Technicka se blizi a mam pocit, ze ani toto mi neprojde - olej pomalu unika z pod vika hlavy (obrazek).
Uz s tim jezdim pres 3 roky, tzn. ze to zatim neni nijak vyrazny problem, ale je mi jasny ze technikovi na STK-ce se to libit nebude.
V garazi pod autem je nakapano, ale neni to az tak hrozny.
Takze moje obligatni otazka do fora je - jak slozity / casove narocny je toto opravit a kolik to tak asi smakuje (vcetne noveho tesneni)?
Diky moc vsem zkusenejsim.
SC
Unik oleje z pod vika hlavy (1.5L)
Moderátor: lister
- SwissCabrio
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 23.11.2010 17:31
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: Unik oleje z pod vika hlavy (1.5L)
Přetěsnění víka hlavy je naprostá brnkačka, zhodíš jenom filtrbox a ještě myslím horní kryt rozvodů a máš k tomu krásný přístup. A pokud to nechceš řešit akutně před technickou, tak motor umyj a jeď.
- SwissCabrio
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 23.11.2010 17:31
Re: Unik oleje z pod vika hlavy (1.5L)
OK, tak to zni nadejne (rozhodne lip, nez ten levy podbeh).
Diky moc.
SC
Diky moc.
SC
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Unik oleje z pod vika hlavy (1.5L)
Nechci zakládat nové téma, tak se zkusím přiživit tady.
Motor 1.8 8V EX. Vyměnil jsem ohnutý deflektor oleje pod ventilovým víkem a rovnou dal nové těsnění (gumové od Elringu, závrtné šrouby bez nákružku). Víko jsem utáhnul předepsaným momentem 10Nm. Co jsem koukal zrcátkem a rukou, tak těsnění nepouští leč se pod autem na straně rozvodů objevila kapka auta (jen po jízdě, samo to neteče). Je tam kryt rozvodů a pod tím ozubené kolo vačky, takže tam není moc dobře vidět, ale taky to tam těsní.
Je možný že jak jsem zkoušel vyčistit hadici odvětrání (víko - airbox) tak to začalo upouštět olej někde u rozvodů (gufero kliky, hřídel čerpadel)? To bych už musel dát do servisu neb nemám vercajk a know how. Nebo mám zkusit to víko utáhnout víc? Jinak olej a voda nemizí a nemixují se, tak na těsnění hlavy bych to primárně neviděl.
Díky za případné rady.
Motor 1.8 8V EX. Vyměnil jsem ohnutý deflektor oleje pod ventilovým víkem a rovnou dal nové těsnění (gumové od Elringu, závrtné šrouby bez nákružku). Víko jsem utáhnul předepsaným momentem 10Nm. Co jsem koukal zrcátkem a rukou, tak těsnění nepouští leč se pod autem na straně rozvodů objevila kapka auta (jen po jízdě, samo to neteče). Je tam kryt rozvodů a pod tím ozubené kolo vačky, takže tam není moc dobře vidět, ale taky to tam těsní.
Je možný že jak jsem zkoušel vyčistit hadici odvětrání (víko - airbox) tak to začalo upouštět olej někde u rozvodů (gufero kliky, hřídel čerpadel)? To bych už musel dát do servisu neb nemám vercajk a know how. Nebo mám zkusit to víko utáhnout víc? Jinak olej a voda nemizí a nemixují se, tak na těsnění hlavy bych to primárně neviděl.
Díky za případné rady.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V