Ozubene kolecko na klice - motor 1Z

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z

Příspěvek od 11mAjA11 »

Ne starter z Pola SDi bude pravděpodobně ještě silnější než z TD, nicméně startovalo mi to i na startér z benzína 1.6 normálně..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Minuteman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 25.12.2011 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z

Příspěvek od Minuteman »

aha :D ja si myslel, ze tim to nebude, ale chtel jsem se aspon zeptat :)
MK1 cabrio 1991 90kw, Corrado G60 cca 160kw, Vento 1.9td 65kw, Polo 6N2 1.9 SDi 58kw , Golf mk3 1.8 66kw, ex Golf mk2 1.6gtd

Minuteman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 25.12.2011 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z

Příspěvek od Minuteman »

Tak dneska dany nove boschacke zhaviky a auto startuje krasne... takze problem vyreseny :) diky za input
MK1 cabrio 1991 90kw, Corrado G60 cca 160kw, Vento 1.9td 65kw, Polo 6N2 1.9 SDi 58kw , Golf mk3 1.8 66kw, ex Golf mk2 1.6gtd

milucky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 27.08.2015 19:02

Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z

Příspěvek od milucky »

Tak pánové jsem tu zas. Tentokráte jsem se rozhodl do toho pustit už sám a došel jsem k problému. "Servisák" co mi to posledně dělal dal na šroub v klice lepidlo a mě se povedlo ho urvat, chtěl jsem se teda zeptat jestli se s tím dá ještě něco udělat, nebo bude lepší sehnat novej motor (známej mi ho nabízel za 2 000,-).

Foceno mojí kalkulačkou.
Přílohy
IMG_20170713_182834.jpg
IMG_20170713_182902.jpg
IMG_20170713_182914.jpg
Golf 3 1.9 TDI 1Z 1995

Uživatelský avatar
shrekPce
Profík
Profík
Příspěvky: 1126
Registrován: 25.10.2012 08:51
Bydliště: Pardubice - Brno

Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z

Příspěvek od shrekPce »

No, mozna odvrtat...ale uprimne bych se na to vysral, pokud v tom nejsi dobrej. Za 2t kup novej engine a jed dal ;)

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z

Příspěvek od 11mAjA11 »

Na aute neodvrtas tak abys neposkodil vsechno dokola + zhanet ten zavitnik na opravu zavitu vyjde casove i financne mozna vic nez za 2t..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

AHU - problém s předvstřikem

Příspěvek od majkl1 »

Nastavím dynamický předvstřik dle TDI-grafu na modrou. Po protočení motoru ve vysokých otáčkách v něm začne chrochtat, začne hulit, jak když vynechává palivo a od té chvíle se předvstřik posune o sto jednotek jedním nebo druhým směrem a drží se tam i po zhasnutí, vychladnutí motoru a opětovném nastartování. Pak pomůže jen mechanické natočení čerpadla. Po vytočení do vysokých otáček se vše opakuje. Rozvody na čerpadle neskočí, napnutí řemenu je v pořádku, při testu akčních členů přesuvníku předvstřiku je slyšet na chodu motoru, jak se mění, takže regulace snad chodí.
Kde může být problém?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Libang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1689
Registrován: 03.11.2007 22:27
Bydliště: VWelké Meziříčí

Re: AHU - problém s předvstřikem

Příspěvek od Libang »

Problém bude v řemenici na klice.
Chiptuning , opravy teplých startů

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: AHU - problém s předvstřikem

Příspěvek od majkl1 »

Taky nad tím přemýšlím. Ale na druhou stranu se po rozesrání ten statický předvstřik nehýbe. Drží pak svojí polohu až do přestavění čerpadla. Když by byla vyčochtaná řemenice, tak by ten předvstřik lítal neustále, ne? Tady ke změně (pak už trvalé) dojde až někde kolem přeběhových otáček. :roll:
Je možné, aby N108 chodil jen v omezené dráze? Že by se jedna krajní poloha změnila (třeba kvůli šponě) a pak i v testu akčních členů by volně chodil jen v této dráze? Na sluchu je v testu N108 slyšet (i v případě, že je statický předvstřik mimo toleranci), jak se mění projev motoru. Někdy na studeným motoru dokonce při zapnutí TDI-grafu (vyřazení N108) motor zdechne a jde nahodit jen roztažením.
Zkoušel jste někdo N108 vyměnit na autě bez demontáže čerpadla? Nemám auto u sebe, tak nevím, kolik je tam místa.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: AHU - problém s předvstřikem

Příspěvek od 11mAjA11 »

majkl1 píše:Taky nad tím přemýšlím. Ale na druhou stranu se po rozesrání ten statický předvstřik nehýbe. Drží pak svojí polohu až do přestavění čerpadla. Když by byla vyčochtaná řemenice, tak by ten předvstřik lítal neustále, ne? Tady ke změně (pak už trvalé) dojde až někde kolem přeběhových otáček. :roll:
Hele to bych úplně netvrdil, já měl stejné projevy a kolo bylo na kaši..po nastavení to chvíli fungovalo a když sem to projel tak se to rozhodilo..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“