1.6 TDi CRKB - přihnutá ojnice?

Dieselové agregáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Dr.Easy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 06.08.2008 08:43

1.6 TDi CRKB - přihnutá ojnice?

Příspěvek od Dr.Easy »

Ahoj,...

dělaly se rozvody, šály, ... a po cca 3tis km se kousla napínací kladka (INA) a přetrhl se řemen (INA)...

Potkalo se to komplet.

Hlava dolů a srovnat, všechny ventily, všechny hydroštely, zdvihátka, udělaly se šály.

složilo se to a cvakání jako prase. ale takový "kovový". při ohřátí se to trochu zlepšilo, ale pořád cvakalo. Najelo se cca 100km a zhoršovalo se to... Tak jsme došli k závěru, že asi pístní čep...

takže hlava dolů, vytáhly se ojnice a písty. Jeden pístní čep, viz. obrázek je na straně takhle vzatej. Ale je to naprosto hladký, pokud se to sesadí s písem dohromady, není tam nijaká vůle, přijde mi to prostě OK... ale je možný, že to způsobuje to "cvakání" ?.

Vzal sem komplet sadu ojnic, takže se vymění ojnice. Na starých není poznat nějaké ohnutí, ale pokud by to byl mm, tak to asi nepoznáme.

nový šály po těch 100km vydřený nejsou, jsou pěkný. Řemen byl na kole přesně na středu, jak má být, omačkaný rovnoměrně...

je možný, aby se hnuly vačky? třeba v tom přestavovačí nebo na palcích?

Když si dám palce na 4. pístu nahoru, tak se mi palce postupně rozchází v úhlech. Laicky řečeno, že pak třeba na 2. pístu mi jeden ukazuje na 10 hodin a druhej místo na 14 ukazuje na 15... ale netuším, jestli to právě není funkce toho přestavovače. Mechoš taky úplně extra neví.

Tak já teď nevím, jestli nevzít ještě ten karter s vačkama... na některých palcích je ze stran trošku takovej.. ani ne zářez, ale škrábanec. ale když se dá vačkový kolo na zajištění, tak to druhý ze shora se dá zajistit taky.. sice se musí to vačkový kolo, trošku přepnout klíčem, řekněmě lehce zatlačit, aby do druhý vačky ze shora zajišťovák šel, ale sedí to... můžou se třeba protočit palce na tyči? na to, že to ruplo asi v 20km/h a na neutrál.. to udělalo slušnou paseku...

díky za hinty Smutn?

p.s. jinak ten motor jel po složení super. hezky za plynem, bez kouře, prostě úplně v pohodě... jenom to cvakání a s vyššíma otáčkama se stupňuje, až nakonec není slyšet.
16266_61033583_346282739408867_2253961883042185216_n_1.jpg
VW Golf mk7 FL
Seat Leon 5F

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“