Osvědčený chip tuning ve Zlínském kraji po případě okolí Brna

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Alad1n
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 04.10.2018 09:11

Osvědčený chip tuning ve Zlínském kraji po případě okolí Brna

Příspěvek od Alad1n »

Dal jsem auto po technické stránce auto docela do kupy, proběhla menši GO motoru... Proběhl výbrus válců, výměna kroužků, šálů, srovnání hlavy a to okolo. Auto docela jede, ale asi bych ocenil lepší akceleraci od spodu a svižnost za jízdy... Nečekám zázraky, neřeším jestli to bude stát o dva nebo o tři tisíce více než někde jinde, ale nechci si nechat nějakým neodborným zásahaem nebo lhostejností zničit turbo apod. Takže bych poprosil o tip kam se v okolí Zlína nebo Brna obrátit. Díky

Alad1n
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 04.10.2018 09:11

Re: Osvědčený chip tuning ve Zlínském kraji po případě okolí Brna

Příspěvek od Alad1n »

Nikdo nic? Buď jste všichni z čech, nebo to tady stoji za hov.. :-D

Uživatelský avatar
kubisz
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2875
Registrován: 10.07.2013 10:51
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Osvědčený chip tuning ve Zlínském kraji po případě okolí Brna

Příspěvek od kubisz »

ac z brna, tak jen http://www.motorpower.cz" onclick="window.open(this.href);return false;, nebo http://www.tdifun.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ... s obema zkusenosti a ok
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381

Alad1n
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 04.10.2018 09:11

Re: Osvědčený chip tuning ve Zlínském kraji po případě okolí Brna

Příspěvek od Alad1n »

Díky za TIP... Jelikož se jedná o 1.8T, půjdu nejpíš do motorpower...
Mám ještě dotaz a další téma kvůli tomu zakládat nechci... Vyhrabal jsem doma budík, původně je z nějaké bazénové technologie, takže neukazuje podtlak a má stupnici až do tří barů, ale jinak se zdá být docela funkční. Znažím se už asi dva dny vyčíst na internetu kolik má sériové turbo 1.8T AEB v Passatu natlačit, ale dočetl jsem se různé hodnoty a nic moc rozum z toho nemám. Když dám plný plyn do kopce na trojku tak to tlačí 0,5 někdy možá 0,6, to však zcela vyjmečně. Turbo vypadá na omak docela v kondici, bez mějakých vůlí apod. Když tomu fakt šlápnu jde trochu slyšet jak to tam sviští, ale to je snad standart.Přijde mi že by to auto, mohlo jet trošku svižněji...

Alad1n
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 04.10.2018 09:11

Re: Osvědčený chip tuning ve Zlínském kraji po případě okolí Brna

Příspěvek od Alad1n »

No tak jsem si tak nějak přebral informace z různých fór a dospěl jsem k závěru, že těch 0,5 barů je v normě, dokonce mi to psal, kolega tady na fóru ve starším tématu a já blb na to zapoměl, nebo nevím... :D Ale možná by mne zajímal spíše průběh tlaku při různých kvaltech a otáčkách. Na jedničku a dvojku to tolik nenatlačí,to je však asi normální. U čtverky a pětky je to jak kdy, až bude čas musím to ještě projezdit abych věděl...
Víte někdo při kolika otáčkách ma začít tlak klesat?
Když jsem to zkoušel, tak mi chvílemi přišlo, že po povolení plynu a znovu sešlápnutí plynu se tlak nepatrně zvedne...
Kdyby mi někdo osvětlil co, jak a kdy to má dělat, budu rád. Chci si být jistý, že vše funguje jak má než to pošlu na CHIP.

Alad1n
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 04.10.2018 09:11

Re: Osvědčený chip tuning ve Zlínském kraji po případě okolí Brna

Příspěvek od Alad1n »

Tak jsem včera našel čas... Chvíli jsem jezdil a testoval. Při zrychlení z těch cca. 1800 ot. a noze na podlaze vyletí tlak na těch 0,5 barů a po překročení asi 3500 ot. tlak spadne na 0,4 barů, tam se drží až do do doby kdy by měl. Těch 0,5 to udělá jen když zrychluji z nízkých otáček, při zrychlování z cca. těch 3000 už to tolik nenatlačí...
Snažil jsem se toho dočíst více a k mému údivu to hodně lidem tlačí aspoň těch 0,6.
Zkusím ještě dnes projít vedení, odpojit obtok, zaslepit hadičku a uvidím.
Je pravdou že na vagu mi to vyhazuje chybu : 00561 - Přizpůsobení směsi, vyskakovala už po výměně svíček a všeho okolo. Po smazání vždy naskočí až po nějaké jízdě, nikoliv po startu. Zkusím chvíli jezdit s odpojenou lambdou, zdali nastane nějaká změna...

Alad1n
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 04.10.2018 09:11

Re: Osvědčený chip tuning ve Zlínském kraji po případě okolí Brna

Příspěvek od Alad1n »

Po včerejšku jsem došel k závěru, že budík co mám ukazuje nejspíš až o 0,2 barů méně než by měl... Zkoušel jsem odpojit konektror ventilu n75 a ukazoval okolo 0, 1 barů. Mělo by to tomto případě tlačit 0,3... A když jsem odpojil hadičku ovládání turba, tlačilo to podle toho budíku v pohodě 0,7 barů, pak už mi přišlo že to auto neví co s tím tlakem dělat. Moc jsem to nepokoušel, abych to turbo neodrovnal. Chci tedy sehnat ještě drubý budík, abych si ověřil, zdali je ten můj fakt k ničemu... Nepřišlo mi totiž podle výkonu ani náhodou, že by to v tom nouzáku tlačilo jen 0,1. Decelerační ventil je OK, membrána drží tak dlouho jak jen člověk chce :D Kontroloval jsem i hadičky, něco málo přesponkoval a přitom zjistil, že už někdo opravoval(prasil) dráty k N75, od konektoru to nastavoval kouskem drátu a místo toho aby si vypinoval konektor, nacpal tam jen drát a zakápl lepidlem :fool:
Asi to nějak fungovalo, ale nedalo mi to a udělal jsem to pořádně.
Někde jsem se dočetl, že N75 by měl mít odpor od 0,15 do 0,35,ale to bylo na audi TT. Já naměřil nějakých 0,37. Nevím tedy, zdali ho měnit nebo ne, asi to bude ještě původní kus.
Kdyby se tady našla dobrá duše a proměřila svůj, u kterého je jistota, že je OK, budu rád...

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“