00.
– Namáčkněte zespoda rozpěrné nýty -8-.
Dotahovací momenty
t → Kapitola „Montážní přehled: kryt nárazníku“
Poznámka
Při demontáži a montáži krytu nárazníku je třeba brát ohled na drobné odlišnosti podle varianty modelu.
Potřebné speciální nářadí, zkušební a měřicí přístroje a pomocné prostředky
t momentový klíč -V.A.G 1783-
Demontáž
W00-0990
– Vyšroubujte šrouby -3- v podběhu levého i pravého kola (orientovány vzhůru).
– Vyšroubujte šrouby -4- v oblasti ochranné vložky levého i pravého blatníku.
– Zdola vyšroubujte šrouby -5 a 6-.
– Odstraňte zespoda rozpěrné nýty -7-.
Další demontáž je možná jen ve spolupráci s druhým mechanikem.
– Sejměte kryt nárazníku -1- ze zarážek vodicích profilů vlevo a vpravo -2- na bočním dílu -šipky a-.
– Kryt nárazníku -1- uvolněte z aretací pod koncovými světly a uprostřed -šipky b-.
– Kryt nárazníku -1- stáhněte rovnoběžně z vozidla -šipky c-.
– Rozpojte konektorová spojení elektrických součástí, jsou-li instalovány.
Pokyny a dané pracovní úkoly pro pomoc při parkování najdete v → Elektrické zařízení; opr. sk.94; Pomoc při parkování.
Pokyny a dané pracovní úkoly pro asistenta pro parkování najdete v → Elektrické zařízení; opr. sk.94; Asistent pro parkování.
Montáž
Montáž je možná jen ve spolupráci s druhým mechanikem.
– Jsou-li instalována konektorová spojení elektrických součástí, spojte je.
– Kryt nárazníku -1- nasaďte rovnoběžně na vozidlo -šipky b-.
– Kryt nárazníku -1- natlačte na vodicí profily uprostřed, vlevo a vpravo pod koncovými světly -2-, až tyto vzájemně zaaretují -šipka b-.
– Kryt nárazníku -1- natlačte na vodicí profily vlevo a vpravo -5- na bočním dílu, až tyto vzájemně zaaretují -šipka b-.
– Dbejte na rozměry spár → opr. sk.00.
– Namáčkněte zespoda rozpěrné nýty -8-.
Dotahovací momenty
t → Kapitola „Montážní přehled: kryt nárazníku“
VW Golf VII Variant 1,4 TSI
- Moik
- Závodník
- Příspěvky: 663
- Registrován: 22.04.2010 19:58
- Bydliště: Jihlava
Re: Demontáž zadního nárazníku
laco laslo díky moc.. mám to kvůli vývoji v práci a není čas na servis.. snad to zmáknu.
Elsa etka sorry... kdo se v tom má vyznat
Elsa etka sorry... kdo se v tom má vyznat
Passat 2016, 2.0TDI 110kw, DSG
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)
- Moik
- Závodník
- Příspěvky: 663
- Registrován: 22.04.2010 19:58
- Bydliště: Jihlava
Re: Demontáž zadního nárazníku
Možná kdybych zaplatil, co Tornado... Pamatuju si tě ještě z Tiguanůtornado1 píše:V etce žádné návody nejsou
Passat 2016, 2.0TDI 110kw, DSG
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Demontáž zadního nárazníku
Nechápu proč jsi mi volal a psal ohledně tažného....
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- Moik
- Závodník
- Příspěvky: 663
- Registrován: 22.04.2010 19:58
- Bydliště: Jihlava
Re: Demontáž zadního nárazníku
Ajo odtud vítr vane tohle je něco jinýho, ne montáž TZ. To bych si za 1500 nechal udělat v servise.
Passat 2016, 2.0TDI 110kw, DSG
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Demontáž zadního nárazníku
Nechej origo sklopné určitě
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- Benik
- Jezdec
- Příspěvky: 481
- Registrován: 29.09.2010 14:46
Re: Demontáž zadního nárazníku
to tedy nevim kde jsi zjistil, ze ti udelaji tažné za 1500,- kč... takze kdyztak kdyby si chtel origo sklopne tak si sezen: sklopnou kouli, ridici jednotku TZ, kabelaz RJ, jiny plast do narazniku, tlacitko sklopneho+ ramecek... nějakou práci a hlavně někoho kdo ti to spravne zapoji, nataha kabely az dopredu do rj a hlavne spravne nakoduje... ve vw castka cca 40.000,-kč... kdyz budes hodne dobrej tak to treba sezenes jeté ale kdo ti to zapoji?Moik píše:Ajo odtud vítr vane tohle je něco jinýho, ne montáž TZ. To bych si za 1500 nechal udělat v servise.
Odesláno z mého SM-G960F pomocí Tapatalk
- Moik
- Závodník
- Příspěvky: 663
- Registrován: 22.04.2010 19:58
- Bydliště: Jihlava
Re: Demontáž zadního nárazníku
Tak že se si z toho tady děláte inzertní server a máte z toho zákazníky ještě neznamená, že je každej takový nezručný pako, aby to udělal přes vás.
Nicméně já jsem TZ nedodělával.
K demontáži: je to opravdu snadný, práce na půl hodiny podle návodu. Co mě nemile překvapilo byl nacvakávací systém plastu - je to asi jako rozdělávat myš nebo dětskou hračku. Ten vydrží podle mě tak 2x sundat nandat a už nebude sedět. Já jsem potřeboval testovat, myslel jsem že tam nárazník přichytím na chvíli zpět a pak zase sundám..ale to by asi nedopadlo.
Kdo by chtěl to origo TZ, tak se dá koupit za 4500, tlačítko pustí na 3s napětí na motor TZ a pak obrátí polaritu a zase ho zajistí. Je to jen ovládání pastorku. ŘJ aby auto vědělo, že je tam TZ se prodává i na jiný TZ. Montáž na auto jsou 4 šrouby + výřez v nárazníku. Originální kabeláž obvykle jde s TZ, včetně průchodky + administrativa se zápisem do TP.
Nicméně já jsem TZ nedodělával.
K demontáži: je to opravdu snadný, práce na půl hodiny podle návodu. Co mě nemile překvapilo byl nacvakávací systém plastu - je to asi jako rozdělávat myš nebo dětskou hračku. Ten vydrží podle mě tak 2x sundat nandat a už nebude sedět. Já jsem potřeboval testovat, myslel jsem že tam nárazník přichytím na chvíli zpět a pak zase sundám..ale to by asi nedopadlo.
Kdo by chtěl to origo TZ, tak se dá koupit za 4500, tlačítko pustí na 3s napětí na motor TZ a pak obrátí polaritu a zase ho zajistí. Je to jen ovládání pastorku. ŘJ aby auto vědělo, že je tam TZ se prodává i na jiný TZ. Montáž na auto jsou 4 šrouby + výřez v nárazníku. Originální kabeláž obvykle jde s TZ, včetně průchodky + administrativa se zápisem do TP.
Passat 2016, 2.0TDI 110kw, DSG
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)
- Benik
- Jezdec
- Příspěvky: 481
- Registrován: 29.09.2010 14:46
Re: Demontáž zadního nárazníku
hele ja ti jen psal jak jsem to resil ja... kdyt to vidis tak ruzove a nekdo ti proda origo el za 4500,- tak jedine tvoje plus... ale kabelaz a rj jednotku a tlacitko budes potrebovat tak jako tak... a kdyz si to sam zapojíš, tak take jedine tve plus... ja psal svuj pribeh...Moik píše:Tak že se si z toho tady děláte inzertní server a máte z toho zákazníky ještě neznamená, že je každej takový nezručný pako, aby to udělal přes vás.
Nicméně já jsem TZ nedodělával.
K demontáži: je to opravdu snadný, práce na půl hodiny podle návodu. Co mě nemile překvapilo byl nacvakávací systém plastu - je to asi jako rozdělávat myš nebo dětskou hračku. Ten vydrží podle mě tak 2x sundat nandat a už nebude sedět. Já jsem potřeboval testovat, myslel jsem že tam nárazník přichytím na chvíli zpět a pak zase sundám..ale to by asi nedopadlo.
Kdo by chtěl to origo TZ, tak se dá koupit za 4500, tlačítko pustí na 3s napětí na motor TZ a pak obrátí polaritu a zase ho zajistí. Je to jen ovládání pastorku. ŘJ aby auto vědělo, že je tam TZ se prodává i na jiný TZ. Montáž na auto jsou 4 šrouby + výřez v nárazníku. Originální kabeláž obvykle jde s TZ, včetně průchodky + administrativa se zápisem do TP.
Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk